Jak AI rewolucjonizuje sprzedaż, obsługę klienta i marketing? Webinar
Serdecznie zapraszamy na webinar, który organizujemy wspólnie z SAP nt sztucznej inteligencji pt. „Intelligent CX, czyli jak sztuczna inteligencja – generatywna, konwersacyjna i predykcyjna wspiera procesy obsługi klienta, sprzedaży i marketingu.” Spotkanie online odbędzie się 11 kwietnia 2024 roku.
Podczas webinaru zostaną poruszone następujące tematy:
- W jaki sposób z pomocą sztucznej inteligencji budować strategię zwiększania przychodów poprzez cross-sell/up-sell, podnoszenie satysfakcji klienta i redukcję kosztów,
- jak sztuczna inteligencja pomaga łączyć sygnały z popytu i łańcucha dostaw tak, by dostarczyć spersonalizowane doświadczenia w czasie rzeczywistym, generować precyzyjne kampanie marketingowego i oferty sprzedażowe, by nakręcać sprzedaż,
- jak dane i dostęp do nich zwiększają potencjał sztucznej inteligencji i w jaki sposób przekłada się to na poprawę wydajności pracy oraz skrócenie czasu obsługi zgłoszeń klienckich,
- jak wykorzystać generatywną i konwersacyjną sztuczną inteligencję do automatyzowania procesów obsługi zgłoszeń i komunikacji z klientami,
- i jak najlepiej połączyć różne technologie sztucznej inteligencji. W części „best practice” pokażemy przykładowy proces CX, który łączy potencjał ludzki i AI.
Sztuczna inteligencja nie jest już tylko koncepcją przyszłości – to biznesowa rzeczywistość. W świecie e-commerce, komunikacji ominichannel i marketingu online, gdzie konkurencja jest zacięta, wykorzystanie AI może być kluczowym czynnikiem sukcesu i zdecydować o przewadze rynkowej firmy. Dlatego ważne jest zrozumienie potencjału sztucznej inteligencji i wykorzystywanie jej w swojej pracy. W tym pomoże webinar i eksperciu SAP i Comtrust.
Więcej informacji, link do rejestracji: info@comtrust.pl
Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!
Produkty
SAP Customer Experience
SAP Field Service Management
SAP Conversational AI
SAP Intelligent Robotic Process Automation
Sinch Contact Pro
Infrastruktura VoIP
1trust Service
Usługi
Wdrożenia
Zarządzanie projektami
Integracje i pomoc techniczna
O nas
O firmie
Partnerzy i technologie
Aktualności