O firmie
Comtrust to firma konsultingowa, która specjalizuje się w systemach Customer Experience. Jest dostawcą rozwiązań komunikacyjnych i softwarowych, partnerem wiodących dostawców systemów i sprzętu IT. Comtrust będąc Srebrnym Partnerem SAP sprzedaje licencje, wdraża systemy oraz rozwija autorskie oprogramowanie. Dodatkowo jest certyfikowanym partnerem serwisowym – SAP Partner Center of Expertise i świadczy usługi SAP Standard i Enterprise Support.
Transformacja cyfrowa
Koncentrujemy się na systemach dla sprzedaży i obsługi klienta, contact center i CRM oraz sztucznej inteligencji (AI, RPA) i BI.
Systemy SAP to nasza specjalizacja i pasja. Posiadamy blisko 20-letnie doświadczenie w SAP, co daje klientom gwarancję, że korzystają z najlepszych praktyk. Doświadczenie zdobyliśmy we wdrożeniach w Polsce i za granicą, w międzynarodowych koncernach, przedsiębiorstwach MŚP i sektorze publicznym.
Pomagamy rozwijać biznes
W projektach kładziemy nacisk na budowę jednorodnej architektury IT. Obecnie, wyzwaniem dla firm jest efektywne połączenie systemów telekomunikacyjnych – PBX, contact center, telefonii komórkowej, oraz informatycznych – systemów biznesowych i baz danych. Zazwyczaj funkcjonują niezależnie, bez integracji, nie oferując odpowiedniej wartości biznesowej. Pomagamy firmom łączyć wszystkie obszary biznesu, układać procesy i tworzyć najlepsze doświadczenia dla ich klientów – Customer Experience. Sukces naszych klientów przekłada się na nasz sukces – wszystkie wdrożenia Comtrustu są referencyjne.
Branże
finanse-bankowość
farmacja
FMCG
sektor publiczny
ubezpieczenia
budowlanka
przemysł ciężki
telekomunikacja
beauty
dostawcy mediów
oil&gas
Comtrust to zespół doświadczonych doradców, konsultantów i specjalistów.
Konsultanci są certyfikowani w Laboratoriach SAP, wyspecjalizowani w rozwiązaniach SAP Contact Center (Sinch), SAP CRM, SAP Cloud for Customer, SAP C4/Hana Customer Experience i sztucznej inteligencji. Zespół może pochwalić się największym doświadczeniem (od 2002 roku) wdrożeniowym w Europie systemu SAP Contact Center (Sinch) i integracji z systemami informatycznymi różnych dostawców.
„O sukcesie wdrożenia decydują kompetencje poszczególnych osób i współpraca całego zespołu: naszego i klienta – powiedział Piotr Pytlakowski Prezes Comtrust. Nie bez znaczenia są najwyższej klasy produkty liderów SAP czy Microsoft, które oferujemy. Jednak to nasi ludzie je wdrażają – wiedzą jakie procesy sprawdzają się w jakich organizacjach, jak wpisać oczekiwania biznesu do możliwości IT i standardów korporacyjnych. Konsultanci i menedżerowie projektów są kluczem do sukcesu naszych wdrożeń.”
%
zadowolonych klientów
aktywnych użytkowników
zrealizowanych projektów
lat doświadczeń
Kim jesteśmy?
Comtrust to stały, niezmienny od lat zespół. Wiedzę, doświadczenie oraz standardy stosowane w dużych organizacjach, zdobyte również podczas zagranicznych wdrożeń, przenoszą na mniejsze firmy oraz adaptują do polskich warunków. Oprócz na stałe zatrudnionych pracowników, Comtrust zrzesza niezależnych konsultantów, którzy wspierają wdrożenia pod kierownictwem doświadczonych Kierowników Projektów. Wdrożenia realizowane są w krótkim czasie, cechują się wysoką jakością. Zespół realizuje projekty w oparciu o metodologię Agile Scrum.
Nasz zespół to:
konsultanci certyfikowani w Laboratoriach SAP, wyspecjalizowani w rozwiązaniach SAP CRM, SAP Cloud for Customer, SAP C4/Hana Customer Experience, Contact Center,
Nagrody i wyróżnienia
Wdrożenia zespołu Comtrust zyskują uznanie jury prestiżowych konkursów i są przytaczane jako przykłady najlepszych projektów. Jednak najważniejszym elementem jest zadowolenie klientów.
Lider informatyki instytucji finansowych
2008 – wdrożenie SAP Contact Center w Deutsche Bank PBC – laureat konkursu Gazety Bankowej.
SAP Quality Awards 2011
wdrożenie SAP Contact Center będące elementem wdrożenia SAP CRM Accenture dla UPM-Kymmene HR Global Services.
SAP Quality Awards 2013
wdrożenie SAP Contact Center w firmie INEA.
Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!
Produkty
SAP Customer Experience
SAP Field Service Management
SAP Conversational AI
SAP Intelligent Robotic Process Automation
Sinch Contact Pro
Infrastruktura VoIP
1trust Service
Usługi
Wdrożenia
Zarządzanie projektami
Integracje i pomoc techniczna
O nas
O firmie
Partnerzy i technologie
Aktualności
Polityka prywatności