(+ 48) 22 122 19 92    info@comtrust.pl

SAP CRM

Zarządzanie Relacjami z Klientami

SAP Customer Relationship Management (SAP CRM) łączy pracowników, partnerów, procesy oraz technologię w zamkniętym cyklu kontaktów z klientami, we wszystkich kanałach komunikacji. Umożliwia kontrolę dostępności w czasie rzeczywistym, zarządzanie kontraktami, fakturowaniem i rozliczeniami, ułatwia proces realizacji zleceń oraz ich monitorowanie. Ponadto oferuje funkcje niezbędne do planowania marketingowego, zarządzania kampaniami i telemarketingiem, segmentację klientów i zrządzanie potencjalnymi szansami.

SAP CRM wspiera cały cykl pozyskania i obsługi klienta, oferując wszystkie funkcje potrzebne do zarządzania marketingiem, sprzedażą, serwisem, analizami, rozwiązaniami mobilnymi, centrami obsługi klienta, handlem elektronicznym oraz partnerami handlowymi. Za pomocą SAP CRM można zbudować trwałe, rentowne relacje z klientami i uzyskać wymierny, natychmiastowy zwrot z inwestycji.

Opinie po wdrożeniu

Wdrożenia zakończone sukcesem - 100%
Projekty zrealizowane w 90 dni - 80%
Wzrost First Contact Resolution - 63%

SAP CRM Best Practices

Najlepsze doświadczenia klientów z 25 branż zgromadzone zostały w SAP CRM i dostosowane do specyfiki każdej z nich. Funkcje marketingowe oraz sprzedaży i serwisu pozwalają na podjęcie trafnych decyzji przynoszących realne korzyści biznesowe.

Korzyści biznesowe SAP CRM

SAP CRM wspomaga w kompleksowy sposób wdrożenie efektywnej strategii obsługi klientów i zapewnia następujące korzyści:

    • zwiększenie wartości i zysków dzięki SAP CRM
    • możliwość efektywnej segmentacji klientów
    • zwiększenie dokładności prognoz rynkowych, analizy koszyka zakupów i analizy rentowności.
    • wzrost lojalności i satysfakcji klientów
    • dokładniejsze profilowanie produktów i usług, obejmujące tworzenie spersonalizowanych ofert ułatwiających procesy sprzedaży wiązanej ( up-/ coss-selling).
    • uzyskiwanie spójnych i lepiej zsynchronizowanych informacji, wykorzystywanych we wszystkich formach kontaktu z klientami
    • zwiększenie jakości usług i szybsze rozwiązywanie problemów
    • skrócenie cyklu sprzedaży i zredukowanie kosztów tego procesu.

Produkty powiązane

Chcesz poznać szczegółową ofertę? Zapraszamy do kontaktu!

ul. Powstańców Śląskich 42 lok 12
01-381 Warszawa
(+ 48) 22 122 19 92
info@comtrust.pl
MENU
Menu