(+ 48) 22 122 19 92    info@comtrust.pl

Benemen Contact Center

Comtrust we współpracy z fińskim operatorem telekomunikacyjnym – Benemen dostarcza hostowane rozwiązanie telekomunikacyjne oparte o Skype dla firm.

Inteligentne funkcje routingu platformy komunikacyjnej Benemen stanowią również podstawę do szerokiej gamy funkcjonalności call center. Począwszy od prostych funkcji nawiązywania czy odbierania połączeń, do kolejkowania i zaawansowanych zasad przekierowywania połączeń na IVR, czy call-back.

W związku z tym, że funkcje call center są dostarczane na bazie tej samej platformy komunikacyjnej co telefonia, wszyscy licencjonowani użytkownicy mogą uczestniczyć w call center i odbierać połączenia telefoniczne ze Skype dla firm.

Dzięki temu, że platforma oferuje zaawansowane możliwości routingu połączeń, nie ma potrzeby stosowania oddzielnego PBX czy odrębnego rozwiązania call center.

Opinie po wdrożeniu

Wdrożenia zakończone sukcesem - 100%
Projekty zrealizowane w 90 dni - 80%
Wzrost First Contact Resolution - 63%

ujednolicona komunikacja – stacjonarna i komórkowa

pełna funkcjonalność telefoniczna i wideo

prezentacje, współdzielenie ekranów, tele i videokonferencje
call center
IVR

Główne zalety

Połączenia kierowane na telefony komórkowe jednocześnie mogą być prezentowane w Skype dla firm i z tego poziomu odbierane i realizowane. Dostępność użytkowników jest automatycznie synchronizowana. Przykładowo, jeśli użytkownik ma zajęty telefon komórkowy, jego współpracownicy widzą to w Skype dla firm. Każdy użytkownik może być agentem call center, a każdy agent – może używać programu Skype dla firm.

Dane telekomunikacyjne generowane przez platformę mogą być wykorzystywane przez inne systemy w organizacji (np. back-office, CRM, BI), dzięki czemu wiedza o klientach jest pełniejsza i zgromadzona w jednym miejscu, co pozwala na lepsze zrozumienie klienta i dlaczego kontaktuje się z firmą.

Uzyskanie wiedzy o kliencie w momencie kontaktu pomaga w lepszej i szybszej obsłudze, minimalizuje ilość utraconych kontaktów, decyzje biznesowe podejmowane są na bazie danych z różnych systemów i źródeł teleinformatycznych.

Firmy nie muszą już kupować licencji Microsoftu, bowiem opłata za nie zawarta jest w abonamencie, a rozmowy przechodzą przez specjalne taryfy operatora. Dla firm, które mają już własną instalację Skype for Business (Lync) jest możliwe przeniesienie go lub połączenie z platformą Benemen.

Chcesz poznać szczegółową ofertę? Zapraszamy do kontaktu!

ul. Powstańców Śląskich 42 lok 12
01-381 Warszawa
(+ 48) 22 122 19 92
info@comtrust.pl
MENU
Menu