(+ 48) 22 122 19 92    info@comtrust.pl

Nagrody i wyróżnienia

Wdrożenia zespołu Comtrust zyskują uznanie jury prestiżowych konkursów i są przytaczane jako przykłady najlepszych projektów. Jednak najważniejszym elementem jest zadowolenie klientów.

LIDER INFORMATYKI INSTYTUCJI FINANSOWYCH 2008 – wdrożenie SAP Contact Center w Deutsche Bank PBC – laureat konkursu Gazety Bankowej
SAP Quality Awards 2011 – wdrożenie SAP Contact Center będące elementem wdrożenia SAP CRM Accenture dla UPM-Kymmene HR Global Services
SAP Quality Awards 2013
wdrożenie SAP Contact Center
w INEA
  • Tomasz Makarski Kierownik Projektu RUCH Contact Center w RUCH S.A.

    W tak dużej firmie, jaką jest RUCH, proces wdrożenia został zrealizowany w bardzo krótkim czasie, bo zaledwie w ciągu 3 miesięcy. W wyniku tej zmiany zmieniła się filozofia zarządzania procesami obsługi klienta w naszej firmie – wprowadzone zostały centralne zarządzanie kontaktami, centralny monitoring w czasie rzeczywistym oraz zbiorcze raportowanie. W rezultacie w RUCHu nastąpiła optymalizacja procesu obsługi klienta – uproszczona została komunikacja, a wiedza i umiejętności pracowników są efektywniej wykorzystane. Wdrażając jednolite standardy obsługi klienta poprawiła się jakość usług oraz skrócony został czas niezbędny na rozwiązanie spraw, z jakimi zgłaszają się klienci.
  • Michał Gorczyca, COO Cardif Polska S.A

    SAP Contact Center oferuje nam wydajne i łatwe w użyciu narzędzia dla naszej codziennej działalności telesprzedażowej, dzięki czemu nasza efektywność spektakularnie wzrosła.
  • Anna Kamińska, Front Office Manager Toyota Bank Polska S.A

    Dzięki SAP Contact Center mamy ujednolicony monitoring wszystkich kontaktów z klientami, obejmujący wszystkie kanały komunikacji. Dzięki predefiniowanym regułom dystrybucji połączeń możemy przekierowywać kontakty do odpowiednich konsultantów, redukując czas obsługi połączeń i zwiększając dostępność infolinii.
ul. Powstańców Śląskich 42 lok 12
01-381 Warszawa
(+ 48) 22 122 19 92
info@comtrust.pl
MENU
Menu