google-site-verification=y0tGH9EQ2De6ZfKoM09J1eDIdkrWndgdO3iEQtzgHeQ

Telefon przemysłowy zawsze dzwoni głośno! Relacja z testów

paź 16, 2017 | Informacje prasowe

Testy ATP-VoiP polskiego producenta Telkom-Telos zakończone pomyślnie. Comtrust zintegrował telefon przemysłowy ATP-VoIP z unified communictions Benemen, w tym również ze Skype dla firm. 

Comtrust przeprowadził testy na zlecenie firmy Paroc, producenta wełny mineralnej. Klient poszukiwał aparatu, który zdałby egzamin w hali fabrycznej, gdzie jest głośno. Czyli takiego, który w wyraźny sposób, dźwiękiem i światłem, sygnalizuje przychodzące połączenie. Musiał on spełniać jeszcze jeden warunek – obsługiwać protokół SIP. Niezbędna bowiem była integracja z platformą telekomunikacyjną Benemen i Skype dla firm, gdyż wszystkie oddziały Paroca, również ten w Polsce, włączone są jeden system unified communications.

Aparat telefoniczny przemysłowy typu ATP–VoIP jest aparatem umożliwiającym prowadzenie rozmów przez sieć internetową LAN lub WAN za pośrednictwem protokołu IP. Przeznaczony jest do stosowania w miejscach publicznych, w których panują trudne warunki pracy, np. bardzo duża wilgotność, hałas, zapylenie, narażenia mechaniczne, chemiczne zanieczyszczenie atmosfery. Wysoki poziom głośności sygnału wywołania i bardzo intensywna sygnalizacja świetlna zapewniają skuteczność przywołania w miejscach o dużym hałasie.

Konfiguracja ATP-VoIP była ciekawym etapem testów, gdyż różniła się od sposobu konfiguracji aparatów biurowych. Telefon przemysłowy nie podsiada wyświetlacza, na którym wyświetlane byłyby instrukcje. Funkcje instruktażowe spełnia wbudowany IVR, który odczytuje komunikaty. Są one klarowne, logiczne i ułatwiają konfigurację.

ATP -VoIP został skonfigurowany i zintegrowany z Benemen. Działa idealnie. Dzwonek jest tak wyraźny i głośny, że słychać go nawet na zewnątrz biurowca. Wszystkie zdarzenia telefoniczne odnotowywane są w systemie Benemen, widoczne w raportach, dostępności aktualizowane w Skype dla firm, a nagrania rozmów będą zapisywane w systemie CRM.

Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!

8 + 15 =

ul. Powstańców Śląskich 42/12, 01-381 Warszawa

Produkty

SAP Customer Experience

SAP Field Service Management

SAP Conversational AI

SAP Intelligent Robotic Process Automation

Sinch Contact Pro

Infrastruktura VoIP

1trust Service

Usługi

Wdrożenia

Zarządzanie projektami

Integracje i pomoc techniczna

O nas

O firmie

Partnerzy i technologie

Aktualności