google-site-verification=y0tGH9EQ2De6ZfKoM09J1eDIdkrWndgdO3iEQtzgHeQ

Comtrust podpisuje umowę z EDF na wdrożenie SAP

sty 25, 2017 | Informacje prasowe

Comtrust, polska spółka informatyczna podpisała umowę z EDF Demasz Węgry na wdrożenie systemu SAP Contact Center. Comtrust wygrał przetarg publiczny zorganizowany na Węgrzech pod koniec ubiegłego roku na wybór systemu dla centrum obsługi klienta. Projekt wdrożeniowy startuje w lutym 2017.

Comtrust wdroży w EDF Demasz funkcjonalność SAP Contact Center do zarządzania kontaktami przychodzącymi (inbound), wychodzącymi (outbound) oraz automatyczne serwisy IVR. Ważnym elementem wdrożenia będzie integracja z SAP CRM. W ten sposób powstanie natywnie zintegrowane środowisko, które umożliwi realizację złożonych procesów obsługi klienta po niższych kosztach i w krótszym czasie.

SAP Contact Center jest jednym z wiodących systemów na świecie. Łączy przekaz głosu i danych z systemami informatycznymi oraz bazami danych tworząc jeden, centralnie zarządzany system do zarządzania wszystkimi kontaktami – telefon, email, faks, formularz WWW, Chat, SMS, IVR. Najwięcej korzyści z SAP Contact Center czerpią firmy, które posiadają inne systemy SAP (CRM, ERP) – oprócz bogatej funkcjonalności uzyskują homogeniczną, stabilną infrastrukturę IT, o niskim TCO.

Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!

2 + 10 =

ul. Powstańców Śląskich 42/12, 01-381 Warszawa

Produkty

SAP Customer Experience

SAP Field Service Management

SAP Conversational AI

SAP Intelligent Robotic Process Automation

Sinch Contact Pro

Infrastruktura VoIP

1trust Service

Usługi

Wdrożenia

Zarządzanie projektami

Integracje i pomoc techniczna

O nas

O firmie

Partnerzy i technologie

Aktualności