(+ 48) 22 122 19 92    info@comtrust.pl

Contact Center OneContact

OnContact Collab to Multimedialne Contact Center, powszechnie uznawane jako system odpowiadający najnowszym trendom. Oferuje obsługę kontaktów głosowych, wideo, e-mail, SMS i komunikatorów internetowych.

System jest natywnie przystosowany do hostingu i / lub obsługi rozproszonych lokalizacji contact center.

Multimedia Contact Center Platforma OneContact została całkowicie zaprojektowana w oparciu o standardowy protokół SIP. Oferuje kompletną obsługę i zarządzanie wszystkimi rodzajami kontaktów: głosem, obrazem, komunikacją emailowa, SMS i komunikatorami.

Dostosowanie do potrzeb średnich i dużych centrów obsługi, w każdym sektorze biznesu.

Opinie po wdrożeniu

Wdrożenia zakończone sukcesem - 100%
Projekty zrealizowane w 90 dni - 80%
Wzrost First Contact Resolution - 63%

Klienci COLLAB otrzymują gotowe rozwiązanie do centralnego zarządzania i dystrybucji kontaktów, proste we wdrożeniu i na korzystnych warunkach finansowych. System oferowany jest w architekturze wysokiej dostępności, a skalowalność osiąga się poprzez liniowy wzrost zapewniając przepustowość dla rosnących potrzeb i skali działalności.

Nowe funkcjonalności Contact Center

IVR w OneContact jest dostosowany kontaktów przychodzących i wychodzących, oferuje zaawansowane funkcje routingu połączeń. Dodatkowo przeprowadza detekcję głosu poprzez Automated Speech Recognition (ASR).

OneContact udostępnia narzędzia do nagrywania głosu oraz ekranu agenta, które podlegają monitoringowi, raportowaniu, przeszukiwaniu i przyszłym analizom jakości pracy i kontaktu z klientami.

OneContact  udostępnia narzędzia do prowadzenia interakcji z klientami w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter), które traktowane są jak każdy inny kanał komunikacji w contact center, z dodatkową możliwością dołączania załączników do korespondencji.

OneContact jest nowej generacji systemem contact center w pełni opartym o protokuł SIP, dlatego bezproblemowo integruje się ze Skype.

Integracja OneContact z MS Lync pozwala na wykorzystanie Lync jako drugiej linii wsparcia dla call center. Integracja włącza synchronizację kalendarzy, dostępności i kontaktów.

Kanały komunikacji

  • Głos(GSM, SIP, inne połączenia PSTN)
  • Vídeo (3G, SIP)
  • IM (through IP)
  • E-Mail
  • Fax
  • Media Społecznościowe
  • Skype
  • Lync

Powiązane produkty

Chcesz poznać szczegółową ofertę? Zapraszamy do kontaktu!

ul. Powstańców Śląskich 42 lok 12
01-381 Warszawa
(+ 48) 22 122 19 92
info@comtrust.pl
MENU
Menu