Zapraszamy do Berlina na Call Center World. Premiera BeneCloud
Benemen, prekursor w dziedzinie obsługi klienta i zarządzania komunikacją przedsiębiorstw, którego Comtrust jest partnerem, wprowadza swoje rozwiązanie BeneCloud na rynki Europy Środkowej podczas targów Call Center World w Berlinie, które odbędą się w dniach 23 i 24 lutego 2016 roku.
BeneCloud to chmurowe zintegrowane rozwiązanie przeznaczone do zarządzania kompleksową komunikacją biznesową. Pomaga przedsiębiorstwom w uzyskaniu przewagi konkurencyjnej poprzez zwiększenie satysfakcji klientów, lepszą wydajność i obniżenie kosztów komunikacji. W rozwiązaniu Benemena telefonia komórkowa jest integralną częścią unified communication.
Rozwiązanie Benemena zostało wprowadzone w 2007 roku w krajach skandynawskich, gdzie szereg przedsiębiorstw z różnych obszarów rynku – od usługodawców, przez firmy budowalne, po sektor finansowy, uznało komunikację za kluczowy obszar biznesu i zdecydowało się na ujednolicenie wszystkich jej obszarów i zintegrowanie ich w jedną platformę dostarczaną z chmury. Benemen posiada obecnie przedstawicielstwa w Finlandii, Szwecji, Danii, Holandii, Polsce i Wielkiej Brytanii.
„Klienci, jakim jest na przykład Grupa Paroc, międzynarodowy producent rozwiązań izolacyjnych z wełny kamiennej, uzyskali wymierne korzyści ze zintegrowania komunikacji i oparcia jej o chmurowy system Benemena. Oprócz znacznie niższych kosztów komunikacji korporacyjnej Paroc zdołał również podnieść poziom zadowolenia klientów, zwiększyć efektywność swoich działań i poprawić ich wydajność “, mówi Jouni Purontaus, CEO Benemen Oy.
Aktualnie Benemen wprowadza swoje usługi na rynki Środkowej Europy poprzez ustanowienie Benemen Polska Sp z o.o. oraz współpracę z Comtrust – polską spółką z siedzibą w Warszawie, specjalizującą się w rozwiązaniach komunikacyjnych i ich integracji z oprogramowaniem biznesowym. Usługi te są już dostępne.
„Zdecydowaliśmy się na poszerzenie naszej oferty o usługi Benemena, ponieważ coraz więcej firm poszukuje kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych dostępnych w chmurze” – mówi Piotr Pytlakowski, CEO Comtrust. “Dotychczas nie było na rynku innego rozwiązania, które łączyłoby w sobie wszystkie dziedziny komunikacji, w tym telefonię komórkową. Ponadto Benemen jest rozwiązaniem, które w prosty sposób można zintegrować z innymi systemami biznesowymi takimi jak CRM lub ERP. Nasze projekty integracyjne są liczone w dniach, co dla naszych klientów oznacza niższe koszty wdrożeniowe.”
BeneCloud
Rozwiązanie Benemena – BeneCloud oparte jest o Skype for Business, współpracuje z Microsoft Office 365 i zastępuje tradycyjne centrale telefoniczne i systemy contact center oraz integruje wszystkie kanały komunikacji w jedną, prostą do zarządzania i utrzymania platformę. BeneCloud umożliwia obsługę wielu kanałów, wraz z inteligentnym routingiem kontaktów, nagrywaniem rozmów, zaawansowanym raportowaniem i funkcjonalnością Business Intelligence. Zarządza dostępnością użytkowników i bezproblemowo integracje się z innymi aplikacjami biznesowymi.
Benemen
Benemen jest innowacyjną firmą, specjalizująca się w dziedzinie obsługi klienta i zarządzania komunikacją przedsiębiorstw. Współpracując z Microsoft Office 365 oraz Skype for Business, Benemen zastępuje tradycyjne centrale telefoniczne i systemy contact center integrując wszystkie kanały komunikacji w jedną prostą w utrzymaniu platformę. Przekształca komunikację przedsiębiorstw z kosztu w kluczowy czynnik biznesu i pomaga organizacjom w uzyskaniu rzeczywistej przewagi konkurencyjnej.
Siedziba Benemen znajduje się w Helsinkach, w Finlandii. Firma posiada biura w Holandii, Wielkiej Brytanii i Szwecji. W Polsce Benemen dostarcza swoje usługi za pośrednictwem partnerów. Więcej informacji: www.benemen.com
International Conference and Trade Show on the Customer Service – Communication and Contact Centre Industry – Estrel Congress & Messe Center – Berlin, 22-25 Luty 2016. Więcej informacji o wydarzeniu:
http://www.ccw.eu/en/trade-show/exhibitors/detailansicht/infos/company/benemen-oy.html
Zapraszamy! Hol 2 Stoisko A19
Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!
Produkty
SAP Customer Experience
SAP Field Service Management
SAP Conversational AI
SAP Intelligent Robotic Process Automation
Sinch Contact Pro
Infrastruktura VoIP
1trust Service
Usługi
Wdrożenia
Zarządzanie projektami
Integracje i pomoc techniczna
O nas
O firmie
Partnerzy i technologie
Aktualności