(+ 48) 22 122 19 92    info@comtrust.pl

Predictive Dialer

Dla firm, które szukają rozwiązań pozwalających na maksymalne wykorzystanie czasu pracy agentów przy jednoczesnej trosce o komfort klienta w kampaniach telesprzedażowych, Comtrust oferuje:

  • Predictive Dialer
  • SIP Early Media

Opinie po wdrożeniu

Wdrożenia zakończone sukcesem - 100%
Projekty zrealizowane w 90 dni - 80%
Wzrost First Contact Resolution - 63%

Predictive Dialer

Comtrust oferuje predictive dialery Sytel i Collab, oceniane jako najlepsze rozwiązania w swojej klasie. Zawierają mechanizmy (roboty), które „nadzwaniają” nadmiarową ilość połączeń, tak aby zestawiać agentom tylko te – odebrane przez klienta. Dzięki nim czas pracy agentów jest maksymalnie wykorzystany na rozmowy. Predictive Dialer, na  bazie skomplikowanych algorytmów (analizujących np. dostępność agentów, czas rozmów, jakość bazy) nawiązuje większą ilość połączeń niż dostępnych jest agentów, po to, aby zestawić im połączenia w chwili, kiedy muszą rozpocząć rozmowę. Jednocześnie na bieżąco analizuje dane i przewiduje ile zestawiać maksymalnie  połączeń, żeby nie generować głuchych telefonów (czyli takich, których call center nie będzie w stanie obsłużyć). Agenci nie otrzymują połączeń z sygnałem wołania czy zajętości, a jedynie takie, gdzie po drugiej stronie zgłosił się żywy człowiek, a nie poczta głosowa czy fax.

Mimo, iż oferowane przez Comtrust predictive dialery odpowiadają najbardziej restrykcyjnym normom telemarketingowym rynków USA i Wielkiej Brytanii, firma zdecydowała się poszerzyć ofertę o SIP Early Media. Jest to odpowiedź na potrzebę indywidualnego traktowania klienta w telekampaniach.

SIP Early Media

SIP Early Media to mechanizm, który nawiązuje połączenia w call center i dodatkowo odczytuje informacje z sieci telekomunikacyjnej. W praktyce agent otrzymuje tylko połączenia z sygnałem wołania, czyli nie traci czasu na inne, nieskuteczne połączenia, jak np. „zajęte”, czy „nie ma takiego numeru”. Jeżeli nikt nie odbiera, system automatycznie klasyfikuje połączenie i zestawia kolejne. SIP Early Media różni się od predictive dialer przede wszystkim tym, że nie nawiązuje nadmiarowych połączeń. A jednocześnie pozwala na maksymalne wykorzystanie czasu pracy agenta. Dodatkowo gwarantuje komfort dla klienta – fundamentalny element budowania lojalności.

Powiązane produkty

Chcesz poznać szczegółową ofertę? Zapraszamy do kontaktu!

ul. Powstańców Śląskich 42 lok 12
01-381 Warszawa
(+ 48) 22 122 19 92
info@comtrust.pl
MENU
Menu