Calabrio ONE
Wiodący system WorkForce Management do optymalizacji pracy w contact center: wszystko, czego potrzebujesz do zwiększenia efektywności
Zapewnij bezproblemowe, niezwykle spersonalizowane doświadczenia dzięki kompletnemu rozwiązaniu WEM, którego podstawą jest oprogramowanie WFO.
Zapewnij agentom możliwość pełnienia roli ambasadorów marki dzięki najlepszym na świecie narzędziom WFM.
Podnieś poziom doświadczeń i zwiększ lojalność wobec marki dzięki analityce opartej na sztucznej inteligencji i zarządzaniu jakością.
Przechwytuj i analizuj 100% interakcji, aby usłyszeć i wykorzystać głos swojego klienta.
Chmurowy pakiet WFO klasy enterprise-grade łatwo skaluje się i dostosowuje do potrzeb biznesowych.
W pełni chmurowe rozwiązanie
Najlepsze w swojej klasie narzędzia
Jeden zintegrowany pakiet WFO
Poznaj narzędzia WFO, które wspierają pracę agentów, zapewniają idealne doświadczenia we wszystkich kanałach oraz sprawiają, że Twoje centrum kontaktowe może elastycznie reagować na potrzeby i osiągać lepsze rezultaty. Dzięki Calabrio ONE uwolnisz ogromny potencjał swojego contact center i wykorzystasz go do transformacji całej organizacji.
Nagrywanie interakcji
Wsłuchaj się w głos klienta. Uchwyć każde połączenie, e-mail, czat, SMS i wiadomości. Następnie dzięki w pełni zintegrowanym narzędziom analitycznym opartym na sztucznej inteligencji przekształć te surowe dane w przydatne informacje o klientach. Przechowuj je bezpiecznie w chmurze i szybko znajduj agentów, którzy odpowiedzą na kontakt klienta, wejdą w nim interakcję czy rozstrzygną spory.
Zarządzanie jakością
Wykorzystaj każdą okazję do poprawy wydajności. Oceniaj każdą interakcję za pomocą analiz predykcyjnych. Odkryj niuanse dzięki analizie mowy przekształconej na tekst i analizie nastrojów. Zapewnij menedżerom i agentom wgląd w wyniki niemal w czasie rzeczywistym, a następnie zainspiruj do samodoskonalenia dzięki wbudowanej grywalizacji i spersonalizowanemu coachingowi.
Workforce Management
Wykorzystaj każdą okazję do poprawy wydajności. Oceniaj każdą interakcję za pomocą analiz predykcyjnych. Odkryj niuanse dzięki analizie mowy przekształconej na tekst i analizie nastrojów. Zapewnij menedżerom i agentom wgląd w wyniki niemal w czasie rzeczywistym, a następnie zainspiruj do samodoskonalenia dzięki wbudowanej grywalizacji i spersonalizowanemu coachingowi.
Analityka oparta na sztucznej inteligencji
Wsłuchaj się w głos klienta. Uchwyć każde połączenie, e-mail, czat, SMS i wiadomości. Następnie dzięki w pełni zintegrowanym narzędziom analitycznym opartym na sztucznej inteligencji przekształć te surowe dane w przydatne informacje o klientach. Przechowuj je bezpiecznie w chmurze i szybko znajduj agentów, którzy odpowiedzą na kontakt klienta, wejdą w nim interakcję czy rozstrzygną spory.
Raportowanie
Wykorzystaj najnowocześniejsze i łatwe w użyciu narzędzia analityki biznesowej. Przyspiesz raportowanie zorientowane na klienta i szybciej przechodź od spostrzeżeń do działań. Z pomocą sztucznej inteligencji z łatwością twórz i automatyzuj niestandardowe raporty. Następnie udostępnij tę wiedzę w całej organizacji za pomocą intuicyjnych wizualizacji. Skoncentruj się na kliencie — od sprzedaży i marketingu po rozwój produktów i świadczenie usług.
Korzyści
Angażuj pracowników
Wzmacniaj i zatrzymuj najlepszych agentów. Zainspiruj agentów, aby zapewniali klientom wyjątkowe doświadczenia dzięki narzędziom poprawiającym wydajność pracy. Masz do dyspozycji min. elastyczność samodzielnego planowania, zintegrowaną grywalizację czy coaching oparty na danych. Daj agentom informacje zwrotne, których oczekują oraz narzędzia, które pozwolą im osiągnąć maksimum.
Wzbogacaj doświadczenia klientów
Popraw wydajność, aby zbudować trwałą lojalność. Zrozum doświadczenia klienta, a następnie ulepsz je. Uzyskaj wgląd 360° we wszystkich kanałach. Korzystaj z WFM opartego na analizach, aby podnosić poziom usług i przewyższać KPI. Wykorzystaj oceny predykcyjne, aby zachęcać agentów do konstruktywnych rozmów. Przyjmij swoją rolę głównego strażnika marki.
Spełniaj oczekiwania
Wykorzystaj dane do tworzenia strategii. Wykorzystaj głos klienta, aby zrozumieć, dokąd Twoje centrum kontaktowe i Twoja firma muszą zmierzać jutro. Przewiduj i prognozuj wymagania klientów. Zobacz najlepsze możliwości doskonalenia. Zamień contact center w centrum wiedzy o klientach.
Szybciej osiągaj korzyści
Calabrio ONE to jedyne rozwiązanie do zarządzania zaangażowaniem pracowników (WEM), którego podstawą są wbudowane analizy oparte na AI i BI. Każdy członek Twojego zespołu — bez względu na jego wiedzę i doświadczenie w zakresie danych — może z łatwością wydobywać przydatne informacje i rozwiązywać krytyczne wyzwania biznesowe.
Dlaczego Calabrio ONE?
Najnowocześniejsze i godne zaufania narzędzia, które pomagają wzbogacać i rozumieć interakcje międzyludzkie.
Tylko Calabrio ONE łączy WFO, zaangażowanie agentów i rozwiązania Business Intelligence oparte na sztucznej inteligencji. To chmurowy, w pełni zintegrowany pakiet, który dostosowuje się do Twojej organizacji.
540%
Zwrot z inwestycji
20%
Skrócenie czasu obsługi
40%
Zmniejszenie wysiłku agenta i klienta
91%
satysfakcji klienta
Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!
Produkty
SAP Customer Experience
SAP Field Service Management
SAP Conversational AI
SAP Intelligent Robotic Process Automation
Sinch Contact Pro
Infrastruktura VoIP
1trust Service
Usługi
Wdrożenia
Zarządzanie projektami
Integracje i pomoc techniczna
O nas
O firmie
Partnerzy i technologie
Aktualności
Polityka prywatności