Aktualności
Informacje prasowe
Projekt „Współpraca ludzi i sztucznej inteligencji” startuje 25 lutego 2022 roku.
Rozpoczynamy projekt „Współpraca ludzi i sztucznej inteligencji”. Jest to kampania edukacyjna, która ma na celu budowanie świadomości tego, jak powinny pracować zespoły złożone z ludzi i sztucznej inteligencji. Projekt łączy aspekty techniczne oraz zarządzanie procesami i zespołami. W cyfrowym...
Transformacja cyfrowa w Kospel
Kospel rozpoczyna projekt transformacji cyfrowej w ramach podpisanej z Comtrust umowy na dostawę i wdrożenie rozwiązań firmy SAP. Projekt dotyczy kilku obszarów biznesowych, z których kluczowe to sprzedaż, obsługa klienta i serwis oraz komunikacja. Umowa obejmuje subskrypcję licencji SAP Sales /...
Comtrust po raz kolejny wyróżniony przez SAP: przyznanie automatycznej certyfikacji PCoE.
Certyfikat Partner Centre of Expertise (PCoE) SAP przyznaje tym partnerom VAR (Value Added Reseller), którzy świadczą usługi opieki technicznej zgodnie z najwyższymi standardami SAP. Certyfikat przyznawany jest wąskiemu gronu partnerów, którzy pomyślnie przejdą skomplikowany audyt i ważny jest...
Blog
WhatsApp: Co firmy powinny wiedzieć o zmianach w 2023
WhatsApp: Co firmy powinny wiedzieć o zmianach w 2023 Od powiadomień o transakcjach po ankiety i kampanie promocyjne, WhatsApp Business Platform pozwala firmom docierać do użytkowników za pomocą najpopularniejszej na świecie aplikacji do przesyłania wiadomości. Przy ponad dwóch miliardach...
SAP Configure Price Quote (CPQ) liderem raportu Gartnera
SAP CPQ, add-on do SAP Sales & Service jest oceniony jako lider w raporcie Magic Quadrant Gartnera dotyczącym pakietów aplikacji do konfiguracji cen, kwotowania i ofertowania. Już piąty rok z rzędu firma SAP została uznana za Lidera w raporcie Gartnera. SAP CPQ umożliwia organizacjom —...
SAP Customer Experience — the Future of CRM
SAP Customer Experience (CX) obejmuje każdy aspekt zarządzania biznesem, daje pełny 360 stopni wgląd w klienta i umożliwia oferowanie klientom najlepszych doświadczeńSAP Customer Experience to CRM nowej generacji, który składa się z pięciu chmurowych rozwiązań tj. marketingu, commerce, sprzedaży,...
Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!
Produkty
SAP Customer Experience
SAP Field Service Management
SAP Conversational AI
SAP Intelligent Robotic Process Automation
Sinch Contact Pro
Infrastruktura VoIP
1trust Service
Usługi
Wdrożenia
Zarządzanie projektami
Integracje i pomoc techniczna
O nas
O firmie
Partnerzy i technologie
Aktualności
Polityka prywatności