Google+
(+ 48) 22 122 19 92    info@comtrust.pl

Aktualności

Telefon przemysłowy zawsze dzwoni głośno! Relacja z testów

 Testy ATP-VoiP polskiego producenta Telkom-Telos zakończone pomyślnie. Comtrust zintegrował telefon przemysłowy ATP-VoIP z unified communictions Benemen, w tym również ze Skype dla firm.  Comtrust przeprowadził testy na zlecenie firmy Paroc, producenta wełny mineralnej. Klient poszukiwał aparatu, który zdałby egzamin w hali fabrycznej, gdzie jest głośno. Czyli takiego, który w wyraźny sposób, dźwiękiem i światłem, sygnalizuje przychodzące połączenie. Musiał on...

Dedykowane konektory CTI

Comtrust wprowadza do stałej oferty własne konektory integracyjne Telco-Biznes. Od teraz firmy posiadające SAP, Microsoft, Salesforce czy inne systemy CRM / ERP mogą skorzystać z gotowych konektorów i bezproblemowo integrować systemy z infrastrukturą telekomunikacyjną. Konektory to łączniki pomiędzy systemami i aplikacjami. Im bardziej wysublimowana i złożona praca na systemach informatycznych, tym większe znaczenie ma niezawodny i sprawny przepływ informacji i danych...

Nowość SAP – widgety Contact Center

Widgety SAP to nowość w integracji systemów biznesowych i contact center. Upraszczają integrację i interfejs użytkownika, a pracę sprowadzają do prostej czynności – kliknij i kontaktuj się. SAP oferuje jeden „przycisk” dla obsługi wielu kanałów komunikacji, który można osadzać w dowolnych aplikacjach. Comtrust już wdraża widgety SAP u pierwszych klientów w Polsce. Widgety kojarzone są z ikonkami graficznymi na ekranach smartphonów, które po kliknięciu...

Comtrust podpisuje umowę z EDF na wdrożenie SAP

Comtrust, polska spółka informatyczna podpisała umowę z EDF Demasz Węgry na wdrożenie systemu SAP Contact Center. Comtrust wygrał przetarg publiczny zorganizowany na Węgrzech pod koniec ubiegłego roku na wybór systemu dla centrum obsługi klienta. Projekt wdrożeniowy startuje w lutym 2017. Comtrust wdroży w EDF Demasz funkcjonalność SAP Contact Center do zarządzania kontaktami przychodzącymi (inbound), wychodzącymi (outbound) oraz automatyczne serwisy IVR. Ważnym elementem...

Zintegrowana komunikacja Benemen w sieci salonów Jean Louis David

Comtrust poinformował o wdrożeniu Benemen unified communications i contact center w Provalliance Poland. Benemen ujednolica komunikację w sieciach salonów fryzjerskich Jean Louis David oraz integruje ją z Salesforce CRM.   Rozproszone po Polsce salony sieci fryzjerskiej Jean Louis David wraz z oddziałem call center zostały włączone do jednej platformy komunikacyjnej, dostarczonej z chmury. W celu usprawnienia obsługi klienta Comtrust zintegrował platformę z Salesforce CRM....

Czy unified communication może istnieć bez telefonii komórkowej?

Comtrust, wspólnie z Benemen, podsumowuje tragi UC Expo w Londynie (19-20.04.2016), podczas których przedstawiciele firm dyskutowali z klientami na temat wyzwań stojących przed telekomunikacją i rozwiązaniami UC. Problemy te mają jeden wspólny mianownik, którym jest odrębność systemów i usług. „W naszych rozważaniach na temat unified communications przyjmowaliśmy za pewnik, że telefonia komórkowa jest integralną jego częścią – powiedział Dave Clarke z Benemen. Z...

Zapraszamy do Berlina na Call Center World. Premiera BeneCloud

Benemen, prekursor w dziedzinie obsługi klienta i zarządzania komunikacją przedsiębiorstw, którego Comtrust jest partnerem, wprowadza swoje rozwiązanie BeneCloud na rynki Europy Środkowej podczas targów Call Center World w Berlinie, które odbędą się w dniach 23 i 24 lutego 2016 roku. BeneCloud to chmurowe zintegrowane rozwiązanie przeznaczone do zarządzania kompleksową komunikacją biznesową. Pomaga przedsiębiorstwom w uzyskaniu przewagi konkurencyjnej poprzez zwiększenie...

Comtrust wdroży SAP Contact Center w węgierskim ministerstwie

Warszawa, Budapeszt – 27 sierpnia 2015 roku Comtrust poinformował o podpisaniu umowy z SAP Węgry na wdrożenie SAP Contact Center w węgierskim Ministerstwie Obrony. Projekt wdrożenia SAP Contact Center obejmuje funkcjonalność call center i IVR wraz z integracją z Interaction Center w SAP CRM. Wdrożenie SAP Contact Center, za które odpowiada Comtrust jest elementem wdrożenia systemów SAP. SAP Contact Center, wcześniej pod nazwą SAP Business Communications Management (SAP...

Comtrust wprowadza do Polski usługi komunikacyjne nowej generacji

Warszawa, Helsinki, 9 kwietnia 2015 roku Firma Comtrust, specjalista od systemów dedykowanych obsłudze klienta i contact center, wprowadza na polski rynek usługi telekomunikacyjne nowej generacji dostarczane z platformy w Finlandii, opartej o Microsoft Lync. Jest to wynikiem podpisania umowy partnerskiej z Benemen - dostawcą zaawansowanych, chmurowych rozwiązań telekomunikacyjnych. Obecnie, większość organizacji posiada wiele różnych rozwiązań telekomunikacyjnych, jak np....

Węgierski kontrakt Comtrustu na wdrożenie SAP

Spółka Comtrust, partner SAP specjalizujący się w rozwiązaniu SAP Contact Center poinformowała o podpisaniu umowy i wdrożeniu SAP w Sole-Mizo, węgierskiej firmie z Grupy Bonafarm. Jest to pierwsze wdrożenie tego rozwiązania na rynku spożywczym w Europie Środkowo-Wschodniej. Projekt wdrożenia SAP dla obsługi klienta w Grupie Bonafarm obejmuje systemy SAP CRM i SAP Contact Center. Umowa została podpisana w połowie 2014 i po 6. miesiącach oba systemy zostały zintegrowane i...
Page 1 of 3123
ul. Powstańców Śląskich 42 lok 12
01-381 Warszawa
(+ 48) 22 122 19 92
info@comtrust.pl
MENU
Menu