Certyfikat SAP-Qualified Partner-Packaged Solutions dla pakietu 1trust Comtrustu
Warszawa, 27 marca 2023 roku – Comtrust, zaufany partner w obszarze customer experience, poinformował, że jego pakiet 1trust otrzymał prestiżowy certyfikat SAP-Qualified Partner-Packaged Solution przyznawany przez SAP partnerom za ich innowacyjne rozwiązania. 1trust to omnichannel CRM, który powstał w wyniku integracji głównego modułu SAP Customer Experience – SAP Sales & Service dla obsługi klientów i sprzedaży z Sinch / SAP Contact Center oraz AI botem. Jest przeznaczony dla firm, które chcą efektywnie zarządzać procesami obsługi klientów i sprzedaży, we wszystkich kanałach komunikacji i ze wsparciem sztucznej inteligencji.
Z 1trust firmy mogą dostarczyć swoim klientom lepsze niż oczekiwali doświadczenia, za każdym kontaktem i w każdym kanale komunikacji. Mogą również usprawnić proces sprzedaży, gdyż to często w obsłudze klienta rozpoczyna się sprzedaż i stamtąd do handlowców przekazywane są leady w ramach cross- i up-sell. Handlowcy zaś mają pełen obraz kontaktów i potrzeb klienta. Dlatego główny moduł CRM – SAP Sales & Service jest centralnym elementem pakietu i modułem, z którego korzystają wszystkie zespoły. Obsługa klienta jest inteligentna i wyposażona w funkcje sztucznej inteligencji, co umożliwia płynne zarządzanie powtarzającymi się zadaniami, a zespoły mają odpowiednie narzędzia do szybkiego rozwiązywania problemów. Proste zapytania obsługuje AI bot (Sinch Chatlayer), natomiast do agentów, serwisantów i handlowców trafiają bardziej skomplikowane sprawy. Zespoły obsługi i sprzedaży pracują na jednolitym pulpicie Sales & Service, gdzie gromadzone są wszystkie dane transakcyjne i kontaktowe, a zintegrowany pakiet jest w stanie zapewnić spójne i kontekstowe doświadczenia. Ponadto SAP Sales & Service zawiera rozbudowane karty klientów, zaawansowany ticketing, narzędzia do zarządzania leadami i szansami sprzedażowymi oraz szereg innych innowacyjnych funkcjonalności. System Contact Center jest niewidoczny dla oka, osadzony jako widget. Klienci mogą płynnie zmieniać kanały, a agenci odbierają je za pomocą jednego przycisku. 1trust gwarantuje najwyższą jakość obsługi i zapewnia dobre doświadczenia klientom i pracownikom, a także zwiększa lojalność klientów, co przekłada się bezpośrednio na rezultat biznesowy.
Comtrust dostarcza 1trust jako certyfikowany przez SAP pakiet zintegrowanych rozwiązań – SAP Sales & Service, Sinch / SAP Contact Center i Sinch Chatlayer, lub wdraża te systemy jako niezależne rozwiązania. Chatboty, media społecznościowe, kanały głosowe oraz komunikatory są częścią pakietu, który dodatkowo można integrować z innymi systemami biznesowymi (SAP i non-SAP). Wraz z rosnącymi potrzebami, firmy mogą rozszerzyć pakiet o inne produkty SAP – SAP S/4 Hana, Field Service Management, Commerce, Marketing oraz nową usługę Comtrustu – cyberagneta (mówiącą sztuczną inteligencję – voicebot).
SAP Certified Partner Package Solution to idealna strategia rynkowa dla wyspecjalizowanego partnera, jakim jest Comtrust oraz dla firmy, która poszukuje omnichannel CRM. Obecnie rynek, w związku ze zmianą wzorca nawyków zakupowych w kierunku social buying/selling, nakłada na partnerów i firmy wdrożeniowe większe oczekiwania odnoście wiedzy i umiejętności oraz transparentności komunikacji. Pakiety są przejrzyste i pozwalają klientom lepiej zrozumieć ofertę, jej zakres, harmonogram wdrożenia i warunki cenowe.
Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!

Produkty
SAP Customer Experience
SAP Field Service Management
SAP Conversational AI
SAP Intelligent Robotic Process Automation
Sinch Contact Pro
Infrastruktura VoIP
1trust Service
Usługi
Wdrożenia
Zarządzanie projektami
Integracje i pomoc techniczna
O nas
O firmie
Partnerzy i technologie
Aktualności