google-site-verification=y0tGH9EQ2De6ZfKoM09J1eDIdkrWndgdO3iEQtzgHeQ

1trust

Pakiet 1trust to narzędzia i procesy, które budują relacje z klientami, zwiększają ich zaangażowanie oraz usprawniają sprzedaż we wszystkich kanałach komunikacji. 1trust pomaga organizacjom wchodzić w interakcje z klientami, które są spójne niezależnie od sposobu i kanału komunikacji. Pomaga w sprzedaży, pozyskiwaniu większej liczby klientów i zwiększaniu ich zadowolenia. Dzięki sztucznej inteligencji poprawia ogólną produktywność i skalowalność biznesu.

1trust

SAP-Qualified Partner-Packaged Solutions

SAP Sales and Service

SAP Customer Experience Suit –  najlepsze doświadczenia dzięki chmurowym rozwiązaniom SAP

Sinch / SAP Contact Center

Spójność kontaktów i doświadczeń klientów omnichannel, włączając komunikatory i inne nowe kanały komunikacji

Sinch Chatlayer

Sztuczna inteligencja – AI voicebot/chatbot, automatyzuje obsługę klienta i redukuje koszty

Pakiet 1trust Comtrustu to gotowa integracja różnych rozwiązań chmurowych: CRM, Contact Center i AI

Z

1trust jest polecamy firmom, które chcą efektywnie zarządzać wszystkimi procesami obsługi i interakcjami (z klientami, partnerami czy przedstawicielami) i sprzedawać więcej oraz uruchomić nowe kanały komunikacji, jak chatboty i media społecznościowe.

Z

To idealny start w Digital Transfromation i Customer Experience. W pierwszej fazie wdrażasz nowoczesną obsługę klienta i sprzedaż, a następnie zgodnie z potrzebami pozostałe produkty SAP Customer Experience, jak Marketing, E-commerce, Field Service, Data Cloud.

Z

SAP Customer Experience, Sinch/SAP Contact Center i Sinch Chatlayer są oferowane jako zintegrowany pakiet lub samodzielne rozwiązania. Można je zintegrować z dowolnymi produktami SAP i innych producentów (w tym z infrastrukturą telekomunikacyjną).

Integrate The Power Of AI With All Your Channels

1trust oferuje komunikację opartą o sztuczną inteligencję, która komunikuje się za pomocą tekstu i głosu. Możesz stworzyć jednego AI bota i zautomatyzować wszystkie konwersacje chatowe oraz głosowe.

 

Wzmocnij swoje zespoły w kanałach tradycyjnych i cyfrowych

Odblokuj nowe możliwości uzyskiwania przychodów, łącząc różne sposoby interakcji z klientami w zakresie sprzedaży i obsługi.

Wchodź w interakcje zawsze i wszędzie

Skróć cykle sprzedaży i obsługi, komunikuj się z klientami kiedy i jak chcą, niezależnie od lokalizacji, z pełnym wsparciem mobilnym i dostępem offline/online. Niezależnie z kim w Twojej organizacji skontaktuje się klient i jak – czy przez telefon, e-mail, wideo, SMS-y czy aplikacje do przesyłania wiadomości, zawsze otrzyma spójną, satysfakcjonującą obsługę.

Bezproblemowo zaangażuj klienta

Wzmocnij efektywne procesy sprzedaży i obsługi dzięki pełnemu wglądowi w każdego klienta i wcześniejsze interakcje z nim. Kieruj działaniami sprzedażowymi, aby przyspieszyć zawieranie transakcji i umożliwić zespołom serwisu i obsługi szybkie rozwiązywanie spraw klientów w różnych kanałach.

Zintegruj sztuczną inteligencję ze wszystkimi kanałami komunikacji

Podobnie jak ludzie, Twoje inteligentne boty będą czatowały i rozmawiały z klientami, na dużą skalę w dowolnym czasie, miejscu i na dowolnym urządzeniu oraz w dowolnym języku. Za pomocą AI chat/voicebotów zredukujesz nakłady pracy i koszty rozwoju. Dzięki AI zautomatyzujesz czasochłonne i powtarzalne procesy biznesowe, a Twój zespół skupi się na rozwiązywaniu bardziej złożonych zadań.

Czy wiesz, że…

Klienci pragną doświadczeń, które spełnią ich oczekiwania.

Doświadczeniami budujesz swoją przewagę konkurencyjną.

