(+ 48) 22 122 19 92    info@comtrust.pl

Comtrust Screen Capture

Add-on Comtrust Screen Capture służy nagrywania ekranów i jest zintegrowany z SAP Contact Center. Zapewnia lepszy wgląd w realizację procedur i procesów obsługi klienta, bardziej precyzyjną ocenę pracy agentów i ich wydajności.

  • Nagrywanie ekranów konsultantów od momentu odebrania połączenia do jego zakończenia
  • Jednoczesne nagrywanie wielu ekranów, gdy konsultant używa kilku monitorów
  • Powiązanie nagrań ekranów z nagraniami rozmów w SAP Contact Center
  • Zarządzanie dostępem do nagrań
  • Parametryzowanie nagrań
  • Opisywanie nagrań według wielu znaczników i dowolne kategoryzowanie
  • Wiele kryteriów wyszukiwania
  • Wiele wersji językowych
    • Nagrywanie ekranów odgrywa coraz większą rolę w zarządzaniu obsługą klienta i budowaniu pozytywnych doświadczeń. Wzbogaca szkolenia i przyśpiesza przyswajanie wiedzy przez nowozatrudnionych. Analityka nagrań ekranów służy do optymalizacji pracy, usprawniania procesów i lepszego zarządzania pracą.

      ul. Powstańców Śląskich 42 lok 12
      01-381 Warszawa
      (+ 48) 22 122 19 92
      info@comtrust.pl
      MENU
      Menu