google-site-verification=y0tGH9EQ2De6ZfKoM09J1eDIdkrWndgdO3iEQtzgHeQ

Comtrust wprowadza do Polski usługi komunikacyjne nowej generacji

kwi 9, 2015 | Informacje prasowe

Warszawa, Helsinki, 9 kwietnia 2015 roku

Firma Comtrust, specjalista od systemów dedykowanych obsłudze klienta i contact center, wprowadza na polski rynek usługi telekomunikacyjne nowej generacji dostarczane z platformy w Finlandii, opartej o Microsoft Lync. Jest to wynikiem podpisania umowy partnerskiej z Benemen – dostawcą zaawansowanych, chmurowych rozwiązań telekomunikacyjnych.
Obecnie, większość organizacji posiada wiele różnych rozwiązań telekomunikacyjnych, jak np. centrale PBX, call center, telefony komórkowe, Unified Communications. W przeważającej części są one odizolowane i niezintegrowane, ponieważ proces ten jest bardzo kosztowny. Niestety indywidualne, odseparowane rozwiązania komunikacyjne nie zapewniają optymalnej wartości dla biznesu. Rozwiązaniem jest oparcie wszystkich usług telekomunikacyjnych o jedną platformę. Dzięki temu można nie tylko sprostać nowym wyzwaniom, jakie stoją przed firmami, ale także zwiększyć ich wydajność i obniżyć koszty komunikacji.

“W takim przypadku rozwiązaniem może być usługa Benemen, która oferuje użytkownikom znacznie więcej niż Unified Communications, dostarczając dokładnie to, czego oczekuje biznes od każdego obszaru komunikacji. Integruje ona sieci telekomunikacyjne, systemy biznesowe i platformy komunikacyjne” – mówi Jouni Purontaus, Prezes Benemen. „Oznacza to pełne wykorzystanie funkcjonalności central PBX i Call Center we wszystkich urządzeniach, w tym stacjonarnych, mobilnych i Microsoft Lync.”

W rozwiązaniu Benemen telefonia komórkowa jest integralną częścią usługi, dostępną na tych samych zasadach, jak inne połączenia telefoniczne – stacjonarne czy IP. Co niezwykle istotne i nowatorskie – statusy obecności bez względu na urządzenie z jakiego się korzysta, są ujednolicone i wzbogacone o statusy połączeń i preferowanych opcji routingu. Architektura systemu umożliwia weryfikację dostępności użytkowników w czasie rzeczywistym i pozwala kierować połączenia zawsze zgodnie z preferencjami użytkownika – na wskazane urządzenie czy w inne miejsce. Usługa nagrywania rozmów dostępna jest na wszystkie urządzenia z jakich rozmowy są prowadzone.

“Koncepcja jednej platformy telekomunikacyjnej jest naprawdę unikalna – mówi Piotr Pytlakowski, CEO Comtrust. Pozwala nam obsługiwać klientów zgodnie z obecnymi potrzebami przedsiębiorstw w każdym rodzaju komunikacji – telefonii stacjonarnych, komórkowej i Unified Communication. Dzięki usłudze Benemen możemy dostarczać zaawansowane rozwiązania komunikacyjne z chmury, bez potrzeby dodatkowego zewnętrznego oprogramowania. Równie ważną kwestią jest to, że platforma stwarza nam i przyszłym klientom szansę skorzystania z naszych doświadczeń we wdrożeniach SAP, gdzie priorytetem jest budowanie homogenicznego środowiska dla telekomunikacji, baz danych i systemów informatycznych. Doświadczenia te chcemy przenieść na środowiska Microsoft i Salesforce. Postrzegamy w tym nowe perspektywy dla naszej firmy, jak i nowe możliwości dla klientów.” – podsumowuje Piotr Pytlakowski.

***
O Comtrust

www.comtrust.pl

Comtrust to dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych i softwarowych, partner wiodących dostawców systemów i sprzętu teleinformatycznego, w tym SAP i Microsoft. Koncentruje się na rozwiązaniach dedykowanych sprzedaży, obsłudze klienta, contact center i unified communications. Spółka Comtrust została powołana w związku z wprowadzeniem do Polski SAP Contact Center w chmurze. W 2012 poszerzyła swoją ofertę o rozwiązania Collab i Jacada. Aktualnie oferta Comtrust w pełni pokrywa potrzeby rynku obsługi klienta i call center w Polsce. Firma oferuje systemy SAP – CRM i Contact Center, WMF, wideo BOK oraz rozwiązania na smartphony i unifikujące pulpit agenta. Wraz z umową partnerską z Benemen poszerza portfel produktów o MS Lync i telefonię komórkową.

O Benemen

www.benemen.com

Benemen, z siedzibą w Finlandii jest dostawcą usług telekomunikacyjnych. Od 2008 firma dostarcza rozwiązania telekomunikacyjne nowej generacji dla klientów krajowych i zagranicznych. Benemen oferuje jedną zunifikowaną platformę komunikacyjną, która jest odpowiedzią na nowe wyzwania przedsiębiorstw, gdzie kluczowym staje się uproszczenie komunikacji, poprawa jej wydajności i obniżenie kosztów. Platforma komunikacyjna Benemen oferuje usługi, które dotychczas były w zasięgu jedynie firm z listy Fortune 500, a teraz dzięki chmurze oferowane są na rynku SME – małych i średnich przedsiębiorstw.

Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!

11 + 7 =

ul. Powstańców Śląskich 42/12, 01-381 Warszawa

Produkty

SAP Customer Experience

SAP Field Service Management

SAP Conversational AI

SAP Intelligent Robotic Process Automation

Sinch Contact Pro

Infrastruktura VoIP

1trust Service

Usługi

Wdrożenia

Zarządzanie projektami

Integracje i pomoc techniczna

O nas

O firmie

Partnerzy i technologie

Aktualności