(+ 48) 22 122 19 92    info@comtrust.pl

Visual IVR

Jacada Visual IVR upraszcza i przyspiesza obsługę klienta, udostępniając menu IVR na ekranie smartfonów i innych urządzeń mobilnych.

Jacada Visual IVR łączy self-service i tradycyjne kanały obsługi klienta. Klienci korzystają z samoobsługi i w razie potrzeby łączą się z agentem, bez konieczności powtarzania podstawowych informacji o sobie i powodzie kontaktu, bowiem przekazywane są one automatycznie do organizacji. Klienci szybką i samodzielnie uzyskują informacje oraz zredukowana zostaje liczba połączeń trafiających do contact center.

Opinie po wdrożeniu

Wdrożenia zakończone sukcesem - 100%
Projekty zrealizowane w 90 dni - 80%
Wzrost First Contact Resolution - 63%

Korzyści z wdrożenia

    • Znacząca redukcja ilości przychodzących rozmów dzięki rozwiązaniu self-service
    • Krótszy czas obsługi (AHT) dzięki dostępności do danych wprowadzonych w aplikacji mobilnej – wzbogacone danymi klienta z systemów Back Office
    • Aplikacja mobilna, jako zintegrowany kanał obsługi klientów
    • Zaawansowane raportowanie – możliwość udoskonalenia procesu biznesowego
    • Wizualny IVR – zwiększona satysfakcja klientów
    • Możliwość samodzielnego rozwiązania problemu, kiedykolwiek i gdziekolwiek
    • Możliwość skorzystania z asysty agenta contact center w każdym kroku interakcji z aplikacją
    • Bez konieczności powtarzania informacji w momencie połączenia z agentem
    • Zredukowanej liczbie rozmów przychodzących do contact center
    • Skróconemu czasowi obsługi klienta (AHT) – poprzez dostępność do informacji wprowadzonych przez klienta w aplikacji
    • Zwiększonej efektywności agentów przy wykorzystaniu funkcjonalności Call Back

Chcesz poznać szczegółową ofertę? Zapraszamy do kontaktu!

ul. Powstańców Śląskich 42 lok 12
01-381 Warszawa
(+ 48) 22 122 19 92
info@comtrust.pl
MENU
Menu