google-site-verification=y0tGH9EQ2De6ZfKoM09J1eDIdkrWndgdO3iEQtzgHeQ

Calabrio ONE

Wiodący system WorkForce Management do optymalizacji pracy w contact center: wszystko, czego potrzebujesz do zwiększenia efektywności

Zapewnij bezproblemowe, niezwykle spersonalizowane doświadczenia dzięki kompletnemu rozwiązaniu WEM, którego podstawą jest oprogramowanie WFO.

Zapewnij agentom możliwość pełnienia roli ambasadorów marki dzięki najlepszym na świecie narzędziom WFM.

Podnieś poziom doświadczeń i zwiększ lojalność wobec marki dzięki analityce opartej na sztucznej inteligencji i zarządzaniu jakością.

Przechwytuj i analizuj 100% interakcji, aby usłyszeć i wykorzystać głos swojego klienta.

Chmurowy pakiet WFO klasy enterprise-grade łatwo skaluje się i dostosowuje do potrzeb biznesowych.

W pełni chmurowe rozwiązanie

Najlepsze w swojej klasie narzędzia

Jeden zintegrowany pakiet WFO

Poznaj narzędzia WFO, które wspierają pracę agentów, zapewniają idealne doświadczenia we wszystkich kanałach oraz sprawiają, że Twoje centrum kontaktowe może elastycznie reagować na potrzeby i osiągać lepsze rezultaty. Dzięki Calabrio ONE uwolnisz ogromny potencjał swojego contact center i wykorzystasz go do transformacji całej organizacji.

Nagrywanie interakcji

Wsłuchaj się w głos klienta. Uchwyć każde połączenie, e-mail, czat, SMS i wiadomości. Następnie dzięki w pełni zintegrowanym narzędziom analitycznym opartym na sztucznej inteligencji przekształć te surowe dane w przydatne informacje o klientach. Przechowuj je bezpiecznie w chmurze i szybko znajduj agentów, którzy odpowiedzą na kontakt klienta, wejdą w nim interakcję czy rozstrzygną spory.

Zarządzanie jakością

Wykorzystaj każdą okazję do poprawy wydajności. Oceniaj każdą interakcję za pomocą analiz predykcyjnych. Odkryj niuanse dzięki analizie mowy przekształconej na tekst i analizie nastrojów. Zapewnij menedżerom i agentom wgląd w wyniki niemal w czasie rzeczywistym, a następnie zainspiruj do samodoskonalenia dzięki wbudowanej grywalizacji i spersonalizowanemu coachingowi.

Workforce Management

Wykorzystaj każdą okazję do poprawy wydajności. Oceniaj każdą interakcję za pomocą analiz predykcyjnych. Odkryj niuanse dzięki analizie mowy przekształconej na tekst i analizie nastrojów. Zapewnij menedżerom i agentom wgląd w wyniki niemal w czasie rzeczywistym, a następnie zainspiruj do samodoskonalenia dzięki wbudowanej grywalizacji i spersonalizowanemu coachingowi.

Analityka oparta na sztucznej inteligencji

Wsłuchaj się w głos klienta. Uchwyć każde połączenie, e-mail, czat, SMS i wiadomości. Następnie dzięki w pełni zintegrowanym narzędziom analitycznym opartym na sztucznej inteligencji przekształć te surowe dane w przydatne informacje o klientach. Przechowuj je bezpiecznie w chmurze i szybko znajduj agentów, którzy odpowiedzą na kontakt klienta, wejdą w nim interakcję czy rozstrzygną spory.

Raportowanie

Wykorzystaj najnowocześniejsze i łatwe w użyciu narzędzia analityki biznesowej. Przyspiesz raportowanie zorientowane na klienta i szybciej przechodź od spostrzeżeń do działań. Z pomocą sztucznej inteligencji z łatwością twórz i automatyzuj niestandardowe raporty. Następnie udostępnij tę wiedzę w całej organizacji za pomocą intuicyjnych wizualizacji. Skoncentruj się na kliencie — od sprzedaży i marketingu po rozwój produktów i świadczenie usług.

Korzyści

Zapewnij kompleksową obsługę klienta we wszystkich kanałach komunikacji i daj agentom wszechstronne narzędzia dostępne z jednego pulpitu.
Angażuj pracowników

Wzmacniaj i zatrzymuj najlepszych agentów. Zainspiruj agentów, aby zapewniali klientom wyjątkowe doświadczenia dzięki narzędziom poprawiającym wydajność pracy. Masz do dyspozycji min. elastyczność samodzielnego planowania, zintegrowaną grywalizację czy coaching oparty na danych. Daj agentom informacje zwrotne, których oczekują oraz narzędzia, które pozwolą im osiągnąć maksimum.

Wzbogacaj doświadczenia klientów

Popraw wydajność, aby zbudować trwałą lojalność. Zrozum doświadczenia klienta, a następnie ulepsz je. Uzyskaj wgląd 360° we wszystkich kanałach. Korzystaj z WFM opartego na analizach, aby podnosić poziom usług i przewyższać KPI. Wykorzystaj oceny predykcyjne, aby zachęcać agentów do konstruktywnych rozmów. Przyjmij swoją rolę głównego strażnika marki.

Spełniaj oczekiwania

Wykorzystaj dane do tworzenia strategii. Wykorzystaj głos klienta, aby zrozumieć, dokąd Twoje centrum kontaktowe i Twoja firma muszą zmierzać jutro. Przewiduj i prognozuj wymagania klientów. Zobacz najlepsze możliwości doskonalenia. Zamień contact center w centrum wiedzy o klientach.

Szybciej osiągaj korzyści

Calabrio ONE to jedyne rozwiązanie do zarządzania zaangażowaniem pracowników (WEM), którego podstawą są wbudowane analizy oparte na AI i BI. Każdy członek Twojego zespołu — bez względu na jego wiedzę i doświadczenie w zakresie danych — może z łatwością wydobywać przydatne informacje i rozwiązywać krytyczne wyzwania biznesowe.

Dlaczego Calabrio ONE?

Najnowocześniejsze i godne zaufania narzędzia, które pomagają wzbogacać i rozumieć interakcje międzyludzkie.

Tylko Calabrio ONE łączy WFO, zaangażowanie agentów i rozwiązania Business Intelligence oparte na sztucznej inteligencji. To chmurowy, w pełni zintegrowany pakiet, który dostosowuje się do Twojej organizacji.

540%

Zwrot z inwestycji

20%

Skrócenie czasu obsługi

40%

Zmniejszenie wysiłku agenta i klienta

91%

satysfakcji klienta

Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

4 + 15 =

ul. Powstańców Śląskich 42/12, 01-381 Warszawa

Produkty

SAP Customer Experience

SAP Field Service Management

SAP Conversational AI

SAP Intelligent Robotic Process Automation

Sinch Contact Pro

Infrastruktura VoIP

1trust Service

Usługi

Wdrożenia

Zarządzanie projektami

Integracje i pomoc techniczna

O nas

O firmie

Partnerzy i technologie

Aktualności

Polityka prywatności