Google+
(+ 48) 22 122 19 92    info@comtrust.pl

Aktualności

Comtrust z certyfikatem SAP Partner Center of Expertise

SAP przyznał Certyfikat SAP Partner Center of Expertise dla usług świadczonych przez Comtrust. Ten prestiżowy certyfikat jest przyznawany firmom, które świadczą usługi wsparcia na najwyższym poziomie. Comtrust pomyślnie przeszedł przez kompleksowy proces audytu. Certyfikacja w programie SAP Partner Center of Expertise obejmuje kontrolę całego obszaru usług wsparcia świadczonych przez partnera, w tym personel, infrastrukturę oraz procesy. Audytorzy SAP dokonali przeglądu...

Comtrust partnerem SAP Customer Experience Day 2019

Serdecznie zapraszamy na konferencję SAP Customer Experience Day 2019, która poświęcona jest tematyce budowania i utrzymania wartościowych relacji, zaufania oraz lojalności klientów. Konferencja odbędzie się w dniu 30 maja 2019 roku w Warszawie. Customer Journey krok po kroku W tym roku program konferencji opiera się na kompletnej ścieżce zakupowej przykładowego polskiego klienta. Dowiadując się o potrzebach, poznając zwyczaje i preferencje zakupowe naszego...

Comtrust Screen Capture nagrywanie ekranów w wielokanałowej obsłudze

Comtrust wprowadził autorski system Screen Capture do nagrywania ekranów i zintegrował go z SAP Contact Center. Najnowszy „add-on” Comtrustu zapewnia lepszy wgląd w realizację procedur i procesów obsługi klienta, bardziej precyzyjną ocenę pracy agentów i ich wydajności. Niezmiennie od lat jakościowa ocena pracy agentów bazuje głównie na nagraniach rozmów. Powoli zmienia się to, gdyż odsłuchiwanie samych nagrań nie dostarcza wiedzy o tym co tak na prawdę dzieje się w...

Business Intelligence w SAP Contact Center

W odpowiedzi na rosnące potrzeby analityki w obsłudze klienta SAP Contact Center wprowadza SAP BusinessObjects, czyli zaawansowane narzędzia analityczne i raportowe Business Intelligence. Uzupełniają one dotychczasowe narzędzia oparte o MS Reporting Services. Klienci mogą korzystać z obu opcji lub wybrać jedną z nich.   Narzędzia Business Intelligence służą do pobierania danych z wielu źródeł w celu tworzenia kompleksowych i skonsolidowanych raportów. W obsłudze...

RODO w SAP Contact Center

Comtrust przypomina o upływającym czasie, jaki pozostał do dostosowania organizacji i systemów informatycznych do wymogów RODO oraz informuje o zmianach, jakie wprowadza SAP Contact Center w związku z nowymi regulacjami unijnymi.   Nowe regulacje prawne RODO (nazywane również GDPR) przekładają się na zwiększenie nakładów na ochronę danych osobowych i bezpieczeństwo informacji. W przypadku obsługi klienta i call center newralgicznym punktem są nagrania rozmów. Firmy...

Nordkalk integruje komunikację zakładów, kopalni i biur

Nordkalk zakończył wdrożenie systemu komunikacyjnego BeneCloud i uruchomił go jednocześnie w swoich 5. polskich lokalizacjach. Nowy system połączył zakłady produkcyjne, kopalnie i biura handlowe Nordkalku w celu poprawy komunikacji i efektywności pracy. Dostawcą systemu jest fiński Benemen, który wdraża go w Polsce wspólnie z partnerem Comtrust. Wyróżnikami wdrożenia są złożoność projektu i integracja telefonii analogowej z cyfrową. Nordkalk jest wiodącym...

Telefon przemysłowy zawsze dzwoni głośno! Relacja z testów

 Testy ATP-VoiP polskiego producenta Telkom-Telos zakończone pomyślnie. Comtrust zintegrował telefon przemysłowy ATP-VoIP z unified communictions Benemen, w tym również ze Skype dla firm.  Comtrust przeprowadził testy na zlecenie firmy Paroc, producenta wełny mineralnej. Klient poszukiwał aparatu, który zdałby egzamin w hali fabrycznej, gdzie jest głośno. Czyli takiego, który w wyraźny sposób, dźwiękiem i światłem, sygnalizuje przychodzące połączenie. Musiał on...

Dedykowane konektory CTI

Comtrust wprowadza do stałej oferty własne konektory integracyjne Telco-Biznes. Od teraz firmy posiadające SAP, Microsoft, Salesforce czy inne systemy CRM / ERP mogą skorzystać z gotowych konektorów i bezproblemowo integrować systemy z infrastrukturą telekomunikacyjną. Konektory to łączniki pomiędzy systemami i aplikacjami. Im bardziej wysublimowana i złożona praca na systemach informatycznych, tym większe znaczenie ma niezawodny i sprawny przepływ informacji i danych...

Nowość SAP – widgety Contact Center

Widgety SAP to nowość w integracji systemów biznesowych i contact center. Upraszczają integrację i interfejs użytkownika, a pracę sprowadzają do prostej czynności – kliknij i kontaktuj się. SAP oferuje jeden „przycisk” dla obsługi wielu kanałów komunikacji, który można osadzać w dowolnych aplikacjach. Comtrust już wdraża widgety SAP u pierwszych klientów w Polsce. Widgety kojarzone są z ikonkami graficznymi na ekranach smartphonów, które po kliknięciu...

Comtrust podpisuje umowę z EDF na wdrożenie SAP

Comtrust, polska spółka informatyczna podpisała umowę z EDF Demasz Węgry na wdrożenie systemu SAP Contact Center. Comtrust wygrał przetarg publiczny zorganizowany na Węgrzech pod koniec ubiegłego roku na wybór systemu dla centrum obsługi klienta. Projekt wdrożeniowy startuje w lutym 2017. Comtrust wdroży w EDF Demasz funkcjonalność SAP Contact Center do zarządzania kontaktami przychodzącymi (inbound), wychodzącymi (outbound) oraz automatyczne serwisy IVR. Ważnym elementem...
Page 1 of 41234
ul. Powstańców Śląskich 42 lok 12
01-381 Warszawa
(+ 48) 22 122 19 92
info@comtrust.pl
MENU
Menu