Google+
(+ 48) 22 122 19 92    info@comtrust.pl

Aktualności

Comtrust wdroży SAP Contact Center w węgierskim ministerstwie

Warszawa, Budapeszt – 27 sierpnia 2015 roku Comtrust poinformował o podpisaniu umowy z SAP Węgry na wdrożenie SAP Contact Center w węgierskim Ministerstwie Obrony. Projekt wdrożenia SAP Contact Center obejmuje funkcjonalność call center i IVR wraz z integracją z Interaction Center w SAP CRM. Wdrożenie SAP Contact Center, za które odpowiada Comtrust jest elementem wdrożenia systemów SAP. SAP Contact Center, wcześniej pod nazwą SAP Business Communications Management (SAP...

Comtrust wprowadza do Polski usługi komunikacyjne nowej generacji

Warszawa, Helsinki, 9 kwietnia 2015 roku Firma Comtrust, specjalista od systemów dedykowanych obsłudze klienta i contact center, wprowadza na polski rynek usługi telekomunikacyjne nowej generacji dostarczane z platformy w Finlandii, opartej o Microsoft Lync. Jest to wynikiem podpisania umowy partnerskiej z Benemen - dostawcą zaawansowanych, chmurowych rozwiązań telekomunikacyjnych. Obecnie, większość organizacji posiada wiele różnych rozwiązań telekomunikacyjnych, jak np....

Węgierski kontrakt Comtrustu na wdrożenie SAP

Spółka Comtrust, partner SAP specjalizujący się w rozwiązaniu SAP Contact Center poinformowała o podpisaniu umowy i wdrożeniu SAP w Sole-Mizo, węgierskiej firmie z Grupy Bonafarm. Jest to pierwsze wdrożenie tego rozwiązania na rynku spożywczym w Europie Środkowo-Wschodniej. Projekt wdrożenia SAP dla obsługi klienta w Grupie Bonafarm obejmuje systemy SAP CRM i SAP Contact Center. Umowa została podpisana w połowie 2014 i po 6. miesiącach oba systemy zostały zintegrowane i...

Kompleksowa obsluga klienta w chmurze

Szanowni Państwo, SAP Polska wraz z firmami Finnsoft i Comtrust zapraszają na seminarium poświęcone zagadnieniom zarządzania relacjami z klientami, sprzedaży i serwisowi w oparciu o dwa zintegrowane rozwiązania SAP Cloud for Customer, najnowszy systemy klasy CRM oraz SAP Contact Center. Podczas spotkania przedstawimy Państwu nowe podejście do działań sprzedażowych i zarządzania relacjami, gdzie kluczową rolę odgrywają wiedza i interakcje pomiędzy osobami zaangażowanymi w te...

Rewolucyjne standardy obsługi klienta w FMCG – wdrożenie Comtrust

Kilkusekundowe oczekiwanie na połączenie z infolinią, dedykowany agent dostosowujący się do realnych potrzeb klientów i - co najważniejsze – zakończenie sprawy już przy pierwszym kontakcie z call center. To najnowsze trendy w standardzie obsługi klienta projektowane przez największe korporacje na świecie. I jak się okazuje – już możliwe do zrealizowania, co potwierdza zakończone właśnie przez informatyków z Comtrust wdrożenie systemu SAP w węgierskiej...

Skype w Proama do masowych kontaktów

Proama uruchomiła Skype jako kolejny kanał komunikacji z klientami. Dzięki integracji systemu contact center SAP BCM połączenia ze Skype trafiają bezpośrednio do Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta i są identycznie obsługiwane jak tradycyjne kontakty telefoniczne. Integrację systemów przeprowadziła firma Finnsoft, partner SAP. - Skype jest popularnym kanałem komunikacji, dlatego firmy często udostępniają go swoim klientom. Zazwyczaj jest to komunikacja jeden-do-jednego,...

Contact Center SAP BCM dla pięciu kontynentów

Wdrożenia IT obejmujące zasięgiem kilka kontynentów wzbudzają największe zainteresowanie. Są skomplikowane, spektakularne i rzadko spotykane. Tym chętniej o nich czytamy, jeżeli realizują je polskie firmy informatyczne. Spółka Comtrust zakończyła globalne wdrożenie systemu contact center SAP BCM. Dzieli się doświadczeniami zdobytymi w projekcie międzynarodowej obsługi klienta w centrum usług wspólnym opartym o SAP. Spółka Comtrust zakończyła wdrożenie systemu contact...

Pudełkowy system łatwiej dopasować do potrzeb operatora

Dziennik Rzeczpospolita - wywiad przeprowadzony przez Łukasza Deca z Maciejem Ziemiańskim i Bartłomiejem Mikołajczakiem z Inea nt naszego wdrożenia SAP Contact Center   Dwukrotny wzrost klientów w ciągu pięciu lat zakłada wielkopolska Inea, co w przypadku skutecznej realizacji celów oznacza wzrost liczby pracowników call center o 50 proc. Operator zakończył niedawno wdrożenie nowego systemu zarządzania centrum obsługi klienta, które ma sprostać nowym wyzwaniom. O celach i...

Sprzedaż i Telesprzedaż; SAP Cloud for Customers SAP Contact Center

SAP Cloud for Customer adresowany jest do specjalistów odpowiedzialnych m.in. za sprzedaż i obsługę klientów, oferuje pięć obszarów funkcjonalnych: SAP Cloud for Sales, SAP Cloud for Service, SAP Cloud for Marketing, SAP Cloud for Social Engagement oraz SAP Social Media Analytics. System zmienia filozofię sprzedaży. Kluczem do zwiększenia zysków jest informacja, większe zaangażowanie wszystkich pracowników w sprzedaż i wykorzystanie sieci kontaktów. SAP Cloud for Customer -...

Comtrust zintegrował Jacada z SAP. Premiera pod koniec lutego w Berlinie

Właśnie została zakończona pierwsza na świecie integracja contact center SAP BCM z Jacada Mobile Agent. Firma Comtrust– odpowiedzialna za ten proces, dostosowała system SAP pod kątem mobilnego IVR. Już wkrótce efekt prac konsultantów z Polski i Niemiec zostanie zaprezentowany na międzynarodowych targach Call Center World w Berlinie, które odbędą się w dniach 26-28 lutego 2013 roku. W ramach nawiązanego pod koniec ubiegłego roku partnerstwa polska firma Comtrust i...
Page 2 of 41234
ul. Powstańców Śląskich 42 lok 12
01-381 Warszawa
(+ 48) 22 122 19 92
info@comtrust.pl
MENU
Menu