google-site-verification=y0tGH9EQ2De6ZfKoM09J1eDIdkrWndgdO3iEQtzgHeQ

Comtrust partnerem Jacada w Polsce

gru 18, 2012 | Informacje prasowe

Jacada, wiodący dostawca rozwiązań optymalizujących pracę centrów obsługi klienta nawiązała technologiczne partnerstwo z polskim dostawcą – Comtrust. Firmy wspólnie będą oferować innowacyjne rozwiązania na polskim rynku call center – Jacada Mobile Agent i Jacada Unified Agent Desktop.

„Produkty Jacada dopełniają naszą dotychczasową ofertę, która obecnie w pełni pokrywa potrzeby rynku call center w Polsce – mówi Piotr Pytlakowski, prezes Comtrust. Jako partner SAP oferujemy jedno z wiodących na świecie rozwiązań contact center – SAP Business Communications Management, a także system klasy WMF Collab i wideo BOK. Dodatkowo do naszych produktów dołączyły teraz rozwiązania na smartphony i unifikujące pulpit agenta. Integrując wszystkie te systemy z SAP, zyskamy potężne, kompleksowe i unikalne narzędzie dla obsługi klienta, które będziemy oferować zarówno w Polsce, jak i za granicą.”

Pierwszym z nowych produktów na polskim rynku jest Jacada Mobile Agent (JMA). To rozwiązani jest formą wizualnego IVR, który pozwala organizacjom tworzyć bogate w funkcjonalności aplikacje self-service skierowane do użytkowników smartfonów i innych urządzeń mobilnych.Ten nowy, bardzo szybko rozwijający się obecnie kanał, daje klientom bezpośredni dostęp do systemu i pozwala im na samodzielne rozwiązanie najczęstszych problemów, z którymi wcześniej zwykle zwracali się do call center. Dzięki JMA klienci w każdej chwili, w prosty sposób – bezpośrednio ze smartphone’u mogą połączyć się z agentem call center bez potrzeby powtarzania wszystkich informacji identyfikacyjnych. Przeniesienie części zadań i kontaktów na samoobsługę odciąża infolinię, skraca czas obsługi (AHT)i jednocześnie podnosi satysfakcję klienta. JMA to także doskonała platforma do projektowania interakcji z klientami, która elastycznie i dynamicznie dostosowuje się do zmian i potrzeb biznesowych, zarówno w organizacji,jak i na rynku. Dodatkowo interakcje zaprojektowane w JMA mogą łatwo być duplikowane w innych kanałach komunikacji, jak www, głos, chat czy media społecznościowe. W ten sposób klienci otrzymują spójną obsługę w każdym kanale, niezależnie od tego, w którym kanalezaczynają, a w którym chcą zakończyć kontakt.

Drugie nowe rozwiązanie dostępne w ofercie Comtrust to Jacada Unified Agent Desktop, czyli jednolity pulpit agenta, który na jednym ekranie zbiera informacje z różnych systemów obsługujących klientów. To doskonała propozycja dla firm, które posiadają różne, niejednolite systemy – dzięki nowemu rozwiązaniu unikną one konieczności modyfikacji lub znacznie droższej wymiany. Unified Agent Desktop umożliwia prostą integrację wielu oddzielnych rozwiązań i zaprojektowanie workflow pomiędzy nimi. W ten sposób łatwo można zautomatyzować ręczne procesy, zwiększając w ten sposób efektywność pracy call center i dostarczając agentom pełny wgląd w dane klienta. Rozwiązanie to przekłada się na szybsze rozwiązanie sprawy i skrócenie czasu rozmowy, dlatego jest bardzo popularne na całym świecie, wdrożone m.in. przez polski oddział wiodącego dostawcy Telco. Firmy, które korzystają z rozwiązań Jacada Agent Desktop uzyskują prostą automatyzację złożonych procesów biznesowych, poprawę satysfakcji i lojalności klientów, zmniejszają koszty operacyjne oraz monitorują przestrzeganie zasad i procedur przez agentów.

„Polska to dla nas strategiczny rynek ze względu na bardzo szybki rozwój zaawansowanych technologicznie rozwiązań IT, który otwiera nam drogę do ekspansji na rynki Europy Wschodniej. Dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie tu naszego przedstawicielstwa. Kluczową dla nas kwestią było także pozyskanie partnera strategicznego, który poza znajomością rynku call center będzie miał wiedzę na temat wdrożeń i integracji często niejednorodnych systemów. Dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą Comtrust, która ma za sobą znaczące wdrożenia i integracje na polskim rynku – mówi Frank Pfeiffer, Director Sales Central & East Europe Jacada.”

Założona w 1990 roku Jacada to obecnie firma o zasięgu światowym, która realizuje zamówienia poprzez biura w obu Amerykach, Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. W ofercie firmy znajdują się produkty i usługi skoncentrowane na rozwiązaniu dwóch najważniejszych problemów, które napotykają firmy pracujące z odbiorcami – retencji klientów i redukcji kosztów.

Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!

2 + 10 =

ul. Powstańców Śląskich 42/12, 01-381 Warszawa

Produkty

SAP Customer Experience

SAP Field Service Management

SAP Conversational AI

SAP Intelligent Robotic Process Automation

Sinch Contact Pro

Infrastruktura VoIP

1trust Service

Usługi

Wdrożenia

Zarządzanie projektami

Integracje i pomoc techniczna

O nas

O firmie

Partnerzy i technologie

Aktualności