Comtrust podpisuje umowę z EDF na wdrożenie SAP
Comtrust, polska spółka informatyczna podpisała umowę z EDF Demasz Węgry na wdrożenie systemu SAP Contact Center. Comtrust wygrał przetarg publiczny zorganizowany na Węgrzech pod koniec ubiegłego roku na wybór systemu dla centrum obsługi klienta. Projekt wdrożeniowy startuje w lutym 2017.
Comtrust wdroży w EDF Demasz funkcjonalność SAP Contact Center do zarządzania kontaktami przychodzącymi (inbound), wychodzącymi (outbound) oraz automatyczne serwisy IVR. Ważnym elementem wdrożenia będzie integracja z SAP CRM. W ten sposób powstanie natywnie zintegrowane środowisko, które umożliwi realizację złożonych procesów obsługi klienta po niższych kosztach i w krótszym czasie.
SAP Contact Center jest jednym z wiodących systemów na świecie. Łączy przekaz głosu i danych z systemami informatycznymi oraz bazami danych tworząc jeden, centralnie zarządzany system do zarządzania wszystkimi kontaktami – telefon, email, faks, formularz WWW, Chat, SMS, IVR. Najwięcej korzyści z SAP Contact Center czerpią firmy, które posiadają inne systemy SAP (CRM, ERP) – oprócz bogatej funkcjonalności uzyskują homogeniczną, stabilną infrastrukturę IT, o niskim TCO.
Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!
Produkty
SAP Customer Experience
SAP Field Service Management
SAP Conversational AI
SAP Intelligent Robotic Process Automation
Sinch Contact Pro
Infrastruktura VoIP
1trust Service
Usługi
Wdrożenia
Zarządzanie projektami
Integracje i pomoc techniczna
O nas
O firmie
Partnerzy i technologie
Aktualności