Comtrust wchodzi na europejskie rynki
Comtrust – polska spółka specjalizująca się w rozwiązaniu contact center SAP Business Communications Management rozpoczyna 2013 rok od wdrożeń poza granicami Polski. Właśnie rozpoczęły się pierwsze wdrożenia SAP BCM na Węgrzech i Słowenii.
W węgierskiej firmie farmaceutycznej Hungaropharma Comtrust przeprowadzi integrację SAP BCM z SAP CRM, a w słoweńskiej spółce energetycznej Energetika Lljubljana – z SAP I-SU. Oba projekty, mimo, że realizowane poza granicami kraju będą istotne dla polskiego rynku. „Dodatkowe moduły, które dostosowujemy do potrzeb zagranicznych klientów, będą dostępne również w Polsce – mówi Piotr Pytlakowski, prezes Comtrust. Szczególnie interesujące będą projekty dedykowane personalizacji kampanii outboundowych. Są one odpowiedzią na zmiany, jakie zachodzą na globalnych rynkach w obszarze budowania relacji z klientami.”
Obecnie personalizacja kampanii telesprzedażowych staje się wymogiem klientów. Oznacza to, że największym zainteresowaniem w najbliższej przyszłości będą cieszyły się te rozwiązania, które umożliwią korzystanie z zaawansowanych metod wyboru połączeń odpowiadających indywidualnym preferencjom każdego klienta.
Tendencję tę potwierdza rynek – obecnie integrowanie systemów SAP (ERP, CRM) z contact center SAP BCM, staje się coraz popularniejsze na świecie – głownie ze względu na zintegrowane, homogeniczne środowisko SAP, które niesie szereg korzyści. Co ważne, widoczne one są nie tylko na etapie zakupu i wdrożenia, ale również w późniejszym użytkowaniu i utrzymaniu systemów. Polska spółka Comtrust, ekspert w zakresie integracji systemu SAP BCM, otrzymuje coraz więcej zapytań i ofert współpracy z krajów należących do Unii Europejskiej. „Trafiają do nas różne firmy spoza Polski – stwierdza Piotr Pytlakowski. Są to partnerzy SAP, niezależni konsultanci, firmy doradcze i headhunterskie. Nie ukrywam, że to dla nas powód do dumy świadczący o tym, że polscy konsultanci są cenieni poza granicami kraju, a nasze usługi są gwarantem sukcesem zakończonego wdrożenia.”
Spółka Comtrust została powołana w związku z wprowadzeniem do Polski contactcenter SAP w chmurze. W 2012 poszerzyła swoją ofertę o rozwiązania firm Collab i Jacada. Aktualnie oferta Comtrust w pełni pokrywa potrzeby rynku callcenter w Polsce. Firma oferuje jedno z wiodących rozwiązań contactcenter, system klasy WMF, wideo BOK oraz rozwiązania na smartphonyi unifikujące pulpit agenta.
Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!
Produkty
SAP Customer Experience
SAP Field Service Management
SAP Conversational AI
SAP Intelligent Robotic Process Automation
Sinch Contact Pro
Infrastruktura VoIP
1trust Service
Usługi
Wdrożenia
Zarządzanie projektami
Integracje i pomoc techniczna
O nas
O firmie
Partnerzy i technologie
Aktualności