(+ 48) 22 122 19 92    info@comtrust.pl

SAP Field Service Management

SAP Field Service Management (FSM) to system do kompleksowego zarządzania zgłoszeniami serwisowymi, ich realizacji i oceny efektywności. Usprawnia pracę serwisantów i techników oraz zwiększa satysfakcję klientów dzięki narzędziom mobilnym, sztucznej inteligencji (AI), uczeniu maszynowemu i Internetowi rzeczy (IoT). Dzięki FSM Twoje procesy serwisowe są uproszczone, a Twoja firma zyskuje dzięki wyższym przychodom, szybszemu fakturowaniu i zwiększonemu zadowoleniu klientów. FSM buduje pozytywne doświadczenia klientów związane z obsługą serwisową, dostarcza im intuicyjną aplikację do zgłoszeń awarii i komunikacji z Obsługą Klienta.

• Wdrożenie w chmurze
• Portal do samoobsługi klienta skraca czas reakcji i usprawnia komunikację z działem obsługi i serwisu
• Uproszczone planowanie przy pomocy sztucznej inteligencji
• Natychmiastowy dostęp do wszystkich informacji i zasobów dla serwisantów i techników
• Analizy i raportowanie w czasie rzeczywistym

Internet Multimedia Server

Kluczowe korzyści

Przyśpiesz i uprość proces naprawy
Wykorzystaj technologię mobilną i podpowiedzi sztucznej inteligencji, aby szybko wyszukać najlepszych serwisantów i zapewnić dostępność odpowiednich części. W ten sposób unikniesz powtórnych wizyt.
Synchronizuj procesy obsługi w terenie
Przyspiesz realizację zadań integrując procesy front-office i back-office oraz zapewnij efektywną współpracę, przy jednoczesnym informowaniu klienta o postępie prac.
 
 
Zmniejsz koszty serwisu i zwiększ przychody
Poprawisz satysfakcję klientów i zwiększysz przychody, dzięki zwiększeniu produktywności, efektywnemu przydzielaniu zadań i dostępowi do analiz w czasie rzeczywistym.
 
Crowd Service
Udostępnij zewnętrznym serwisantom platformę analogiczną do Ubera, gdzie to oni podejmują zgłoszenia i realizują prace w terenie. Dzięki tej usłudze łatwo zwiększasz swoje zasoby serwisowe i wiedzę ekspercką.
ul. Powstańców Śląskich 42 lok 12
01-381 Warszawa
(+ 48) 22 122 19 92
info@comtrust.pl