google-site-verification=y0tGH9EQ2De6ZfKoM09J1eDIdkrWndgdO3iEQtzgHeQ

O firmie

Comtrust to firma konsultingowa, która specjalizuje się w systemach Customer Experience. Jest dostawcą rozwiązań komunikacyjnych i softwarowych, partnerem wiodących dostawców systemów i sprzętu IT. Comtrust będąc Srebrnym Partnerem SAP sprzedaje licencje, wdraża systemy oraz rozwija autorskie oprogramowanie. Dodatkowo jest certyfikowanym partnerem serwisowym – SAP Partner Center of Expertise i świadczy usługi SAP Standard i Enterprise Support.

Transformacja cyfrowa

Koncentrujemy się na systemach dla sprzedaży i obsługi klienta, contact center i CRM oraz sztucznej inteligencji (AI, RPA) i BI.

Systemy SAP to nasza specjalizacja i pasja. Posiadamy blisko 20-letnie doświadczenie w SAP, co daje klientom gwarancję, że korzystają z najlepszych praktyk. Doświadczenie zdobyliśmy we wdrożeniach w Polsce i za granicą, w międzynarodowych koncernach, przedsiębiorstwach MŚP i sektorze publicznym.

Pomagamy rozwijać biznes

W projektach kładziemy nacisk na budowę jednorodnej architektury IT. Obecnie, wyzwaniem dla firm jest efektywne połączenie systemów telekomunikacyjnych – PBX, contact center, telefonii komórkowej, oraz informatycznych – systemów biznesowych i baz danych. Zazwyczaj funkcjonują niezależnie, bez integracji, nie oferując odpowiedniej wartości biznesowej. Pomagamy firmom łączyć wszystkie obszary biznesu, układać procesy i tworzyć najlepsze doświadczenia dla ich klientów – Customer Experience. Sukces naszych klientów przekłada się na nasz sukces – wszystkie wdrożenia Comtrustu są referencyjne.

Branże

utilities

finanse-bankowość

whole sales

farmacja

FMCG

sektor publiczny

ubezpieczenia

budowlanka

przemysł ciężki

telekomunikacja

shared services

beauty

dostawcy mediów

oil&gas

Comtrust to zespół doświadczonych doradców, konsultantów i specjalistów.

Konsultanci są certyfikowani w Laboratoriach SAP, wyspecjalizowani w rozwiązaniach SAP Contact Center (Sinch), SAP CRM, SAP Cloud for Customer, SAP C4/Hana Customer Experience i sztucznej inteligencji. Zespół może pochwalić się największym doświadczeniem (od 2002 roku) wdrożeniowym w Europie systemu SAP Contact Center (Sinch) i integracji z systemami informatycznymi różnych dostawców.

„O sukcesie wdrożenia decydują kompetencje poszczególnych osób i współpraca całego zespołu: naszego i klienta – powiedział Piotr Pytlakowski Prezes Comtrust. Nie bez znaczenia są najwyższej klasy produkty liderów SAP czy Microsoft, które oferujemy. Jednak to nasi ludzie je wdrażają – wiedzą jakie procesy sprawdzają się w jakich organizacjach, jak wpisać oczekiwania biznesu do możliwości IT i standardów korporacyjnych. Konsultanci i menedżerowie projektów są kluczem do sukcesu naszych wdrożeń.”

%

zadowolonych klientów

aktywnych użytkowników

zrealizowanych projektów

lat doświadczeń

Kim jesteśmy?

Comtrust to stały, niezmienny od lat zespół. Wiedzę, doświadczenie oraz standardy stosowane w dużych organizacjach, zdobyte również podczas zagranicznych wdrożeń, przenoszą na mniejsze firmy oraz adaptują do polskich warunków. Oprócz na stałe zatrudnionych pracowników, Comtrust zrzesza niezależnych konsultantów, którzy wspierają wdrożenia pod kierownictwem doświadczonych Kierowników Projektów. Wdrożenia realizowane są w krótkim czasie, cechują się wysoką jakością. Zespół realizuje projekty w oparciu o metodologię Agile Scrum.

Nasz zespół to:

specjaliści od telekomunikacji, baz danych, systemów biznesowych i integracji,

konsultanci certyfikowani w Laboratoriach SAP, wyspecjalizowani w rozwiązaniach SAP CRM, SAP Cloud for Customer, SAP C4/Hana Customer Experience, Contact Center,

eksperci od sztucznej inteligencji (AI, BI, RPA),
PM – Kierownicy Projektów,
wykwalifikowani informatycy do przygotowania autorskiego oprogramowania pod specyficzne wymagania klientów.

Nasi partnerzy

Nagrody i wyróżnienia

Wdrożenia zespołu Comtrust zyskują uznanie jury prestiżowych konkursów i są przytaczane jako przykłady najlepszych projektów. Jednak najważniejszym elementem jest zadowolenie klientów.

Lider informatyki instytucji finansowych

2008 – wdrożenie SAP Contact Center w Deutsche Bank PBC – laureat konkursu Gazety Bankowej.

SAP Quality Awards 2011

wdrożenie SAP Contact Center będące elementem wdrożenia SAP CRM Accenture dla UPM-Kymmene HR Global Services.

SAP Quality Awards 2013

wdrożenie SAP Contact Center w firmie INEA.

Pracowaliśmy dla:

Referencje:

Tomasz Makarski Kierownik Projektu RUCH Contact Center w RUCH S.A.

W tak dużej firmie, jaką jest RUCH, proces wdrożenia został zrealizowany w bardzo krótkim czasie, bo zaledwie w ciągu 3 miesięcy. W wyniku tej zmiany zmieniła się filozofia zarządzania procesami obsługi klienta w naszej firmie – wprowadzone zostały centralne zarządzanie kontaktami, centralny monitoring w czasie rzeczywistym oraz zbiorcze raportowanie. W rezultacie w RUCHu nastąpiła optymalizacja procesu obsługi klienta – uproszczona została komunikacja, a wiedza i umiejętności pracowników są efektywniej wykorzystane. Wdrażając jednolite standardy obsługi klienta poprawiła się jakość usług oraz skrócony został czas niezbędny na rozwiązanie spraw, z jakimi zgłaszają się klienci.

Michał Gorczyca, COO Cardif Polska S.A

SAP Contact Center oferuje nam wydajne i łatwe w użyciu narzędzia dla naszej codziennej działalności telesprzedażowej, dzięki czemu nasza efektywność spektakularnie wzrosła.

Anna Kamińska, Front Office Manager Toyota Bank Polska S.A

Dzięki SAP Contact Center mamy ujednolicony monitoring wszystkich kontaktów z klientami, obejmujący wszystkie kanały komunikacji. Dzięki predefiniowanym regułom dystrybucji połączeń możemy przekierowywać kontakty do odpowiednich konsultantów, redukując czas obsługi połączeń i zwiększając dostępność infolinii.
comtrust-opinie

Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

15 + 5 =

ul. Powstańców Śląskich 42/12, 01-381 Warszawa

Produkty

SAP Customer Experience

SAP Field Service Management

SAP Conversational AI

SAP Intelligent Robotic Process Automation

Sinch Contact Pro

Infrastruktura VoIP

1trust Service

Usługi

Wdrożenia

Zarządzanie projektami

Integracje i pomoc techniczna

O nas

O firmie

Partnerzy i technologie

Aktualności

Polityka prywatności