google-site-verification=y0tGH9EQ2De6ZfKoM09J1eDIdkrWndgdO3iEQtzgHeQ

Contact Center SAP dla obsługi klienta Proama

lut 9, 2012 | Informacje prasowe

Spółka Comtrust zakończyła wdrożenie systemu contact center SAP Business Communications Management w Proama. System SAP BCM usprawnia pracę doradców i proces obsługi klienta Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta Proama. Służy do zarządzania połączeniami telefonicznymi i zadaniami.

W Proama obsługa klienta jest spersonalizowana – każdy Klient posiada swojego doradcę i może uzyskać bezpośrednie połączenie z nim. W związku z tym firma potrzebowała systemu, które wesprze kontakt klienta z doradcą. SAP BCM wykorzystuje mechanizm Preferred Agent Routing – co oznacza, że identyfikacja klienta i przekierowanie go do przypisanego doradcy odbywa się już na poziomie automatycznego serwisu IVR. SAP BCM identyfikuje dzwoniącego klienta i ustala w systemie biznesowym, do którego z doradców należy skierować połączenie. W ten sposób system przekierowuje klienta do dedykowanego Osobistego Doradcy. W momencie nieobecności doradcy w pracy lub prowadzenia przez niego innej rozmowy, klient może pozostawić wiadomość z informacjąo oczekiwanym terminie kontaktu.

W Proama wiemy, że w ubezpieczeniach serwis jest elementem produktu, dlatego wprowadziliśmy Osobistych Doradców, dla osób, które zakupią polisę przez telefon lub internet. Zarządzanie kontaktami klientów z ich doradcami nie byłoby możliwe bez wdrożenia specjalistycznego systemu, jakim jest SAP BCM. Przy wyborze tego rozwiązania kluczowa dla nas była funkcjonalność i wysoki poziom niezawodności, które zapewnia nam Comtrust – mówi Bogumił Perzyna, Dyrektor Sprzedaży Proama.

Umowa na zakup licencji SAP BCM i wdrożenie zostały podpisane w sierpniu 2011r. System gotowy był do testów po 3 miesiącach. Contactcenter SAP BCM jest rozwiązaniem dedykowanym działom obsługi klienta, callcenter, infolinii i telesprzedaży. Oferuje jedną z wiodących na świecie funkcjonalności i dostępny jesw standardowym zakupie oraz w „chmurze”. W SAP BCM wszystkie kanały komunikacji – telefon, email, chat, SMS, fax, formularz www, zintegrowane są w jeden centralnie zarządzany system. W firmie Proama został on zintegrowany z głównym systemem ubezpieczeniowym INSIS.

W Polsce SAP BCM jest popularnym rozwiązaniem w branży finansowej, zazwyczaj integrowanym z głównymi systemami biznesowymi. System dostarcza kompleksową wiedzę o kliencie, co usprawnia i optymalizuje proces obsługi.

Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!

5 + 11 =

ul. Powstańców Śląskich 42/12, 01-381 Warszawa

Produkty

SAP Customer Experience

SAP Field Service Management

SAP Conversational AI

SAP Intelligent Robotic Process Automation

Sinch Contact Pro

Infrastruktura VoIP

1trust Service

Usługi

Wdrożenia

Zarządzanie projektami

Integracje i pomoc techniczna

O nas

O firmie

Partnerzy i technologie

Aktualności