google-site-verification=y0tGH9EQ2De6ZfKoM09J1eDIdkrWndgdO3iEQtzgHeQ

Rozwiązanie Sinch Contact Pro jest zatwierdzone przez SAP i dostępne w sklepie SAP®

lut 21, 2023 | Informacje prasowe

Firma Sinch, Customer Communications Cloud, której Comtrust jest partnerem ogłosiła, że jej rozwiązanie Sinch Contact Pro, wspierające wielokanałową obsługę klienta jest rekomendowaną aplikacją SAP dostępną w sklepie SAP® Store. SAP Endorsed Apps to kategoria rozwiązań z ekosystemu partnerów SAP, które pomagają klientom stać się najlepiej zarządzanymi, inteligentnymi przedsiębiorstwami. Spośród tysięcy partnerów SAP tylko 30 z nich jest zatwierdzonych przez SAP, a Sinch Contact Pro jest jedynym zatwierdzonym przez SAP rozwiązaniem contact center. Rozwiązanie współpracuje z SAP® S/4HANA®, SAP CRM i SAP Service Cloud.

Zatwierdzone aplikacje uzupełniają i rozszerzają produkty SAP oraz mają zapewniać wartość i pożądane wyniki — szybko, łatwo i przy wsparciu SAP. Rozwiązania są testowane i certyfikowane przez SAP z dodatkowymi zabezpieczeniami, dogłębnymi testami i pomiarami w porównaniu z wynikami testów porównawczych. Pomyślne przejście takich testów podkreśla wartość, jaką Sinch Contact Pro dostarcza klientom SAP, jako innowacyjny partner technologiczny.

„Dostarczanie wielokanałowych doświadczeń klientów może być trudnym zadaniem, jeśli jest wykonywane fragmentarycznie. Jako pierwsze i jedyne zatwierdzone przez SAP rozwiązanie contact center, Sinch Contact Pro usprawni wielokanałową obsługę klienta i umożliwi firmom korzystającym z technologii SAP dotarcie do własnych klientów w dowolnym i odpowiednim dla nich miejscu i czasie” — powiedział Mirko Benetti, wiceprezes ds. z Contact Pro Unit, Sinch. „Dzięki naszemu partnerstwu z SAP rozszerzyliśmy nasz zasięg, a to poparcie świadczy o naszej trwałej relacji”.

Dzięki Sinch Contact Pro firmy mogą zapewnić swoim klientom doskonałą wielokanałową obsługę klienta i umożliwić im kontakt przez telefon/głos, e-mail, czat internetowy, SMS lub aplikacje do przesyłania wiadomości, takie jak WhatsApp lub Facebook Messenger. Sinch Contact Pro posiada gotową „out-of-the-box” integrację z SAP Service Cloud. Z Sinch Contact Pro firmy mogą wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji, aby zwiększyć wydajność i przenieść komfort klienta na wyższy poziom.

„Innowacje ekosystemowe są niezbędne dla realizacji wizji firmy SAP i dostarczania inteligentnego przedsiębiorstwa klientom SAP” — powiedział Darryl Gray, globalny wiceprezes ds. monetyzacji i sukcesu rozwiązań dla partnerów oprogramowania w firmie SAP. „Podziwiamy firmę Sinch za osiągnięcie statusu aplikacji zatwierdzonej przez SAP dla jej rozwiązania Contact Pro. Partnerzy tacy jak Sinch są w stanie pomóc nam w opracowaniu strategii opartej na chmurze ze zintegrowanymi innowacjami, która udowodniła, że zapewnia wartość przy rozwiązywaniu kluczowych wyzwań biznesowych”.

Firmy korzystające z rozwiązań SAP mogą teraz zaufać Sinch Contact Pro jako zatwierdzonemu przez SAP wyborowi rozwiązań contact center. Sinch Contact Pro jest dostępny w SAP Store. Contact Center daje przedsiębiorstwom dobrze zintegrowaną, bezpieczną opcję, która zapewniania najwyższej jakości wielokanałową obsługę klienta

Źródło: Sinch

Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!

12 + 1 =

ul. Powstańców Śląskich 42/12, 01-381 Warszawa

Produkty

SAP Customer Experience

SAP Field Service Management

SAP Conversational AI

SAP Intelligent Robotic Process Automation

Sinch Contact Pro

Infrastruktura VoIP

1trust Service

Usługi

Wdrożenia

Zarządzanie projektami

Integracje i pomoc techniczna

O nas

O firmie

Partnerzy i technologie

Aktualności