(+ 48) 22 122 19 92    info@comtrust.pl

Wsparcie techniczne

Serwis techniczny Comtrust ma za zadanie wspieranie partnerów i klientów w ich codziennej działalności biznesowej. Certyfikowani konsultanci rozwiązują problemy techniczne i stanowią pierwszą linię wsparcia dla wdrażanych systemów.

Obsługa zgłoszeń

Rozwiążemy Twój problem. Klienci rejestrują zgłoszenia poprzez dedykowany Ticketing System

Infolinia - 24/7/365

Klienci o każdej porze mogą skorzystać z 24h pomocy w razie wystąpienia problemów.

Pierwsza Linia Wsparcia

Ponad 90% zgłoszeń rozwiązuje zespół Comtrust. W razie błędów systemowych to my procesujemy zmiany i poprawki u dostawcy oprogramowania.

Poziomy wsparcia technicznego

  • Podstawowy – dostęp w godzinach roboczych
  • Rozszerzony – dostęp w określonych godzinach w weekendy i po godzinach pracy,
  • Pełny – dostęp 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Chcesz poznać szczegółową ofertę? Zapraszamy do kontaktu!

ul. Powstańców Śląskich 42 lok 12
01-381 Warszawa
(+ 48) 22 122 19 92
info@comtrust.pl
MENU
Menu