Aktualności
Informacje prasowe
Usprawnienie komunikacji i obsługi klienta: Odświeżenie systemu contact center w Aquanet S.A
HISTORIA KLIENTA Z Katarzyną Szram, Dyrektorem ds. Sprzedaży w Aquanet i Sebastianem Turem, Dyrektorem Technicznym w ComTrust, partnerem wdrożeniowym SAP, rozmawialiśmy o tym, jak zmiana systemu w Aquanet z tradycyjnej centrali telefonicznej na nowoczesny systemu contact center pozytywnie wpłynęła...
Strategia Sztucznej Inteligencji w SAP Customer Experience
Na webinarze „Intelligent CX” pokazaliśmy, jak łączymy moc sztucznej inteligencji z kontekstem danych i procesów biznesowych. Podczas sesji i life demo zademonstrowaliśmy co w praktyce oznacza strategia sztucznej inteligencji w SAP Customer Experience, która de facto koncentruje się na trzech...
Jak AI rewolucjonizuje sprzedaż, obsługę klienta i marketing? Webinar
Serdecznie zapraszamy na webinar, który organizujemy wspólnie z SAP nt sztucznej inteligencji pt. „Intelligent CX, czyli jak sztuczna inteligencja – generatywna, konwersacyjna i predykcyjna wspiera procesy obsługi klienta, sprzedaży i marketingu.” Spotkanie online odbędzie się 11 kwietnia 2024...
Blog
Transformacja obsługi klienta wspierana sztuczną inteligencją
Jak wdrożyć sztuczną inteligencję? Jakie zdania sztuczna inteligencja może realizować? Jakie są nowości sztucznej inteligencji? Niezależnie na jakim etapie wdrażania sztucznej inteligencji znajduje się Twoja organizacja, odpowiedz sobie na kilka pytań i dowiedz się, jak z jej pomocą możesz...
Dlaczego firmy potrzebują chatbotów? Jak wdrożyć chatbota w firmie?
Każdy z nas ma pytania, które wymagają szybkiej odpowiedzi, a udzielić je może chatbot. Chatboty mogą być przydatne jeszcze z wielu innych powodów. Dowiedz się, dlaczego firmy potrzebują chatbotów?
Jak wdrożyć chatbota w firmie? Praktyczne wskazówki
Migracja chatbota. Nowe kanały, integracje, GenAI
Głównym wyzwaniem przy zmianie technologii jest migracja i przeniesienie logiki ze „starego” do „nowego” chatbota. Zapewne są to różne narzędzia i inne technologie, co oznacza, że nie wszystko zasadą import/eksport, da się przenieść automatycznie. Częściowo, a nawet w dużej części projektu będą to prace manualnie. Jak przeprowadzić projekt, aby w jak najmniejszym stopniu wpływał na działalność i pracowników? Jak zredukować jego koszty i czas?
Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!
Produkty
SAP Customer Experience
SAP Field Service Management
SAP Conversational AI
SAP Intelligent Robotic Process Automation
Sinch Contact Pro
Infrastruktura VoIP
1trust Service
Usługi
Wdrożenia
Zarządzanie projektami
Integracje i pomoc techniczna
O nas
O firmie
Partnerzy i technologie
Aktualności
Polityka prywatności