google-site-verification=y0tGH9EQ2De6ZfKoM09J1eDIdkrWndgdO3iEQtzgHeQ

SAP BCM on demand 2012 Kompleksowa obsługa klienta i CRM w jednym

sty 24, 2012 | Informacje prasowe

Comtrust – partner SAP AG, wprowadza specjalną ofertę zapewniającą kompleksową obsługę klienta dostępną w polskiej chmurze. Pakiet SAP BCM on-demand 2012 to rozwiązanie contact center SAP Business Communications Management wraz z funkcjonalnością CRM do zarządzania zadaniami. To idealne rozwiązanie dla przedsiębiorstw, które nie posiadają CRM, a chcą zorganizować obsługę klienta na najwyższym poziomie.

W pakiecie SAP BCM on-demand 2012 klienciotrzymują zintegrowane narzędzia SAP do obsługi klienta i zarządzania bazą kontaktów. To idealne narzędzie dla firm, dla których niezbędne jest contact center oraz funkcjonalność CRM dedykowana do zarządzania zadaniami powstałymi w wyniku kontaktu z klientem. Bez względu na tow jaki sposób  klient trafi do organizacji – przez telefon, email, chat, SMS czy formularz www, zawsze i szybko zostanie obsłużony,a wykreowane zadania zostaną odnotowane w kartach klienta, przekazane na „drugą linię wsparcia” oraz monitorowane aż do ich zakończenia.

Kontakty i zadania w jednym

SAP BCM łączy wszystkich w organizacji: zwykłych użytkowników telefonicznych oraz specjalistów od telemarketingu, obsługi klienta, pracowników recepcji, ekspertów mobilnych oraz menedżerów, dedykowanych accountów i pracowników drugiej linii wsparcia. Wszystkich, bez względu na to gdzie się znajdują – czy pracują stacjonarnie, czy poza organizacją. Dzięki aplikacjiSAP BCM klient zawsze zostanie obsłużony przez właściwą osobę, i co bardzo istotne – na tym samymwysokim poziomie dzięki zadaniom, które można wykreować.

SAP BCM on-demand 2012 to oferta skierowana przede wszystkim do tych przedsiębiorstw, które chcą usprawnić obsługę klienta, a jednocześnie nie chcą inwestować w sprzęt, infrastrukturę oraz utrzymanie. Pakiet jest szczególnie atrakcyjny dla firm, które nie posiadają rozwiązania CRM. Zarządzanie zadaniami i kartami klientów wraz z contactcentersą wystarczające do realizacji zadań powstałych w wyniku kontaktu z telecentrum, jak np. w sprawie złożenia zamówienia, reklamacji czy uzyskania informacji.

Profesjonalny contact center w… dowolnym miejscu, dowolnej chwili

SAP BCM on-demand oferowany jest w „polskiej chmurze”. Z praktycznego punktu widzenia, aby uruchomić obsługę klienta wramach aplikacji, potrzebny jest jedynie… komputer z podłączeniem do sieci IP. Aplikacja nie wymaga inwestycji w sprzęt, infrastrukturę czy utrzymanie– co jest szczególnie ważne w przypadku małych i średnich przedsiębiorstw, którym zależy na profesjonalnej obsłudze klienta. Contact center z modułem do zarządzania zadaniami dostępny jest od ręki,przez całą dobę, wraz z opieką techniczną, która jest wliczona w cenę.

Contact center SAP BCM jest dedykowany przede wszystkim działom obsługi klienta, infolinii oraz telesprzedaży. Oferuje pełną funkcjonalność do obsługi kontaktów przychodzących (inbound). realizację kampanii wychodzących (outbound) oraz rozbudowane narzędzia do monitorowania, raportowania i zarządzania bazą kontaktów. Dostępny jest on-demand (Software-as-a-Service/chmura) oraz w ramach klasycznego zakupu (on-premise).

Dostępność: SAP BCM hostowany jest w polskim data center, w centrum Warszawy. Dostępny jest od ręki, czas wykreowania dedykowanej instancji dla klienta liczony jest w dniach

Dodatkowych informacji udziela:

Joanna Lisiecka-Pytlakowska, tel. 665 62 62 04

e-mail: Joanna.pytlakowska@comtrust.pl

Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!

7 + 14 =

ul. Powstańców Śląskich 42/12, 01-381 Warszawa

Produkty

SAP Customer Experience

SAP Field Service Management

SAP Conversational AI

SAP Intelligent Robotic Process Automation

Sinch Contact Pro

Infrastruktura VoIP

1trust Service

Usługi

Wdrożenia

Zarządzanie projektami

Integracje i pomoc techniczna

O nas

O firmie

Partnerzy i technologie

Aktualności