Google+
(+ 48) 22 122 19 92    info@comtrust.pl

Aktualności

Comtrust wchodzi na europejskie rynki

Comtrust - polska spółka specjalizująca się w rozwiązaniu contact center SAP Business Communications Management rozpoczyna 2013 rok od wdrożeń poza granicami Polski. Właśnie rozpoczęły się pierwsze wdrożenia SAP BCM na Węgrzech i Słowenii. W węgierskiej firmie farmaceutycznej Hungaropharma Comtrust przeprowadzi integrację SAP BCM z SAP CRM, a w słoweńskiej spółce energetycznej Energetika Lljubljana – z SAP I-SU. Oba projekty, mimo, że realizowane poza granicami kraju...

Comtrust partnerem Jacada w Polsce

Jacada, wiodący dostawca rozwiązań optymalizujących pracę centrów obsługi klienta nawiązała technologiczne partnerstwo z polskim dostawcą - Comtrust. Firmy wspólnie będą oferować innowacyjne rozwiązania na polskim rynku call center - Jacada Mobile Agent i Jacada Unified Agent Desktop. „Produkty Jacada dopełniają naszą dotychczasową ofertę, która obecnie w pełni pokrywa potrzeby rynku call center w Polsce – mówi Piotr Pytlakowski, prezes Comtrust. Jako partner SAP...

WFM Oneworkforce. Zarzadzanie procesami i zespołem w jednym

Już od września w Polsce dostępny będzie unikalny system Work Force Management Collab – OneWorkForce. To obecnie jedno z najbardziej zaawansowanych na świecie narzędzi służące do grafikowania pracy call center i zarządzania personelem w dynamicznie zmieniającym się środowisku. System w prosty sposób integruje się z dowolnymi rozwiązaniami contact center, co udowodniły wdrożenia w telekomunikacji, finansach i usługach. Na polskim rynku nabyć go można przez firmę...

SIP Early Media. Tylko trafione połaczenia

Szukasz rozwiązania, które pozwoli maksymalnie wykorzystać czas pracy agentów i jednocześnie zadba o komfort klienta w kampaniach telesprzedażowych? Do tej pory pogodzenie tych dwóch elementów było bardzo trudne. Teraz to już nie problem. Comtrust, partner SAP wprowadza na polski rynek nową, inteligentną funkcjonalność - mechanizm zestawiający i klasyfikujący połączenia na bazie informacji odczytanej z sieci telekomunikacyjnej. Dzięki nowemu rozwiązaniu wykorzystującemu SIP...

Contact Center SAP dla obsługi klienta Proama

Finnsoft, spółka z grupy Comtrust, zakończyła wdrożenie systemu contact center SAP Business Communications Management w Proama. System SAP BCM usprawnia pracę doradców i proces obsługi klienta Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta Proama. Służy do zarządzania połączeniami telefonicznymi i zadaniami. W Proama obsługa klienta jest spersonalizowana – każdy Klient posiada swojego doradcę i może uzyskać bezpośrednie połączenie z nim. W związku z tym firma potrzebowała...

SAP BCM on demand 2012 Kompleksowa obsługa klienta i CRM w jednym

Comtrust - partner SAP AG, wprowadza specjalną ofertę zapewniającą kompleksową obsługę klienta dostępną w polskiej chmurze. Pakiet SAP BCM on-demand 2012 to rozwiązanie contact center SAP Business Communications Management wraz z funkcjonalnością CRM do zarządzania zadaniami. To idealne rozwiązanie dla przedsiębiorstw, które nie posiadają CRM, a chcą zorganizować obsługę klienta na najwyższym poziomie. W pakiecie SAP BCM on-demand 2012 klienciotrzymują zintegrowane...

Czy chmura zawładnie rynkiem Contact Center?

Podczas Kongresu Contact Center 2011, Comtrust przedstawił aktualne tendencje rynku systemów dla call center i coraz popularniejszy model korzystania z systemów w formie usługi na żądanie. Aby odpowiedzieć na pytanie czy „chmura” zawładnie rynkiem contact center, dostawca SAP BCM on-demand porównał dwa modele sprzedaży (on-premise i on-demand), koszty oraz korzyści. Według Managed Service Providers Biz do 2014 roku ponad 70% systemów contact center będzie w chmurze. „Jak...

Polski Comtrust dla O2 na wyspach

Comtrust Sp. z o.o., wspólnie z Combine Systems UK, zrealizuje wdrożenie contact center SAP Business Communications Management w O2, należącym do grupy Telefonica, wiodącym dostawcy usług telefonii komórkowej w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech, Czechach i Słowacji. Projekt contact center startuje jeszcze w listopadzie br., w Dublinie. Pierwszy etap wdrożenia SAP BCM, w który zaangażowany jest Comtrust, dotyczy uruchomienia wewnętrznego call center w O2 w Irlandii....

Comtrust Złotym Partnerem kongresu Contact Center 2010

Comtrust, wspólnie z SAP, jest Złotym Partnerem Kongresu Contact Center, który odbędzie się w Warszawie, w dniach 27-28 października 2010 roku. Stephan Bahr z SAP AG w swoim wystąpieniu omówi najnowsze tendencje w obsłudze klienta i wyzwania, jakie stoją przed działami obsługi klienta. Czy technologia w pełni odpowiada na potrzeby i wymagania klientów? Jak realizować obsługę klienta w czasach social media? Czy nowoczesna obsługa klienta automatycznie podnosi koszty? Są to...

Contact Center SAP. Nowa jakość dla Utilities.

Finnsoft (partnerska spółka Comtrustu) zakończył wdrożenie contact center SAP Business Communications Management w Eszakdunantuli Vizmu (EDV) – Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji obsługującym północno-zachodnie Węgry. Była to pierwsza na świecie integracja SAP BCM z SAP IS-U (Information System for Utilities). Contact center SAP BCM usprawnił procesy komunikacji klientów z EDV, a integracja z SAP I-SU umożliwia pełniejszą i bardziej kompleksową obsługę....
Page 3 of 41234
ul. Powstańców Śląskich 42 lok 12
01-381 Warszawa
(+ 48) 22 122 19 92
info@comtrust.pl
MENU
Menu