Aktualności
Informacje prasowe
Usprawnienie komunikacji i obsługi klienta: Odświeżenie systemu contact center w Aquanet S.A
HISTORIA KLIENTA Z Katarzyną Szram, Dyrektorem ds. Sprzedaży w Aquanet i Sebastianem Turem, Dyrektorem Technicznym w ComTrust, partnerem wdrożeniowym SAP, rozmawialiśmy o tym, jak zmiana systemu w Aquanet z tradycyjnej centrali telefonicznej na nowoczesny systemu contact center pozytywnie wpłynęła...
Strategia Sztucznej Inteligencji w SAP Customer Experience
Na webinarze „Intelligent CX” pokazaliśmy, jak łączymy moc sztucznej inteligencji z kontekstem danych i procesów biznesowych. Podczas sesji i life demo zademonstrowaliśmy co w praktyce oznacza strategia sztucznej inteligencji w SAP Customer Experience, która de facto koncentruje się na trzech...
Jak AI rewolucjonizuje sprzedaż, obsługę klienta i marketing? Webinar
Serdecznie zapraszamy na webinar, który organizujemy wspólnie z SAP nt sztucznej inteligencji pt. „Intelligent CX, czyli jak sztuczna inteligencja – generatywna, konwersacyjna i predykcyjna wspiera procesy obsługi klienta, sprzedaży i marketingu.” Spotkanie online odbędzie się 11 kwietnia 2024...
Blog
Strategia Sztucznej Inteligencji w SAP Customer Experience Comtrust
W SAP CX strategia sztucznej inteligencji koncentruje się na trzech kluczowych obszarach: predykcyjnej, generatywnej i konwersacyjnej AI. Spójrzmy, jak sztuczna inteligencja usprawnia pracę zespołów eCommerce, Marketingu, Sprzedaży i Obsługi Klienta.
Najlepsza technologia najlepiej angażuje klientów podczas zakupów
Twoja zdolność do napędzania wzrostu i przychodów w okresie świątecznym z pewnością będzie zależeć od strategii zaangażowania klientów. Ale również będzie zależeć od technologii, jaką używasz. Klienci mogą być bardziej skłonni do wydawania pieniędzy w czasie świąt, ale nie oznacza to, że ich...
Jak zwiększyć zaangażowanie klientów przed, w trakcie i po sezonie zakupowym
Jak co roku święta to czas zakupów. Klienci z wypełnionymi portfelami gotowi są do wydania pieniędzy na świąteczne oferty, Twoje i konkurencji. Biznes szykuje na ciężką pracę i solidne przychody. Marketing zaś musi stanąć na głowie, aby przyciągnąć nowych klientów, ponownie zaangażować...
Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!
Produkty
SAP Customer Experience
SAP Field Service Management
SAP Conversational AI
SAP Intelligent Robotic Process Automation
Sinch Contact Pro
Infrastruktura VoIP
1trust Service
Usługi
Wdrożenia
Zarządzanie projektami
Integracje i pomoc techniczna
O nas
O firmie
Partnerzy i technologie
Aktualności
Polityka prywatności