1trust
Pakiet 1trust to narzędzia i procesy, które budują relacje z klientami, zwiększają ich zaangażowanie oraz usprawniają sprzedaż we wszystkich kanałach komunikacji. 1trust pomaga organizacjom wchodzić w interakcje z klientami, które są spójne niezależnie od sposobu i kanału komunikacji. Pomaga w sprzedaży, pozyskiwaniu większej liczby klientów i zwiększaniu ich zadowolenia. Dzięki sztucznej inteligencji poprawia ogólną produktywność i skalowalność biznesu.
1trust
SAP-Qualified Partner-Packaged Solutions
SAP Sales and Service
SAP Customer Experience Suit – najlepsze doświadczenia dzięki chmurowym rozwiązaniom SAP
Sinch / SAP Contact Center
Spójność kontaktów i doświadczeń klientów omnichannel, włączając komunikatory i inne nowe kanały komunikacji
Sinch Chatlayer
Sztuczna inteligencja – AI voicebot/chatbot, automatyzuje obsługę klienta i redukuje koszty
Pakiet 1trust Comtrustu to gotowa integracja różnych rozwiązań chmurowych: CRM, Contact Center i AI
1trust jest polecamy firmom, które chcą efektywnie zarządzać wszystkimi procesami obsługi i interakcjami (z klientami, partnerami czy przedstawicielami) i sprzedawać więcej oraz uruchomić nowe kanały komunikacji, jak chatboty i media społecznościowe.
To idealny start w Digital Transfromation i Customer Experience. W pierwszej fazie wdrażasz nowoczesną obsługę klienta i sprzedaż, a następnie zgodnie z potrzebami pozostałe produkty SAP Customer Experience, jak Marketing, E-commerce, Field Service, Data Cloud.
SAP Customer Experience, Sinch/SAP Contact Center i Sinch Chatlayer są oferowane jako zintegrowany pakiet lub samodzielne rozwiązania. Można je zintegrować z dowolnymi produktami SAP i innych producentów (w tym z infrastrukturą telekomunikacyjną).
Integrate The Power Of AI With All Your Channels
![1trust-comtrust](https://comtrust.pl/wp-content/uploads/2023/02/1trust-comtrust.jpg)
Wzmocnij swoje zespoły w kanałach tradycyjnych i cyfrowych
Odblokuj nowe możliwości uzyskiwania przychodów, łącząc różne sposoby interakcji z klientami w zakresie sprzedaży i obsługi.
Wchodź w interakcje zawsze i wszędzie
Skróć cykle sprzedaży i obsługi, komunikuj się z klientami kiedy i jak chcą, niezależnie od lokalizacji, z pełnym wsparciem mobilnym i dostępem offline/online. Niezależnie z kim w Twojej organizacji skontaktuje się klient i jak – czy przez telefon, e-mail, wideo, SMS-y czy aplikacje do przesyłania wiadomości, zawsze otrzyma spójną, satysfakcjonującą obsługę.
Bezproblemowo zaangażuj klienta
Wzmocnij efektywne procesy sprzedaży i obsługi dzięki pełnemu wglądowi w każdego klienta i wcześniejsze interakcje z nim. Kieruj działaniami sprzedażowymi, aby przyspieszyć zawieranie transakcji i umożliwić zespołom serwisu i obsługi szybkie rozwiązywanie spraw klientów w różnych kanałach.
Zintegruj sztuczną inteligencję ze wszystkimi kanałami komunikacji
Podobnie jak ludzie, Twoje inteligentne boty będą czatowały i rozmawiały z klientami, na dużą skalę w dowolnym czasie, miejscu i na dowolnym urządzeniu oraz w dowolnym języku. Za pomocą AI chat/voicebotów zredukujesz nakłady pracy i koszty rozwoju. Dzięki AI zautomatyzujesz czasochłonne i powtarzalne procesy biznesowe, a Twój zespół skupi się na rozwiązywaniu bardziej złożonych zadań.
Czy wiesz, że…
Klienci pragną doświadczeń, które spełnią ich oczekiwania.
Doświadczeniami budujesz swoją przewagę konkurencyjną.
Klienci oczekują szybkiej i spersonalizowanej obsługi w swoich ulubionych kanałach
oraz tego, aby firmy budowały relacje oparte na zaufaniu.
73% Polaków porzuca marki, które reagują zbyt wolno na zapytania
Prawdziwy CX ma miejsce w obsłudze klienta.
Case study
![comtrust-case-study comtrust-opinie](https://comtrust.pl/wp-content/uploads/2023/02/comtrust-case-study.jpg)
SAP-qualified partner-packaged solutions
Pakiet 1trust firmy Comtrust uzyskał prestiżowy certyfikat SAP-qualified-partner-packaged-certified solution. Certyfikat SAP-qualified-partner-packaged-certified solution gwarantuje klientom szybki czas wdrożenia pakietu, przy niskim ryzyku i wysokiej przewidywalności – a wszystko to w atrakcyjnej i stałej cenie. Pakiety są tworzone, sprzedawane i supportowane przez partnerów SAP – te zintegrowane rozwiązania łączą w sobie wiodące na rynku oprogramowanie SAP z doświadczeniem partnera, jego specjalistycznymi usługami, customizacjami, konfiguracjami i aplikacjami.
Podwójna korzyść – potęga rozwiązań SAP oraz kompetentna wiedza i wysokospecjalistyczne usługi partnerów.
Wdrożenie – krótki czas, fixed price. Wysoki poziom wstępnej konfiguracji to szybsze wdrożenie z przewidywalnymi rezultatami oraz w ustalonej cenie.
Stworzony z myślą o przyszłości. Pakiety rozwiązań oparte o technologię SAP pozwalają na rozwój Twojego biznesu i rozbudowę systemów zgodnie z rosnącymi potrzebami organizacji.
Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!
![comtrust-dane-kontaktowe (1)](https://comtrust.pl/wp-content/uploads/2021/11/comtrust-dane-kontaktowe-1.png)
Produkty
SAP Customer Experience
SAP Field Service Management
SAP Conversational AI
SAP Intelligent Robotic Process Automation
Sinch Contact Pro
Infrastruktura VoIP
1trust Service
Usługi
Wdrożenia
Zarządzanie projektami
Integracje i pomoc techniczna
O nas
O firmie
Partnerzy i technologie
Aktualności
Polityka prywatności