1trust
Pakiet 1trust to narzędzia i procesy, które budują relacje z klientami, zwiększają ich zaangażowanie oraz usprawniają sprzedaż we wszystkich kanałach komunikacji. 1trust pomaga organizacjom wchodzić w interakcje z klientami, które są spójne niezależnie od sposobu i kanału komunikacji. Pomaga w sprzedaży, pozyskiwaniu większej liczby klientów i zwiększaniu ich zadowolenia. Dzięki sztucznej inteligencji poprawia ogólną produktywność i skalowalność biznesu.
1trust
SAP-Qualified Partner-Packaged Solutions
SAP Sales and Service
SAP Customer Experience Suit – najlepsze doświadczenia dzięki chmurowym rozwiązaniom SAP
Sinch / SAP Contact Center
Spójność kontaktów i doświadczeń klientów omnichannel, włączając komunikatory i inne nowe kanały komunikacji
Sinch Chatlayer
Sztuczna inteligencja – AI voicebot/chatbot, automatyzuje obsługę klienta i redukuje koszty
Pakiet 1trust Comtrustu to gotowa integracja różnych rozwiązań chmurowych: CRM, Contact Center i AI
1trust jest polecamy firmom, które chcą efektywnie zarządzać wszystkimi procesami obsługi i interakcjami (z klientami, partnerami czy przedstawicielami) i sprzedawać więcej oraz uruchomić nowe kanały komunikacji, jak chatboty i media społecznościowe.
To idealny start w Digital Transfromation i Customer Experience. W pierwszej fazie wdrażasz nowoczesną obsługę klienta i sprzedaż, a następnie zgodnie z potrzebami pozostałe produkty SAP Customer Experience, jak Marketing, E-commerce, Field Service, Data Cloud.
SAP Customer Experience, Sinch/SAP Contact Center i Sinch Chatlayer są oferowane jako zintegrowany pakiet lub samodzielne rozwiązania. Można je zintegrować z dowolnymi produktami SAP i innych producentów (w tym z infrastrukturą telekomunikacyjną).
Integrate The Power Of AI With All Your Channels
Wzmocnij swoje zespoły w kanałach tradycyjnych i cyfrowych
Odblokuj nowe możliwości uzyskiwania przychodów, łącząc różne sposoby interakcji z klientami w zakresie sprzedaży i obsługi.
Wchodź w interakcje zawsze i wszędzie
Skróć cykle sprzedaży i obsługi, komunikuj się z klientami kiedy i jak chcą, niezależnie od lokalizacji, z pełnym wsparciem mobilnym i dostępem offline/online. Niezależnie z kim w Twojej organizacji skontaktuje się klient i jak – czy przez telefon, e-mail, wideo, SMS-y czy aplikacje do przesyłania wiadomości, zawsze otrzyma spójną, satysfakcjonującą obsługę.
Bezproblemowo zaangażuj klienta
Wzmocnij efektywne procesy sprzedaży i obsługi dzięki pełnemu wglądowi w każdego klienta i wcześniejsze interakcje z nim. Kieruj działaniami sprzedażowymi, aby przyspieszyć zawieranie transakcji i umożliwić zespołom serwisu i obsługi szybkie rozwiązywanie spraw klientów w różnych kanałach.
Zintegruj sztuczną inteligencję ze wszystkimi kanałami komunikacji
Podobnie jak ludzie, Twoje inteligentne boty będą czatowały i rozmawiały z klientami, na dużą skalę w dowolnym czasie, miejscu i na dowolnym urządzeniu oraz w dowolnym języku. Za pomocą AI chat/voicebotów zredukujesz nakłady pracy i koszty rozwoju. Dzięki AI zautomatyzujesz czasochłonne i powtarzalne procesy biznesowe, a Twój zespół skupi się na rozwiązywaniu bardziej złożonych zadań.
Czy wiesz, że…
Klienci pragną doświadczeń, które spełnią ich oczekiwania.
Doświadczeniami budujesz swoją przewagę konkurencyjną.
Klienci oczekują szybkiej i spersonalizowanej obsługi w swoich ulubionych kanałach
oraz tego, aby firmy budowały relacje oparte na zaufaniu.
73% Polaków porzuca marki, które reagują zbyt wolno na zapytania
Prawdziwy CX ma miejsce w obsłudze klienta.
Case study
SAP-qualified partner-packaged solutions
Pakiet 1trust firmy Comtrust uzyskał prestiżowy certyfikat SAP-qualified-partner-packaged-certified solution. Certyfikat SAP-qualified-partner-packaged-certified solution gwarantuje klientom szybki czas wdrożenia pakietu, przy niskim ryzyku i wysokiej przewidywalności – a wszystko to w atrakcyjnej i stałej cenie. Pakiety są tworzone, sprzedawane i supportowane przez partnerów SAP – te zintegrowane rozwiązania łączą w sobie wiodące na rynku oprogramowanie SAP z doświadczeniem partnera, jego specjalistycznymi usługami, customizacjami, konfiguracjami i aplikacjami.
Podwójna korzyść – potęga rozwiązań SAP oraz kompetentna wiedza i wysokospecjalistyczne usługi partnerów.
Wdrożenie – krótki czas, fixed price. Wysoki poziom wstępnej konfiguracji to szybsze wdrożenie z przewidywalnymi rezultatami oraz w ustalonej cenie.
Stworzony z myślą o przyszłości. Pakiety rozwiązań oparte o technologię SAP pozwalają na rozwój Twojego biznesu i rozbudowę systemów zgodnie z rosnącymi potrzebami organizacji.
Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!
Produkty
SAP Customer Experience
SAP Field Service Management
SAP Conversational AI
SAP Intelligent Robotic Process Automation
Sinch Contact Pro
Infrastruktura VoIP
1trust Service
Usługi
Wdrożenia
Zarządzanie projektami
Integracje i pomoc techniczna
O nas
O firmie
Partnerzy i technologie
Aktualności
Polityka prywatności