(+ 48) 22 122 19 92    info@comtrust.pl

Firma

Comtrust to dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych i softwarowych, partner wiodących dostawców systemów i sprzętu teleinformatycznego. Koncentruje się na rozwiązaniach dedykowanych sprzedaży, obsłudze klienta, contact center i unified communications.

W projektach analitycznych i wdrożeniowych Comtrust kładzie szczególny nacisk na budowę jednorodnej architektury teleinformatycznej. Obecnie, wyzwaniem dla firm jest efektywne połączenie systemów telekomunikacyjnych – PBX, call center, telefonii komórkowej, oraz informatycznych – systemów biznesowych i baz danych. Zazwyczaj funkcjonują niezależnie, bez integracji, nie oferując odpowiedniej wartości biznesowej. Dlatego tworzenie zunifikowanych i zintegrowanych środowisk jest tym, co zdecydowanie wyróżnia Comtrust na rynku i przynosi sukces wdrożeniowy – wszyscy klienci są referencyjni.

Spółka Comtrust została powołana w 2009 roku związku z wprowadzeniem do Polski SAP Contact Center w chmurze.

W 2012 Comtrust poszerza ofertę o rozwiązania Collab i Jacada, aby w pełni pokryć potrzeby rynku call/contact center w Polsce. Firma oferuje jedno z wiodących rozwiązań contact center, system klasy WMF, wideo BOK oraz rozwiązania na smartphony i unifikujące pulpit agenta.

W 2014 Comtrust nawiązuje współpracę z Benemen – niezależnym, fińskim operatorem telekomunikacyjnym oferującym rozwiązania zintegrowanej komunikacji w oparciu o Skype dla Firm.

Kontakt

Wdrażamy skutecznie, w krótkim czasie i określonym budżecie.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Wdrożenia zakończone sukcesem - 100%
Projekty zrealizowane w 90 dni - 80%
Wzrost First Contact Resolution - 63%

Kontakt

  • 01-381 Warszawa; ul. Powstańców Śląskich 42 lok 12
  • (+ 48) 22 122 19 92
ul. Powstańców Śląskich 42 lok 12
01-381 Warszawa
(+ 48) 22 122 19 92
info@comtrust.pl
MENU
Menu