(+ 48) 22 122 19 92    info@comtrust.pl

Skype for Business (Lync)

Comtrust we współpracy z fińskim teleoperatorem Benemen dostarcza chmurowe rozwiązania telekomunikacyjne oparte o Skype for Business (Microsoft Lync).

System oprócz standardowych funkcji oferuje m.in. wideokonferencje, współdzielenie kalendarza, wspólną książka adresową, zarządzanie statusami dostępności. Aplikacja może zostać zintegrowana z telefonami komórkowymi używanymi w firmie tworząc jeden, centralny system zarządzający wszystkimi połączeniami i rozmowami. Rekomendowana jest dla każdej organizacji, dowolnej wielkości.

Opinie po wdrożeniu

Wdrożenia zakończone sukcesem - 100%
Projekty zrealizowane w 90 dni - 80%
Wzrost First Contact Resolution - 63%

Firmy nie muszą już kupować licencji Microsoftu, bowiem opłata za nie zawarta jest w abonamencie, a rozmowy przechodzą przez specjalne taryfy operatora. Dla firm, które mają już własną instalację Skype for Business (Microsoft Lync) jest możliwe przeniesienie go lub połączenie z platformą dostarczoną przez Comtrust.

ujednolicona komunikacja – stacjonarna i komórkowa
pełna funkcjonalność telefoniczna i wideo
prezentacje, współdzielenie ekranów, tele i wideokonferencje
call center
IVR

Korzyści

  • Wspólna infrastruktura

    Przy rozproszonej strukturze, nie ma potrzeby budowania odrębnej infrastruktury telekomunikacyjnej dla różnych lokalizacji firmy. Dla firm działających w środowisku międzynarodowym, połączenia telekomunikacyjne mogą być kosztowne. Koszty można obniżyć lub zlikwidować na wiele sposobów – na przykład, poprzez odbieranie połączeń z telefonów komórkowych za granicą za pomocą programu S4B (MS Lync), z pominięciem kosztów roamingu.

  • Inteligentne przekierowania

    Innowacyjnym rozwiązaniem są inteligentne funkcje routingu – które dodatkowo obniżają koszty rozmów telefonicznych. Na przykład połączenia na telefony komórkowe, mogą być jednocześnie oferowane do aplikacji S4B (MS Lync), co obniża koszty szczególnie w przypadku, gdyż odbiorca połączenia przebywa za granicą. Aplikacja będzie oferowała najtańszą z możliwych taryf, z pominięciem opłat romingowych.

  • Redukcja sprzętu

    Innowacyjnym rozwiązaniem są inteligentne funkcje routingu – które dodatkowo obniżają koszty rozmów telefonicznych. Na przykład połączenia na telefony komórkowe, mogą być jednocześnie oferowane do aplikacji S4B (MS Lync), co obniża koszty szczególnie w przypadku, gdyż odbiorca połączenia przebywa za granicą. Aplikacja będzie oferowała najtańszą z możliwych taryf, z pominięciem opłat romingowych.

Szczegółowe funkcje

Intelligent Routing

Mechanizm inteligentnego przekierowania zostaje wykorzystany do dodatkowych oszczędności kosztów rozmów telefonicznych. Szczególnie istotne, gdy odbiorcy połączeń przebywają za granicą, gdyż nie ma potrzeby ponoszenia znacznych kosztów roamingu.

Konferencje

Usługi organizowania spotkań i wymiany informacji pomiędzy pracownikami są elementem Skype for Business. Zostały one wzbogacone o mechanizm zestawiania połączeń międzynarodowych, jako lokalnych w ponad 60 krajach na całym świecie. Pozwala to na oszczędności w obszarze kosztów połączeń telefonicznych.

Unified Communications

Hostowane rozwiązanie Skype for Business jest w pełni zintegrowane z dodatkowymi usługami komunikacyjnymi oferowanymi przez Comtrust – telefonii, konferencji, call center.  Pracownicy call center mogą obierać połączenia poprzez Skype for Business lub na swoich telefonach komórkowych.

Raportowanie

Każde zdarzenie telekomunikacyjne jest odnotowywane w bazie danych i podlega raportowaniu. Narzędzia raportowe tzw. state-of-the-art reports, pozwalają w prosty sposób tworzyć dowolne raporty i konwertować je do form wizualnych dla menedżerów, jako narzędzie analityczne i wspierające proces decyzyjny. Przykładowe obszary raportowe: połączenia przychodzące i wychodzące, realizowane i utracone połączenia, service level, korespondencja mailowa pomiędzy firmą a klientami, rozmowy podpięte do CRM, itp.

Telefonia komórkowa

Telefonia komórkowa jest integralną częścią oferty telekomunikacyjnej. W krajach, gdzie Benemen jest operatorem komórkowym, Comtrust oferuje specjalne usługi abonamentowe na atrakcyjnych warunkach finansowych, w pełni zintegrowane z pozostałymi usługami telekomunikacyjnymi. Integracja usług telekomunikacyjnych – telefonii IP i komórkowej, wykonana jest na poziomie operatora, co oznacza, że połączenia mogą być transferowane na dowolne urządzania, zgodnie z dostępem odbiorcy.

Platforma Integracyjna

Platforma integracyjna to możliwości szerszej integracji i rozwoju procesów biznesowych, w oparciu o zdarzenia telekomunikacyjne powiązane z bazami danych biznesowych. Szczególnie istotna jest natywna integracja z Microsoft Dynamics CRM (MSD CRM). Co więcej, platforma umożliwia przekierowanie połączeń zgodnie z rolami biznesowymi, bazując np. na odpowiedzialności za klienta, czy statusie VIP dzwoniącego.

Availability Management

Zarządzanie statusami dostępności na wielu urządzeniach jednocześnie.

Zarządzanie dostępnością opiera się na prostych zasadach – użytkownik określa swoją dostępność wybierając status dostępności w nawiązaniu do okoliczności, w jakich się znajduje, a technologia troszczy się o resztę. Dodatkowo, statusy są zintegrowane z telefonami komórkowymi. W praktyce sprowadza się do tego, że jeżeli w Skype for Business użytkownik określa status „prezentacja” dzwoniący do niego, niezależnie czy dzwonią na telefon stacjonarny czy komórkowy, usłyszą komunikat o niedostępności osoby  lub zostaną przekierowani na pocztę głosową.

Call Center

Z nowym inteligentnym mechanizmem przekierowywania połączeń Call Center zyskuje szereg zupełnie nowych możliwości.

więcej – zakładka Skype for Business Call Center

Call Recording

Gdziekolwiek, kiedykolwiek, na dowolnym urządzeniu

Z nową platform opartą o Skype for Business, Comtrust oferuje nagrywanie rozmów niezależnie od urządzenia, na jakim to połączenie zostanie odebrane, bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania na telefonach komórkowych.

więcej – zakładka Mobile Rocording

Inteligentne przekierowania bez kosztów roamingu

Innowacyjnym rozwiązaniem są inteligentne funkcje routingu – które dodatkowo obniżają koszty rozmów telefonicznych. Na przykład połączenia na telefony komórkowe, mogą być jednocześnie oferowane do aplikacji Skype for Business, co obniża koszty szczególnie w przypadku,  gdyż odbiorca połączenia przebywa za granicą. Aplikacja będzie oferowała najtańszą z możliwych taryf, z pominięciem opłat roamingowych.

Powiązane produkty

Chcesz poznać szczegółową ofertę? Zapraszamy do kontaktu!

ul. Powstańców Śląskich 42 lok 12
01-381 Warszawa
(+ 48) 22 122 19 92
info@comtrust.pl
MENU
Menu