Comtrust zintegrował Jacada z SAP. Premiera pod koniec lutego w Berlinie
Właśnie została zakończona pierwsza na świecie integracja contact center SAP BCM z Jacada Mobile Agent. Firma Comtrust– odpowiedzialna za ten proces, dostosowała system SAP pod kątem mobilnego IVR. Już wkrótce efekt prac konsultantów z Polski i Niemiec zostanie zaprezentowany na międzynarodowych targach Call Center World w Berlinie, które odbędą się w dniach 26-28 lutego 2013 roku.
W ramach nawiązanego pod koniec ubiegłego roku partnerstwa polska firma Comtrust i amerykańska spółka Jacada wspólnie oferują innowacyjne rozwiązania dla call center – Jacada Mobile Agent i Jacada Unified Agent Desktop. Dotychczas na polskim rynku Comtrust specjalizował się w rozwiązaniach SAP dedykowanych obsłudze klienta i jest autorem wielu udanych wdrożeń i intergracji systemów. Partnerstwo z Jacadą było naturalnym krokiem do integracji Jacada Mobile Agent z systemem contact center SAP BCM. Dzięki temu rozwiązaniu przyszli klienci otrzymują proste i szybkie w użyciu narzędzie – mobilny IVR, który pozwali tworzyć bogate w funkcjonalności aplikacje self-service. Integracja obu systemów pozwoli w bardzo prosty sposób na kontakt z infolinią za pomocą ekranu dotykowego. Przeniesienie części zadań i kontaktów na możliwość samoobsługi przez klientów pozwoli na odciążenie infolinii, skrócenie czas obsługi (AHT) i jednocześnie podnosi satysfakcję klienta. Jednym słowem – integracja pozwoli na szereg oszczędności przy jednoczesnym podwyższeniu poziomu obsługi.
Jacada Mobile Agent to doskonała platforma do projektowania interakcji z klientami, która elastycznie i dynamicznie dostosowuje się do zmian i potrzeb biznesowych. Dodatkowo interakcje zaprojektowane w tym systemie mogą być łatwo duplikowane w innych kanałach komunikacji, takich jak: strona www, telefon, chat czy nawet… media społecznościowe. W ten sposób klienci otrzymują spójną obsługę niezależnie od tego w którym miejscu rozpoczną czy zakończą kontakt.
Co bardzo istotne dla biznesu – mobilny IVR Jacady może być zintegrowany nie tylko z systemem contact center, ale również bezpośrednio z bazami danych i systemami back-end typu CRM czy ERP. Dzięki temu użytkownicy telefonów komórkowych mogą w przyszłości korzystać z funkcji samoobsługowych, np. złożyć zamówienie czy rozwiązać typowe problemy, z którymi zazwyczaj zwracali się do centrum kontaktowego.
„Na targach w Berlinie zaprezentujemy odbiorcom w jaki sposób mobilny IVR Jacady może komunikować się z dowolnym systemem contact center. Pokażemy to na bazie przeprowadzonej przez nas integracji systemu z contact center SAP. W imieniu firm Comtrust i Jacada zapraszam wszystkich, którzy chcą zapoznać się z tym rozwiązaniem na stoisko w sektorze C3A, Hall 4” – mówi Joanna Pytlakowska, dyrektor sprzedaży firmy Comtrust.
Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!
Produkty
SAP Customer Experience
SAP Field Service Management
SAP Conversational AI
SAP Intelligent Robotic Process Automation
Sinch Contact Pro
Infrastruktura VoIP
1trust Service
Usługi
Wdrożenia
Zarządzanie projektami
Integracje i pomoc techniczna
O nas
O firmie
Partnerzy i technologie
Aktualności