google-site-verification=y0tGH9EQ2De6ZfKoM09J1eDIdkrWndgdO3iEQtzgHeQ

Sinch Contact Pro (SAP Contact Center)

Dzięki oprogramowaniu Sinch Contact Pro (dotychczasowa nazwa SAP Contact Center), przekaz danych i głosu, systemy informatyczne i bazy danych zostają połączone w jeden centralnie zarządzany system, który umożliwia zunifikowane kolejkowanie, priorytetowanie i rutowanie wszystkich typów połączeń i kontaktów ze wszystkich kanałów komunikacji.

All-in-one Contact Center

Sinch Contact Pro pozwala kontrolować, mierzyć i modyfikować kluczowe procesy w firmie, zaczynając od sprzedaży, a kończąc na obsłudze klienta. Dostępny on-premise i w chmurze.

Większa wydajność i precyzja realizacji zamówień

Mniej utraconych kontaktów – mniej strat przychodów

Niższe koszty wykonywanych transakcji

Wzrost sprzedaży w ramach up- i cross-selling’u

Korzyści z wdrożenia

ZWIĘKSZONA SPRZEDAŻ

Z

Efektywna komunikacja i kontrola procesu sprzedaży

Z

Niższy koszt połączeń

Z

Zwiększona sprzedaż przypadająca na jednego pracownika

Z

Wyższy odsetek zrealizowanych transakcji

WIĘKSZA WYDAJNOŚĆ

Z

Mniej utraconych kontaktów – zmniejszenie straty przychodów

Z

Niższe koszty transakcji

Z

Wzrost sprzedaży w ramach up- i cross-selling’u

WZROST LOJALNOŚCI

Z

Lepsza kontrola nad procesem obsługi klienta

Z
Optymalne dopasowanie źródeł specjalistycznej wiedzy do potrzeb klienta
Z

Wyższa jakość i poziom obsługi klienta

Z

Zamykanie zgłaszanych spraw przy pierwszym kontakcie z firmą

ZWROT Z INWESTYCJI

Z

Niższe koszty poprzez wzrost wydajności pracowników

Z

Wdrożenie liczone w dniach, pełna interoperacyjność z każdym działającym w firmie systemem telefonii

Z

Łatwość obsługi, szkolenie użytkowników i administratorów trwa 1-2 dni

Z

Skalowalność i łatwość dodawania nowych lokalizacji i użytkowników

Kompleksowa obsługa klienta

Zapewnij kompleksową obsługę klienta we wszystkich kanałach komunikacji i daj agentom wszechstronne narzędzia dostępne z jednego pulpitu.
Obsługa Omnichannel
Niezależnie o tego, jak klienci kontaktują się z Tobą – przez telefon, e-mail, czat, wideo, SMS czy komunikatory, zawsze otrzymują spójne, satysfakcjonujące doświadczenia.
Agenci zamiast przełączać się między ekranami, pracują na jednym pulpicie dla wszystkich kanałów komunikacji.
Integracja z CRM

Gotowa out-of-box integracja min. z Salesforce i SAP wraz z interfejsami (RESTful API) i otwartą strukturą framework, umożliwiają łatwą integrację chatbotów, CRM, WFM i innych systemów.

Skills-based routing

Dzięki inteligentnemu routingowi łączysz klientów z agentami o najlepszych umiejętnościach i dopasowaniu oraz rozwiązujesz zgłoszenia przy pierwszym kontakcie (FCR) zwiększając satysfakcję klienta (CSAT).

Blending inbound/outbound

Połączenia wychodzące można łączyć z obsługą kontaktów przychodzących. Dzięki predictive dialing nie marnujesz czasu agentów.

Hstoria interakcji
Historia połączeń, nagrania, transkrypcje czatów oraz wyniki skryptów i ankiet zapewniają natychmiastowy wgląd w klienta i pomagając skrócić średni czas obsługi (AHT).
Dashboardy i analityka
Kokpity nawigacyjne i alerty pomagają menedżerom monitorować wydajność i przeciwdziałać problemom, zanim się pojawią. Raporty pomagają im w realizacji celów, osiąganiu dobrych wskaźników efektywności i wydajności (KPI).

Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

2 + 1 =

ul. Powstańców Śląskich 42/12, 01-381 Warszawa

Produkty

SAP Customer Experience

SAP Field Service Management

SAP Conversational AI

SAP Intelligent Robotic Process Automation

Sinch Contact Pro

Infrastruktura VoIP

1trust Service

Usługi

Wdrożenia

Zarządzanie projektami

Integracje i pomoc techniczna

O nas

O firmie

Partnerzy i technologie

Aktualności

Polityka prywatności