Infrastruktura VoIP
Voicebot
Comtrust dostarcza niezbędne wyposażenie sprzętowe VoIP renomowanych, światowych producentów, takich jak: AudioCodes, Polycom, Plantronics, Jabra. Urządzenia są instalowane i konfigurowane przez konsultantów Comtrust tak, aby w sposób optymalny współpracowały z infrastrukturą sieciową klienta oraz łączami telekomunikacyjnymi (ISDN lub SIP).
Wdrożenie technologii VoIP
VoiceAI Connect
AudioCodes VoiceAI Connect rozszerza funkcjonalność tekstowych chatboów o komunikację głosową, łącząc się z dowolnym kanałem telefonicznym, aby umożliwić klientom naturalną rozmowę z chatbotami oraz zapewnić użytkownikom jak najlepsze wrażenia.
AudioCodes VoiceAI Connect umożliwia integrację dowolnych usług kognitywnych (przetwarzanie tekstu na mowę i mowy na tekst) i botów ze wszystkimi kanałami głosowymi i telefonicznymi. Bazuje na zaawansowanej technologii SBC (Session Border Controller), zapewniającej najlepszą jakość głosu, bezpieczeństwa, wysoką dostępność i skalowalność.

Voicebot wykorzystuje sztuczną inteligencję
Zastosowanie VoiceAI Connect
Intelligent Virtual Agent
Inteligentny voicebot realizuje proste i powtarzalne zadania, a w razie potrzeby przekierowuje kontakt wraz ze wszystkimi szczegółami do pracownika.
Virtual Agent Assists
Słucha rozmów między klientami i agentami, analizuje interakcje głosowe i reaguje, dając agentom i ich przełożonym wskazówki w czasie rzeczywistym.
Conversational IVR
Konwersacyjny IVR oparty o sztuczną inteligencję wykorzystuje rozumienie języka naturalnego (NLU), aby zastąpić tradycyjne menu IVR i hierarchiczne menu oparte na DTMF.
Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!

Produkty
SAP Customer Experience
SAP Field Service Management
SAP Conversational AI
SAP Intelligent Robotic Process Automation
Sinch Contact Pro
Infrastruktura VoIP
1trust Service
Usługi
Wdrożenia
Zarządzanie projektami
Integracje i pomoc techniczna
O nas
O firmie
Partnerzy i technologie
Aktualności