Porozmawiaj z inteligentnym cyberagentem od Comtrust
Comtrust wprowadza cyberagenta, który powstał po udźwiękowieniu SAP Conversational AI – chatbota opartego o sztuczną inteligencję. Od teraz bot, który czatował z klientami może również z nimi rozmawiać przez telefon, jak człowiek. W trosce o doświadczenia klientów Comtrust nie tylko nadał botowi „ludzki głos”, ale również zintegrował go z pakietem SAP C/4 Hana. Jeżeli bot nie byłby w stanie obsłużyć klienta, kontakt wraz z całą historią konwersacji będzie przekazany do żywego agenta.
Sztuczna inteligencja wspiera działy obsługi klienta, a chatboty rozładowują ruch i odciążają pracowników od prostych czynności po to, aby ci z kolei mogli zająć się rozwiązywaniem bardziej skomplikowanych zadań. Chatboty sprawdzają się w obsłudze powtarzalnych zapytań i udzielaniu informacji zawartych w bazie wiedzy i systemach biznesowych. Oprócz wspomnianej inteligencji SAP Conversational AI ma tę zaletę, że jednocześnie obsługuje wiele kanałów komunikacji m.in. Facebook Messenger, Twitter, Slack, Skype, WWW oraz inne kanały, w tym zintegrowane przez Comtrust – Amazon Alexa oraz kanał telefoniczny.
Rozmowa z cyberagentem przypomina rozmowę z człowiekiem. Comtrust udźwiękowił chatbota SAP za pomocą AudioCodes Voice.AI Gateway, który poszerza funkcjonalność chatbota, umożliwiając komunikację z nim za pomocą głosu (Voicebot). Realizowane to jest za pomocą interfejsów do komunikacji z zewnętrznymi usługami kognitywnymi, przekształcającymi głos na tekst i syntezatorów mowy takich dostawców, jak Azure, Google i AWS. W przypadku obsługi języka polskiego znakomicie sprawdza się Google i Amazon Polly. Dzięki zastosowaniu Voice.AI Gateway Audiocodes możliwe jest zaawansowane zarządzanie połączeniami, jak np. rozłączanie, przekazywanie połączeń do żywego agenta i nagrywanie.
Chatboty odgrywają ważną rolę w budowaniu doświadczeń klientów pod warunkiem, że nie pozostawią klienta nieobsłużonego. Dlatego Comtrust zintegrował SAP Conversational AI z SAP Contact Center oraz SAP C/4 Hana (Customer Experience, next generation CRM). Jeżeli chatbot, czatując czy rozmawiając, nie poradzi sobie z obsługą zapytania, wtedy konwersacja, niezależnie w jakim kanale się toczyła, zostanie przekierowana do żywego człowieka w czasie rzeczywistym, wraz z całą historią konwersacji. Agent zna przebieg rozmowy, nie musi zadawać tych samych pytań co wcześniej bot, a szczegóły konwersacji zostają zachowane w chmurach SAP C/4 Hana.
„Chatbot SAP Conversational AI jest multikanałowy oraz wielojęzykowy i przy niedużym nakładzie pracy może znacznie odciążyć działy obsługi klienta i serwisu – powiedział Waldemar Wojtas Senior Consultant z Comtrustu. Dostarcza szereg raportów, które pomagają udoskonalać go i lepiej zarządzać obsługą klienta i bazą wiedzy. Co też ważne, jest łatwy do rozbudowy dla osób nie posiadających wiedzy IT. Z powodzeniem może być stosowany przez rozproszone geograficznie organizacje, które obsługują klientów na wielu rynkach i w wielu językach.”
Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!
Produkty
SAP Customer Experience
SAP Field Service Management
SAP Conversational AI
SAP Intelligent Robotic Process Automation
Sinch Contact Pro
Infrastruktura VoIP
1trust Service
Usługi
Wdrożenia
Zarządzanie projektami
Integracje i pomoc techniczna
O nas
O firmie
Partnerzy i technologie
Aktualności