google-site-verification=y0tGH9EQ2De6ZfKoM09J1eDIdkrWndgdO3iEQtzgHeQ

Certyfikat SAP-Qualified Partner-Packaged Solutions dla pakietu 1trust Comtrustu

mar 27, 2023 | Informacje prasowe

Warszawa, 27 marca 2023 roku – Comtrust, zaufany partner w obszarze customer experience, poinformował, że jego pakiet 1trust otrzymał prestiżowy certyfikat SAP-Qualified Partner-Packaged Solution przyznawany przez SAP partnerom za ich innowacyjne rozwiązania. 1trust to omnichannel CRM, który powstał w wyniku integracji głównego modułu SAP Customer Experience – SAP Sales & Service dla obsługi klientów i sprzedaży z Sinch / SAP Contact Center oraz AI botem. Jest przeznaczony dla firm, które chcą efektywnie zarządzać procesami obsługi klientów i sprzedaży, we wszystkich kanałach komunikacji i ze wsparciem sztucznej inteligencji.   Z 1trust firmy mogą dostarczyć swoim klientom lepsze niż oczekiwali doświadczenia, za każdym kontaktem i w każdym kanale komunikacji. Mogą również usprawnić proces sprzedaży, gdyż to często w obsłudze klienta rozpoczyna się sprzedaż i stamtąd do handlowców przekazywane są leady w ramach cross- i up-sell. Handlowcy zaś mają pełen obraz kontaktów i potrzeb klienta. Dlatego główny moduł CRM – SAP Sales & Service jest centralnym elementem pakietu i modułem, z którego korzystają wszystkie zespoły. Obsługa klienta jest inteligentna i wyposażona w funkcje sztucznej inteligencji, co umożliwia płynne zarządzanie powtarzającymi się zadaniami, a zespoły mają odpowiednie narzędzia do szybkiego rozwiązywania problemów. Proste zapytania obsługuje AI bot (Sinch Chatlayer), natomiast do agentów, serwisantów i handlowców trafiają bardziej skomplikowane sprawy. Zespoły obsługi i sprzedaży pracują na jednolitym pulpicie Sales & Service, gdzie gromadzone są wszystkie dane transakcyjne i kontaktowe, a zintegrowany pakiet jest w stanie zapewnić spójne i kontekstowe doświadczenia. Ponadto SAP Sales & Service zawiera rozbudowane karty klientów, zaawansowany ticketing, narzędzia do zarządzania leadami i szansami sprzedażowymi oraz szereg innych innowacyjnych funkcjonalności. System Contact Center jest niewidoczny dla oka, osadzony jako widget. Klienci mogą płynnie zmieniać kanały, a agenci odbierają je za pomocą jednego przycisku. 1trust gwarantuje najwyższą jakość obsługi i zapewnia dobre doświadczenia klientom i pracownikom, a także zwiększa lojalność klientów, co przekłada się bezpośrednio na rezultat biznesowy.   Comtrust dostarcza 1trust jako certyfikowany przez SAP pakiet zintegrowanych rozwiązań – SAP Sales & Service, Sinch / SAP Contact Center i Sinch Chatlayer, lub wdraża te systemy jako niezależne rozwiązania. Chatboty, media społecznościowe, kanały głosowe oraz komunikatory są częścią pakietu, który dodatkowo można integrować z innymi systemami biznesowymi (SAP i non-SAP). Wraz z rosnącymi potrzebami, firmy mogą rozszerzyć pakiet o inne produkty SAP – SAP S/4 Hana, Field Service Management, Commerce, Marketing oraz nową usługę Comtrustu – cyberagneta (mówiącą sztuczną inteligencję – voicebot).   SAP Certified Partner Package Solution to idealna strategia rynkowa dla wyspecjalizowanego partnera, jakim jest Comtrust oraz dla firmy, która poszukuje omnichannel CRM. Obecnie rynek, w związku ze zmianą wzorca nawyków zakupowych w kierunku social buying/selling, nakłada na partnerów i firmy wdrożeniowe większe oczekiwania odnoście wiedzy i umiejętności oraz transparentności komunikacji. Pakiety są przejrzyste i pozwalają klientom lepiej zrozumieć ofertę, jej zakres, harmonogram wdrożenia i warunki cenowe.

Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!

4 + 13 =

ul. Powstańców Śląskich 42/12, 01-381 Warszawa

Produkty

SAP Customer Experience

SAP Field Service Management

SAP Conversational AI

SAP Intelligent Robotic Process Automation

Sinch Contact Pro

Infrastruktura VoIP

1trust Service

Usługi

Wdrożenia

Zarządzanie projektami

Integracje i pomoc techniczna

O nas

O firmie

Partnerzy i technologie

Aktualności