SAP Field Service Management
Cechy i korzyści z wdrożenia FSM
Dzięki FSM procesy serwisowe są uproszczone, a Twoja firma zyskuje dzięki wyższym przychodom, szybszemu fakturowaniu i zwiększonemu zadowoleniu klientów. FSM buduje pozytywne doświadczenia klientów związane z obsługą serwisową.
Przyśpiesz i uprość proces naprawy
Wykorzystaj technologię mobilną i podpowiedzi sztucznej inteligencji, aby szybko wyszukać najlepszych serwisantów i zapewnić dostępność odpowiednich części. W ten sposób unikniesz powtórnych wizyt.
Synchronizuj procesy obsługi w terenie
Przyspiesz realizację zadań integrując procesy front-i back-office oraz zapewnij efektywną współpracę oraz równolegle informuj klienta o postępie prac.
Zmniejsz koszty serwisu i zwiększ przychody
Poprawisz satysfakcję klientów i zwiększysz przychody, dzięki zwiększeniu produktywności, efektywnemu przydzielaniu zadań i dostępowi do analiz w czasie rzeczywistym.
Crowd Service
Udostępnij zewnętrznym serwisantom platformę analogiczną do Ubera, gdzie to oni podejmują zgłoszenia i realizują prace w terenie. Dzięki tej usłudze łatwo zwiększasz swoje zasoby serwisowe i wiedzę ekspercką.
Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!
Produkty
SAP Customer Experience
SAP Field Service Management
SAP Conversational AI
SAP Intelligent Robotic Process Automation
Sinch Contact Pro
Infrastruktura VoIP
1trust Service
Usługi
Wdrożenia
Zarządzanie projektami
Integracje i pomoc techniczna
O nas
O firmie
Partnerzy i technologie
Aktualności
Polityka prywatności