Nasze usługi
Wdrożenia
Dokładna analiza, planowanie, “studium wykonalności”, aby zoptymalizować zwrot inwestycji (ROI) nim jeszcze zostanie dokonana.
Profesjonalne zarządzanie projektem, zapewniające skuteczne wdrożenie i dostosowanie systemu do potrzeb biznesowych.
Szkolenia użytkowników, administratorów.
Szkolenia/doradztwo organizacyjne włączając komunikację wewnętrzną przy wdrożeniach IT
Projekty realizowane są według standardów korporacji, których Comtrust jest partnerem, wsparte uznanymi na świecie metodami, jak np. Agile.
Zarządzanie projektem
ANALIZA WYMAGAŃ
przegląd i wartościowanie wymagań biznesowych odnośnie projektu
pomoc w zrozumieniu funkcjonalności systemów oraz metody dostosowywania jej do wymagań
przedstawienie planu, harmonogramu i sposóbu wdrożenia
połączenie potrzeb informatycznych, organizacyjnych, finansowych i prawnych
propozycje optymalizacji kosztów i ograniczenie kosztów związanych z ewentualnymi poprawkami czy przyszłymi modyfikacjami systemu.
PROJEKTOWANIE SYSTEMU
wyspecyfikowanie szczegółowych definicji technicznych i zasad wdrażania systemu wraz z projektowaniem platformy systemowej, technicznym przeglądem platformy, konfiguracją terminali i infrastruktury sieci
przygotowanie planu projektu – wyznacza ostateczne cele i zakres projektu, kolejne fazy, organizację, plan pracy, procesy kontrolne i sposoby komunikacji
określenie kryteriów uznania zakończenia projektu i procedury przekazania systemu.
TESTOWANIE I ZATWIERDZANIE SYSTEMU
Przeprowadzenie testów według szczegółowego planu potwierdza, że system został wdrożony według zasad i działa zgodnie z oczekiwaniami klienta.
W tej ostatniej fazie implementacji systemu zostaje podpisany dokument zatwierdzający dostarczenie i zainstalowanie systemu.
Integracja
Przykładowe integracje
SAP Cloud for Customer i SAP C4/Hana
SAP Contact Center
Sytel Predictive Dialer
Jacada Visual IVR
SAP CRM
Asseco Def3000 – Główny System Bankowy
Siebel CRM
Collab WorkForce Management
Pivotal CRM
Visiona Cart Management System
INSIS – Insurance Policy Management System
Ivona Text To Speech
Cisco, AudioCodes, Patton, Innovaphone
Acatel PBX, Simens PBX, Asterisk PBX
Przykład gotowej integracji różnych rozwiązań chmurowych CRM, Contact Center i chat/voice bota
Wsparcie techniczne
Serwis techniczny Comtrust ma za zadanie wspieranie partnerów i klientów w ich codziennej działalności biznesowej. Certyfikowani konsultanci rozwiązują problemy techniczne i stanowią pierwszą linię wsparcia dla wdrażanych systemów.
Poziomy wsparcia technicznego
Podstawowy – dostęp w godzinach roboczych
Rozszerzony – dostęp w określonych godzinach w weekendy i po godzinach pracy
Pełny – dostęp 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
Możesz nam zaufać!
Obsługa zgłoszeń – Klienci rejestrują zgłoszenia poprzez dedykowany Ticketing System
Infolinia 24/7/365 – Klienci o każdej porze mogą skorzystać z pomocy w razie wystąpienia problemów.
Pierwsza linia wsparcia – ponad 90% zgłoszeń rozwiązuje zespół Comtrust. W razie błędów systemowych to my procesujemy zmiany i poprawki u dostawcy oprogramowania.
Pracowaliśmy dla:
Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!
Produkty
SAP Customer Experience
SAP Field Service Management
SAP Conversational AI
SAP Intelligent Robotic Process Automation
Sinch Contact Pro
Infrastruktura VoIP
1trust Service
Usługi
Wdrożenia
Zarządzanie projektami
Integracje i pomoc techniczna
O nas
O firmie
Partnerzy i technologie
Aktualności
Polityka prywatności