Sinch Contact Pro (SAP Contact Center)
All-in-one Contact Center
Sinch Contact Pro pozwala kontrolować, mierzyć i modyfikować kluczowe procesy w firmie, zaczynając od sprzedaży, a kończąc na obsłudze klienta. Dostępny on-premise i w chmurze.
Większa wydajność i precyzja realizacji zamówień
Mniej utraconych kontaktów – mniej strat przychodów
Niższe koszty wykonywanych transakcji
Wzrost sprzedaży w ramach up- i cross-selling’u
Więcej informacji:
Korzyści z wdrożenia
ZWIĘKSZONA SPRZEDAŻ
Efektywna komunikacja i kontrola procesu sprzedaży
Niższy koszt połączeń
Zwiększona sprzedaż przypadająca na jednego pracownika
Wyższy odsetek zrealizowanych transakcji
WIĘKSZA WYDAJNOŚĆ
Mniej utraconych kontaktów – zmniejszenie straty przychodów
Niższe koszty transakcji
Wzrost sprzedaży w ramach up- i cross-selling’u
WZROST LOJALNOŚCI
Lepsza kontrola nad procesem obsługi klienta
Wyższa jakość i poziom obsługi klienta
Zamykanie zgłaszanych spraw przy pierwszym kontakcie z firmą
ZWROT Z INWESTYCJI
Niższe koszty poprzez wzrost wydajności pracowników
Wdrożenie liczone w dniach, pełna interoperacyjność z każdym działającym w firmie systemem telefonii
Łatwość obsługi, szkolenie użytkowników i administratorów trwa 1-2 dni
Skalowalność i łatwość dodawania nowych lokalizacji i użytkowników
Kompleksowa obsługa klienta
Obsługa Omnichannel
Agenci zamiast przełączać się między ekranami, pracują na jednym pulpicie dla wszystkich kanałów komunikacji.
Integracja z CRM
Gotowa out-of-box integracja min. z Salesforce i SAP wraz z interfejsami (RESTful API) i otwartą strukturą framework, umożliwiają łatwą integrację chatbotów, CRM, WFM i innych systemów.
Skills-based routing
Dzięki inteligentnemu routingowi łączysz klientów z agentami o najlepszych umiejętnościach i dopasowaniu oraz rozwiązujesz zgłoszenia przy pierwszym kontakcie (FCR) zwiększając satysfakcję klienta (CSAT).
Blending inbound/outbound
Połączenia wychodzące można łączyć z obsługą kontaktów przychodzących. Dzięki predictive dialing nie marnujesz czasu agentów.
Hstoria interakcji
Dashboardy i analityka
Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!
Produkty
SAP Customer Experience
SAP Field Service Management
SAP Conversational AI
SAP Intelligent Robotic Process Automation
Sinch Contact Pro
Infrastruktura VoIP
1trust Service
Usługi
Wdrożenia
Zarządzanie projektami
Integracje i pomoc techniczna
O nas
O firmie
Partnerzy i technologie
Aktualności
Polityka prywatności