(+ 48) 22 122 19 92    info@comtrust.pl

Comtrust wdroży SAP Contact Center w węgierskim ministerstwie

Warszawa, Budapeszt – 27 sierpnia 2015 roku Comtrust poinformował o podpisaniu umowy z SAP Węgry na wdrożenie SAP Contact Center w węgierskim Ministerstwie Obrony.

Projekt wdrożenia SAP Contact Center obejmuje funkcjonalność call center i IVR wraz z integracją z Interaction Center w SAP CRM. Wdrożenie SAP Contact Center, za które odpowiada Comtrust jest elementem wdrożenia systemów SAP.

SAP Contact Center, wcześniej pod nazwą SAP Business Communications Management (SAP BCM) należy do najnowszej generacji systemów komunikacyjnych bazujących na IP – łączy funkcje call/contact center i telefonii korporacyjnej. Jest systemem dedykowanym działom obsługi klienta, sprzedaży i call center. Dzięki oparciu całej komunikacji na jednej platformie (all-IP) system pomaga zwiększyć efektywność i wydajność pracy. Łatwo integruje się z innymi aplikacjami, systemami i procesami, redukuje zbędne czynności i podnosi poziom obsługi klienta. Dzięki SAP Contact Center organizacje mogą lepiej wykorzystać zasoby, w łatwy sposób pozyskiwać informacje, online monitorować działania operacyjne z klientami w centrali i w oddziałach, co pozwala na lepszą koordynację i efektywność pracy. Wdrożenie SAP Contact Center obniża koszty obsługi klienta i sprzedaży oraz całkowity koszt posiadania infrastruktury IT.

 

Kontakt dla mediów:
Comtrust Sp. z o.o.
Joanna Lisiecka-Pytlakowska
joanna.pytlakowska@comtrust.pl

ul. Powstańców Śląskich 42 lok 12
01-381 Warszawa
(+ 48) 22 122 19 92
info@comtrust.pl
MENU
Menu