(+ 48) 22 122 19 92    info@comtrust.pl

SAP Cloud Contact Center

SAP Contact Center należy do najnowszej generacji systemów komunikacyjnych bazujących na IP – łączy funkcje call/contact center i telefonii korporacyjnej. Był pierwszym na  świecie contact center w chmurze (wdrażany od 1998 roku). SAP Contact Center jest jednym z wiodących systemów klasy IP Contact Center.

Jego zalety zostały docenione przez szereg organizacji zajmujących się monitoringiem oraz analizą rynku ICT, takich jak: Gartner Group, Datamonitor oraz Frost & Sullivan.

SAP Contact Center od początku projektowany był z myślą o wielokanałowości i dostarczaniu w modelu usługowym.

Opinie po wdrożeniu

Wdrożenia zakończone sukcesem - 100%
Projekty zrealizowane w 90 dni - 80%
Wzrost First Contact Resolution - 63%

SAP Cloud Contact Center to korzyści CAPEX / OPEX

Ograniczenie inwestycji do minimum. Brak kosztów sprzętu i tworzenia infrastruktury ITC. Capex to zakup słuchawek i PC dla użytkowników.
Koszty licencji i opieki technicznej wliczone w comiesięczną opłatę eksploatacyjną, serwery – własnością dostawcy oprogramowania.
Wydatki OPEX zredukowane – klient nie ponosi kosztów działu IT, administrowania systemem, instalowania nowych konfiguracji, najmu
Comiesięczna opłata adekwatna do stopnia wykorzystania systemu. Plany dopasowane do potrzeb. Niższe koszty – płatność za realne wykorzystanie.

Atuty SAP Contact Center w chmurze:

  • bardzo krótki czas wdrożenia („od ręki”)
  • korzystne warunki finansowe – rozliczenia za realny czas pracy agentów
  • korzyści CAPEX/ OPEX – brak inwestycji, redukcja kosztów operacyjnych
  • redukcja kosztów IT
  • nieograniczony czas współpracy
  • bezpieczeństwo
  • wysoka skalowalność
  • automatyczny dostęp do aktualnej wersji oprogramowania
  • efektywność pracy i duża elastyczność – gdziekolwiek, kiedykolwiek, jakkolwiek
  • identyczna zaawansowana funkcjonalność contact center dla wszystkich kanałów komunikacji, jak w przypadku instalacji on-premise
cloud-sap

Pierwsze pionierskie wdrożenie „chmury” miało miejsce na Poczcie Fińskiej i otworzyło drogę dla technologii VoIP. Za sprawą tego wdrożenia w 2000 roku światowe media rozpisywały się o rewolucji w telefonii i wyzwaniom jakie stawia VoIP tradycyjnym rozwiązaniom. SAP Contact center stał się prekursorem VoIP oraz chmury.

Sprawdź powiązany produkt!

Chcesz poznać szczegółową ofertę?

Zapraszamy do kontaktu!

ul. Powstańców Śląskich 42 lok 12
01-381 Warszawa
(+ 48) 22 122 19 92
info@comtrust.pl
MENU
Menu