SAP Field Service Management

SAP Field Service Management (FSM) to system do kompleksowego zarządzania zgłoszeniami serwisowymi, ich realizacji i oceny efektywności. Usprawnia pracę serwisantów i techników oraz zwiększa satysfakcję klientów dzięki narzędziom mobilnym, sztucznej inteligencji, uczeniu maszynowemu i Internetowi rzeczy (IoT).

Cechy i korzyści z wdrożenia FSM

Dzięki FSM procesy serwisowe są uproszczone, a Twoja firma zyskuje dzięki wyższym przychodom, szybszemu fakturowaniu i zwiększonemu zadowoleniu klientów. FSM buduje pozytywne doświadczenia klientów związane z obsługą serwisową.

Wdrożenie w chmurze
Portal samoobsługowy skraca czas reakcji i usprawnia komunikację klientów z działem obsługi i serwisu
Uproszczone planowanie przy pomocy sztucznej inteligencji
Natychmiastowy dostęp do wszystkich informacji i zasobów dla serwisantów i techników
Analizy i raportowanie w czasie rzeczywistym

Przyśpiesz i uprość proces naprawy

Wykorzystaj technologię mobilną i podpowiedzi sztucznej inteligencji, aby szybko wyszukać najlepszych serwisantów i zapewnić dostępność odpowiednich części. W ten sposób unikniesz powtórnych wizyt.

Synchronizuj procesy obsługi w terenie

Przyspiesz realizację zadań integrując procesy front-i back-office oraz zapewnij efektywną współpracę oraz równolegle informuj klienta o postępie prac.

Zmniejsz koszty serwisu i zwiększ przychody

Poprawisz satysfakcję klientów i zwiększysz przychody, dzięki zwiększeniu produktywności, efektywnemu przydzielaniu zadań i dostępowi do analiz w czasie rzeczywistym.

Crowd Service

Udostępnij zewnętrznym serwisantom platformę analogiczną do Ubera, gdzie to oni podejmują zgłoszenia i realizują prace w terenie. Dzięki tej usłudze łatwo zwiększasz swoje zasoby serwisowe i wiedzę ekspercką.

Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!

6 + 2 =

ul. Powstańców Śląskich 42/12, 01-381 Warszawa

Produkty

SAP Customer Experience

SAP Field Service Management

SAP Conversational AI

SAP Intelligent Robotic Process Automation

Sinch Contact Pro

Infrastruktura VoIP

1trust Service

Usługi

Wdrożenia

Zarządzanie projektami

Integracje i pomoc techniczna

O nas

O firmie

Partnerzy i technologie

Aktualności