(+ 48) 22 122 19 92    info@comtrust.pl

SAP Contact Center

Dzięki oprogramowaniu SAP Contact Center, przekaz danych i głosu, systemy informatyczne i bazy danych zostają połączone w jeden centralnie zarządzany system, który umożliwia zunifikowane kolejkowanie, priorytetowanie i rutowanie wszystkich typów połączeń – telefonii stacjonarnej i komórkowej, poczty elektronicznej, faksu, kontaktów internetowych, chat i SMS.

SAP Contact Center pozwala kontrolować, mierzyć i modyfikować kluczowe procesy w firmie, poczynając od sprzedaży, a kończąc na obsłudze klienta. Dostępny on-premise i w chmurze.

Opinie po wdrożeniu

Wdrożenia zakończone sukcesem - 100%
Projekty zrealizowane w 90 dni - 80%
Wzrost First Contact Resolution - 63%

Większa wydajność i precyzja realizacji zamówień
Mniej utraconych kontaktów – zmniejszenie straty przychodów
Niższe koszty wykonywanych transakcji
Wzrost sprzedaży w ramach up- i cross-selling’u

Zastosowanie

  • Telefonia korporacyjna dla pracowników biurowych i mobilnych
  • Funkcje centrali dla numerów wewnętrznych i telefonów komórkowych
  • Funkcje Contact Center dla kontaktów przychodzących i wychodzących
  • Stanowiska pomocy (help desk)
  • Monitoring i raportowanie w czasie rzeczywistym

Kanały komunikacji

  • Telefonia stacjonarna i komórkowa
  • Email
  • Fax
  • WWW
  • Chat
  • SMS
  • CallBack

Korzyści z wdrożenia

Zwiększona sprzedaż

  • Efektywna komunikacja i kontrola procesu sprzedaży
  • Niższy koszt połączeń
  • Zwiększona sprzedaż przypadająca na jednego pracownika
  • Wyższy odsetek zrealizowanych transakcji

Większa wydajność i precyzja realizacji zamówień

  • Mniej utraconych kontaktów – zmniejszenie straty przychodów
  • Niższe koszty transakcji
  • Wzrost sprzedaży w ramach up- i cross-selling’u

Wzrost lojalności i satysfakcji Klienta

  • Lepsza kontrola nad procesem obsługi klienta
  • Optymalne dopasowanie źródeł specjalistycznej wiedzy do potrzeb klienta
  • Większa mobilność pracowników
  • Wyższa jakość i poziom obsługi klienta
  • Zamykanie zgłaszanych spraw przy pierwszym kontakcie z firmą

Szybki zwrot z inwestycji

  • Niższe koszty poprzez wzrost wydajności, lepszą motywację i zwiększoną dostępność pracowników
  • Lepsza efektywności pracy i wyższa jakości usług
  • Wdrożenie liczone w dniach, pełna interoperacyjność z każdym działającym w firmie systemem telefonii
  • Nawet najbardziej zaawansowane funkcje są proste w obsłudze, a szkolenie użytkowników i administratorów trwa 1-2 dni
  • Skalowalność i łatwość dodawania nowych lokalizacji i użytkowników

Integracje

SAP Contact Center to łatwość integracji z dowolnymi systemami informatycznymi poprzez standardowe interfejsy. SAP oferuje kompleksową out-of-the-box integrację z produktami:

Chcesz poznać szczegółową ofertę? Zapraszamy do kontaktu!

ul. Powstańców Śląskich 42 lok 12
01-381 Warszawa
(+ 48) 22 122 19 92
info@comtrust.pl
MENU
Menu