(+ 48) 22 122 19 92    info@comtrust.pl

WFM

Work Force Management (WFM) Collab – OneWorkForce to obecnie najbardziej zaawansowane narzędzie służące do grafikowania w centrach obsługi i zarządzania personelem w dynamicznie zmieniającym się środowisku.

Systemy klasy WFM są kojarzone przede wszystkim z grafikowaniem pracy agentów. OneWorkForce oferuje znaczenie więcej. System służy nie tylko do zwiększenia efektywności pracy i lepszego wykorzystania potencjału agentów i pracowników obsługi, ale pozwala także poprawić jakość świadczonych usług, jednocześnie znacznie obniżając koszty.

System w prosty sposób integruje się z dowolnymi rozwiązaniami contact center.

Opinie po wdrożeniu

Wdrożenia zakończone sukcesem - 100%
Projekty zrealizowane w 90 dni - 80%
Wzrost First Contact Resolution - 63%

Na bazie danych historycznych, statystyk dotyczących ruchu w podobnych okresach OnWorkForce symuluje jakie zasoby ludzkie (ilość agentów i ich umiejętności) będą niezbędne do obsłużenia poszczególnych projektów. Dane te są wykorzystywane do obsługi bieżących zadań i planowania kampanii dla zupełnie nowych usług. Dzięki temu rozwiązaniu firmy lepiej gospodarują zasobami, sprawniej realizują kampanie, a przede wszystkim obniżają koszty i oszczędzają na redukcji etatów.

WFM OneWorkforce polecamy call centrom i działom obsługi klienta zatrudniającym powyżej 50 agentów na zmianie. System sprawdza się w każdej wielkości organizacji, jednak im jest liczniejsza tym więcej oszczędności odnotowuje. Duże call centra są największym beneficjentem systemów WFM.

WFM

OneWorkForce składa się z pięciu modułów:

  • OneForecast
  • OnePlan
  • OneMonitor
  • OnePortal
  • OneBackOffice
Zrzut-ekranu-2014-12-17-o-01.23.30

Chcesz poznać szczegółową ofertę? Zapraszamy do kontaktu!

ul. Powstańców Śląskich 42 lok 12
01-381 Warszawa
(+ 48) 22 122 19 92
info@comtrust.pl
MENU
Menu