Klienci oczekują szybkiej i spersonalizowanej obsługi w swoich ulubionych kanałach

oraz tego, aby firmy budowały relacje oparte na zaufaniu. 

73% Polaków porzuca marki, które reagują zbyt wolno na zapytania

Prawdziwy CX ma miejsce w obsłudze klienta.

Case study

Śnieżka – największy gracz na rynku farb i lakierów w Polsce

Należą do nich narzędzie do elektronicznej sprzedaży i wymiany informacji z klientami biznesowymi, platforma chmurowa do zarządzania relacjami z klientami wraz z systemem Contact Center, a także system analizujący posiadane przez nas dane B2B i B2C w celu tworzenia bardziej spersonalizowanych ofert oraz realizacji kompleksowej elektronicznej komunikacji marketingowej dla poszczególnych segmentów klientów. Na ich podstawie chcemy wprowadzać kolejne działania z zakresu transformacji cyfrowej, które będą nam pomagały lepiej działać na całej ścieżce podróży klienta

Marek Niziołek, Dyrektor Programu Transformacji Cyfrowej w FFiL Śnieżka SA

RUCH – jeden z największych dystrybutorów prasy w Polsce

W tak dużej firmie, jaką jest RUCH, proces wdrożenia został zrealizowany w bardzo krótkim czasie, bo zaledwie w ciągu 3 miesięcy. W wyniku tej zmiany zmieniła się filozofia zarządzania procesami obsługi klienta w naszej firmie – wprowadzone zostały centralne zarządzanie kontaktami, centralny monitoring w czasie rzeczywistym oraz zbiorcze raportowanie. W rezultacie w RUCHu nastąpiła optymalizacja procesu obsługi klienta – uproszczona została komunikacja, a wiedza i umiejętności pracowników są efektywniej wykorzystane. Wdrażając jednolite standardy obsługi klienta poprawiła się jakość usług oraz skrócony został czas niezbędny na rozwiązanie spraw, z jakimi zgłaszają się klienci.

Tomasz Makarski, Kierownik Projektu RUCH Contact Center w RUCH S.A.

NKM – National Utilities Hungary

Z przyjemnością informujemy, że Comtrust Sp. z o.o. wdrożył w NKM Áramszolgáltató Zrt. (NKM National Utilities Hungary) System SAP Contact Center. System został również zintegrowany z SAP CRM na poziomie zautomatyzowanych usług IVR i interfejsu użytkownika (GUI). Wdrożenie zostało przeprowadzone przez Comtrust z należytą starannością i profesjonalizmem.

Fodor Gábor, Head of Central IT Services Management

comtrust-opinie

SAP-qualified partner-packaged solutions

Pakiet 1trust firmy Comtrust uzyskał prestiżowy certyfikat SAP-qualified-partner-packaged-certified solution. Certyfikat SAP-qualified-partner-packaged-certified solution gwarantuje klientom szybki czas wdrożenia pakietu, przy niskim ryzyku i wysokiej przewidywalności – a wszystko to w atrakcyjnej i stałej cenie. Pakiety są tworzone, sprzedawane i supportowane przez partnerów SAP – te zintegrowane rozwiązania łączą w sobie wiodące na rynku oprogramowanie SAP z doświadczeniem partnera, jego specjalistycznymi usługami, customizacjami, konfiguracjami i aplikacjami.

Podwójna korzyść – potęga rozwiązań SAP oraz kompetentna wiedza i wysokospecjalistyczne usługi partnerów.

Wdrożenie – krótki czas, fixed price. Wysoki poziom wstępnej konfiguracji to szybsze wdrożenie z przewidywalnymi rezultatami oraz w ustalonej cenie.

Stworzony z myślą o przyszłości. Pakiety rozwiązań oparte o technologię SAP pozwalają na rozwój Twojego biznesu i rozbudowę systemów zgodnie z rosnącymi potrzebami organizacji.

Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

1 + 4 =

ul. Powstańców Śląskich 42/12, 01-381 Warszawa

Produkty

SAP Customer Experience

SAP Field Service Management

SAP Conversational AI

SAP Intelligent Robotic Process Automation

Sinch Contact Pro

Infrastruktura VoIP

1trust Service

Usługi

Wdrożenia

Zarządzanie projektami

Integracje i pomoc techniczna

O nas

O firmie

Partnerzy i technologie

Aktualności

Polityka prywatności