google-site-verification=y0tGH9EQ2De6ZfKoM09J1eDIdkrWndgdO3iEQtzgHeQ

Skontaktuj się z nami

Dowiedz się, jak nasi klienci korzystają z produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!

Napisz do nas

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

5 + 2 =

Info

ul. Powstańców Śląskich 42 lok. 12, 01-381 Warszawa
+48 22 266 25 75
info@comtrust.pl

Bądź na bieżąco

Informacje prasowe:

Usprawnienie komunikacji i obsługi klienta: Odświeżenie systemu contact center w Aquanet S.A

HISTORIA KLIENTA Z Katarzyną Szram, Dyrektorem ds. Sprzedaży w Aquanet i Sebastianem Turem, Dyrektorem Technicznym w ComTrust, partnerem wdrożeniowym SAP, rozmawialiśmy o tym, jak zmiana...

Strategia Sztucznej Inteligencji w SAP Customer Experience

Na webinarze „Intelligent CX” pokazaliśmy, jak łączymy moc sztucznej inteligencji z kontekstem danych i procesów biznesowych. Podczas sesji i life demo zademonstrowaliśmy co w praktyce...

Jak AI rewolucjonizuje sprzedaż, obsługę klienta i marketing? Webinar

Serdecznie zapraszamy na webinar, który organizujemy wspólnie z SAP nt sztucznej inteligencji pt. „Intelligent CX, czyli jak sztuczna inteligencja – generatywna, konwersacyjna i...

Aquanet stawia na chatbota

Jedną z firm, która postanowiła jeszcze przed boomem na ChatGPT zainwestować w technologię chatbotową jest Aquanet S.A. Ten podmiot należy do czołówki przedsiębiorstw wodociągowych...

Certyfikat SAP-Qualified Partner-Packaged Solutions dla pakietu 1trust Comtrustu

Warszawa, 27 marca 2023 roku – Comtrust, zaufany partner w obszarze customer experience, poinformował, że jego pakiet 1trust otrzymał prestiżowy certyfikat SAP-Qualified Partner-Packaged...

Rozwiązanie Sinch Contact Pro jest zatwierdzone przez SAP i dostępne w sklepie SAP®

Firma Sinch, Customer Communications Cloud, której Comtrust jest partnerem ogłosiła, że jej rozwiązanie Sinch Contact Pro, wspierające wielokanałową obsługę klienta jest rekomendowaną...

Comtrust wspiera Studenckie Koło Naukowe Politechniki Warszawskiej

"Dziękujemy firmie Comtrust za możliwość współpracy i wspierania działalności naszego koła naukowego SKN Manager. Doceniamy każdą inicjatywę firm zewnętrznych, które pomagają naszym...

By wiedzieć, jak zdobywać szczyty – te górskie i te związane z innowacjami. Comtrust partnerem SAP NOW

Już niebawem, 11-12 października 2022 roku w Sopocie odbędzie się największe wydarzenie roku – SAP NOW, które łączy innowacyjne przedsiębiorstwa z ekspertami ds. transformacji cyfrowej....

Snieżka Transformacja Cyfrowa

Śnieżka, producent chemii budowlanej, jest po kilkuletnim projekcie transformacyjnym. Jaki był jego cel? Kiedy się on rozpoczął i w jaki sposób przebiegał? Grupa Śnieżka przeprowadziła...

Projekt „Współpraca ludzi i sztucznej inteligencji” startuje 25 lutego 2022 roku.

Rozpoczynamy projekt „Współpraca ludzi i sztucznej inteligencji”. Jest to kampania edukacyjna, która ma na celu budowanie świadomości tego, jak powinny pracować zespoły złożone z ludzi i...

Najnowsze wpisy na blogu:

Strategia Sztucznej Inteligencji w SAP Customer Experience Comtrust

W SAP CX strategia sztucznej inteligencji koncentruje się na trzech kluczowych obszarach: predykcyjnej, generatywnej i konwersacyjnej AI. Spójrzmy, jak sztuczna inteligencja usprawnia...

Najlepsza technologia najlepiej angażuje klientów podczas zakupów

Twoja zdolność do napędzania wzrostu i przychodów w okresie świątecznym z pewnością będzie zależeć od strategii zaangażowania klientów. Ale również będzie zależeć od technologii, jaką...

Jak zwiększyć zaangażowanie klientów przed, w trakcie i po sezonie zakupowym

Jak co roku święta to czas zakupów. Klienci z wypełnionymi portfelami gotowi są do wydania pieniędzy na świąteczne oferty, Twoje i konkurencji. Biznes szykuje na ciężką pracę i solidne...

Taktyki marketingu omnichannel

Skuteczna strategia zaangażowania klientów podczas zakupów zależy od wielu czynników, a taktyka marketingowa jest jednym z najważniejszych. Konkretna taktyka, którą stosujesz i prowadzone...

Omnichannel w marketingu

SMS czy email? Gdy specjaliści od marketingu chcą zwiększyć skuteczności swoich działań często zastanawiają się, który kanał komunikacji przyniesie im najlepsze wyniki i najwyższy zwrot z...

SAP Story: chatbot Basia napędzany technologią SAP Business AI

ChatGPT z pewnością zapadł w masową świadomość. Z jednej strony, rzadko kiedy produkt technologiczny zdobywa tak olbrzymią popularność w tak krótkim czasie (100 milionów użytkowników w...

GPT-4 już jest! Oto jego możliwości i ograniczenia

Najnowsza wersja GPT jest już dostępna. Opowiemy o jego potencjale, tym co potrafi, jak firmy z niego korzystają i dlaczego nadal nie jest w 100% bezpieczny w użyciu. Eksperci są zgodni,...

WhatsApp: Co firmy powinny wiedzieć o zmianach w 2023

WhatsApp: Co firmy powinny wiedzieć o zmianach w 2023 Od powiadomień o transakcjach po ankiety i kampanie promocyjne, WhatsApp Business Platform pozwala firmom docierać do użytkowników za...

SAP Configure Price Quote (CPQ) liderem raportu Gartnera

SAP CPQ, add-on do SAP Sales & Service jest oceniony jako lider w raporcie Magic Quadrant Gartnera dotyczącym pakietów aplikacji do konfiguracji cen, kwotowania i ofertowania. Już...

SAP Customer Experience — the Future of CRM

SAP Customer Experience (CX) obejmuje każdy aspekt zarządzania biznesem, daje pełny 360 stopni wgląd w klienta i umożliwia oferowanie klientom najlepszych doświadczeńSAP Customer...

ul. Powstańców Śląskich 42/12, 01-381 Warszawa

Produkty

SAP Customer Experience

SAP Field Service Management

SAP Conversational AI

SAP Intelligent Robotic Process Automation

Sinch Contact Pro

Infrastruktura VoIP

1trust Service

Usługi

Wdrożenia

Zarządzanie projektami

Integracje i pomoc techniczna

O nas

O firmie

Zespół

Aktualności