(+ 48) 22 122 19 92    info@comtrust.pl

Aktualności

Transformacja cyfrowa w Kospel

Kospel rozpoczyna projekt transformacji cyfrowej w ramach podpisanej z Comtrust umowy na dostawę i wdrożenie rozwiązań firmy SAP. Projekt dotyczy kilku obszarów biznesowych, z których kluczowe to sprzedaż, obsługa klienta i serwis oraz komunikacja. Umowa obejmuje subskrypcję licencji SAP Sales / Service Cloud i zakup licencji SAP Contact Center oraz wdrożenie i integrację z systemami biznesowymi i infrastrukturą telekomunikacyjną. Firma Kospel jest jednym z największych...

Comtrust po raz kolejny wyróżniony przez SAP, tym razem przyznaniem automatycznej certyfikacji PCoE.

Certyfikat Partner Centre of Expertise (PCoE) SAP przyznaje tym partnerom VAR (Value Added Reseller), którzy świadczą usługi opieki technicznej zgodnie z najwyższymi standardami SAP. Certyfikat przyznawany jest wąskiemu gronu partnerów, którzy pomyślnie przejdą skomplikowany audyt i ważny jest przez 2 lata. Po tym czasie partner, który chciałaby kontynuować świadczenie usług serwisowych SAP, musi ponownie przejść procedurę audytu. SAP weryfikuje trzy główne obszary:...

1trust Service nowość od Comtrust nagrodzona certyfikatem SAP

1trust Service nowość od Comtrust nagrodzona certyfikatem SAP Warszawa, 24 lutego 2020 roku - Comtrust, zaufany partner w obszarze customer experience, poinformował, że jego pakiet 1trust Service otrzymał prestiżowy certyfikat SAP-Qualified Partner-Packaged Solution przyznawany przez SAP partnerom za ich innowacyjne rozwiązania. 1trust Service integruje trzy produkty - SAP Service Cloud, SAP Conversational AI i SAP Contact Center. Jest przeznaczony dla firm, które chcą efektywnie...

Porozmawiaj z inteligentnym cyberagentem od Comtrust

Comtrust wprowadza cyberagenta, który powstał po udźwiękowieniu SAP Conversational AI - chatbota opartego o sztuczną inteligencję. Od teraz bot, który czatował z klientami może również z nimi rozmawiać przez telefon, jak człowiek. W trosce o doświadczenia klientów Comtrust nie tylko nadał botowi „ludzki głos”, ale również zintegrował go z pakietem SAP C/4 Hana. Jeżeli bot nie byłby w stanie obsłużyć klienta, kontakt wraz z całą historią konwersacji będzie...

SAP Conversational AI zintegrowany z Alexą Amazona

Comtrust zintegrował SAP Conversational AI z asystentem głosowym Amazona - Alexą. Większość chatbotów, takich jak SAP Conversational AI ma charakter tekstowy. Można się z nimi komunikować wysyłając wiadomości, ale nie rozmawiać. Teraz dzięki integracji Comtrustu możliwe są oba rodzaje komunikacji. Alexa jest bardzo popularnym asystentem głosowym na całym świecie. Ludzie lubią rozmawiać z Alexą, zwłaszcza kiedy są w domu. Teraz mogą zlecać Alexie różne zadania,...

Comtrust z certyfikatem SAP Partner Center of Expertise

SAP przyznał Certyfikat SAP Partner Center of Expertise dla usług świadczonych przez Comtrust. Ten prestiżowy certyfikat jest przyznawany firmom, które świadczą usługi wsparcia na najwyższym poziomie. Comtrust pomyślnie przeszedł przez kompleksowy proces audytu. Certyfikacja w programie SAP Partner Center of Expertise obejmuje kontrolę całego obszaru usług wsparcia świadczonych przez partnera, w tym personel, infrastrukturę oraz procesy. Audytorzy SAP dokonali przeglądu...

Comtrust partnerem SAP Customer Experience Day 2019

Serdecznie zapraszamy na konferencję SAP Customer Experience Day 2019, która poświęcona jest tematyce budowania i utrzymania wartościowych relacji, zaufania oraz lojalności klientów. Konferencja odbędzie się w dniu 30 maja 2019 roku w Warszawie. Customer Journey krok po kroku W tym roku program konferencji opiera się na kompletnej ścieżce zakupowej przykładowego polskiego klienta. Dowiadując się o potrzebach, poznając zwyczaje i preferencje zakupowe naszego...

Comtrust Screen Capture nagrywanie ekranów w wielokanałowej obsłudze

Comtrust wprowadził autorski system Screen Capture do nagrywania ekranów i zintegrował go z SAP Contact Center. Najnowszy „add-on” Comtrustu zapewnia lepszy wgląd w realizację procedur i procesów obsługi klienta, bardziej precyzyjną ocenę pracy agentów i ich wydajności. Niezmiennie od lat jakościowa ocena pracy agentów bazuje głównie na nagraniach rozmów. Powoli zmienia się to, gdyż odsłuchiwanie samych nagrań nie dostarcza wiedzy o tym co tak na prawdę dzieje się w...

Business Intelligence w SAP Contact Center

W odpowiedzi na rosnące potrzeby analityki w obsłudze klienta SAP Contact Center wprowadza SAP BusinessObjects, czyli zaawansowane narzędzia analityczne i raportowe Business Intelligence. Uzupełniają one dotychczasowe narzędzia oparte o MS Reporting Services. Klienci mogą korzystać z obu opcji lub wybrać jedną z nich.   Narzędzia Business Intelligence służą do pobierania danych z wielu źródeł w celu tworzenia kompleksowych i skonsolidowanych raportów. W obsłudze...

RODO w SAP Contact Center

Comtrust przypomina o upływającym czasie, jaki pozostał do dostosowania organizacji i systemów informatycznych do wymogów RODO oraz informuje o zmianach, jakie wprowadza SAP Contact Center w związku z nowymi regulacjami unijnymi.   Nowe regulacje prawne RODO (nazywane również GDPR) przekładają się na zwiększenie nakładów na ochronę danych osobowych i bezpieczeństwo informacji. W przypadku obsługi klienta i call center newralgicznym punktem są nagrania rozmów. Firmy...
Page 1 of 512345
ul. Powstańców Śląskich 42 lok 12
01-381 Warszawa
(+ 48) 22 122 19 92
info@comtrust.pl