Aktualności - Comtrust Google+
(+ 48) 22 122 19 92    info@comtrust.pl

Aktualności

RODO w SAP Contact Center

Comtrust przypomina o upływającym czasie, jaki pozostał do dostosowania organizacji i systemów informatycznych do wymogów RODO oraz informuje o zmianach, jakie wprowadza SAP Contact Center w związku z nowymi regulacjami unijnymi.   Nowe regulacje prawne RODO (nazywane również GDPR) przekładają się na zwiększenie nakładów na ochronę danych osobowych i bezpieczeństwo informacji. W przypadku obsługi klienta i call center newralgicznym punktem są nagrania rozmów. Firmy...

Nordkalk integruje komunikację zakładów, kopalni i biur

Nordkalk zakończył wdrożenie systemu komunikacyjnego BeneCloud i uruchomił go jednocześnie w swoich 5. polskich lokalizacjach. Nowy system połączył zakłady produkcyjne, kopalnie i biura handlowe Nordkalku w celu poprawy komunikacji i efektywności pracy. Dostawcą systemu jest fiński Benemen, który wdrożył go w Polsce wspólnie z Benemen Poland i partnerem Comtrust. Wyróżnikami wdrożenia są złożoność projektu i integracja telefonii analogowej z cyfrową. Nordkalk jest...

Telefon przemysłowy zawsze dzwoni głośno! Relacja z testów

 Testy ATP-VoiP polskiego producenta Telkom-Telos zakończone pomyślnie. Comtrust zintegrował telefon przemysłowy ATP-VoIP z unified communictions Benemen, w tym również ze Skype dla firm.  Comtrust przeprowadził testy na zlecenie firmy Paroc, producenta wełny mineralnej. Klient poszukiwał aparatu, który zdałby egzamin w hali fabrycznej, gdzie jest głośno. Czyli takiego, który w wyraźny sposób, dźwiękiem i światłem, sygnalizuje przychodzące połączenie. Musiał on...

Dedykowane konektory CTI

Comtrust wprowadza do stałej oferty własne konektory integracyjne Telco-Biznes. Od teraz firmy posiadające SAP, Microsoft, Salesforce czy inne systemy CRM / ERP mogą skorzystać z gotowych konektorów i bezproblemowo integrować systemy z infrastrukturą telekomunikacyjną. Konektory to łączniki pomiędzy systemami i aplikacjami. Im bardziej wysublimowana i złożona praca na systemach informatycznych, tym większe znaczenie ma niezawodny i sprawny przepływ informacji i danych...

Nowość SAP – widgety Contact Center

Widgety SAP to nowość w integracji systemów biznesowych i contact center. Upraszczają integrację i interfejs użytkownika, a pracę sprowadzają do prostej czynności – kliknij i kontaktuj się. SAP oferuje jeden „przycisk” dla obsługi wielu kanałów komunikacji, który można osadzać w dowolnych aplikacjach. Comtrust już wdraża widgety SAP u pierwszych klientów w Polsce. Widgety kojarzone są z ikonkami graficznymi na ekranach smartphonów, które po kliknięciu...

Comtrust podpisuje umowę z EDF na wdrożenie SAP

Comtrust, polska spółka informatyczna podpisała umowę z EDF Demasz Węgry na wdrożenie systemu SAP Contact Center. Comtrust wygrał przetarg publiczny zorganizowany na Węgrzech pod koniec ubiegłego roku na wybór systemu dla centrum obsługi klienta. Projekt wdrożeniowy startuje w lutym 2017. Comtrust wdroży w EDF Demasz funkcjonalność SAP Contact Center do zarządzania kontaktami przychodzącymi (inbound), wychodzącymi (outbound) oraz automatyczne serwisy IVR. Ważnym elementem...

Zintegrowana komunikacja Benemen w sieci salonów Jean Louis David

Comtrust poinformował o wdrożeniu Benemen unified communications i contact center w Provalliance Poland. Benemen ujednolica komunikację w sieciach salonów fryzjerskich Jean Louis David oraz integruje ją z Salesforce CRM.   Rozproszone po Polsce salony sieci fryzjerskiej Jean Louis David wraz z oddziałem call center zostały włączone do jednej platformy komunikacyjnej, dostarczonej z chmury. W celu usprawnienia obsługi klienta Comtrust zintegrował platformę z Salesforce CRM....

Czy unified communication może istnieć bez telefonii komórkowej?

Comtrust, wspólnie z Benemen, podsumowuje tragi UC Expo w Londynie (19-20.04.2016), podczas których przedstawiciele firm dyskutowali z klientami na temat wyzwań stojących przed telekomunikacją i rozwiązaniami UC. Problemy te mają jeden wspólny mianownik, którym jest odrębność systemów i usług. „W naszych rozważaniach na temat unified communications przyjmowaliśmy za pewnik, że telefonia komórkowa jest integralną jego częścią – powiedział Dave Clarke z Benemen. Z...

Zapraszamy do Berlina na Call Center World. Premiera BeneCloud

Benemen, prekursor w dziedzinie obsługi klienta i zarządzania komunikacją przedsiębiorstw, którego Comtrust jest partnerem, wprowadza swoje rozwiązanie BeneCloud na rynki Europy Środkowej podczas targów Call Center World w Berlinie, które odbędą się w dniach 23 i 24 lutego 2016 roku. BeneCloud to chmurowe zintegrowane rozwiązanie przeznaczone do zarządzania kompleksową komunikacją biznesową. Pomaga przedsiębiorstwom w uzyskaniu przewagi konkurencyjnej poprzez zwiększenie...

Comtrust wdroży SAP Contact Center w węgierskim ministerstwie

Warszawa, Budapeszt – 27 sierpnia 2015 roku Comtrust poinformował o podpisaniu umowy z SAP Węgry na wdrożenie SAP Contact Center w węgierskim Ministerstwie Obrony. Projekt wdrożenia SAP Contact Center obejmuje funkcjonalność call center i IVR wraz z integracją z Interaction Center w SAP CRM. Wdrożenie SAP Contact Center, za które odpowiada Comtrust jest elementem wdrożenia systemów SAP. SAP Contact Center, wcześniej pod nazwą SAP Business Communications Management (SAP...
Page 1 of 41234
ul. Powstańców Śląskich 42 lok 12
01-381 Warszawa
(+ 48) 22 122 19 92
info@comtrust.pl
MENU
Menu