google-site-verification=y0tGH9EQ2De6ZfKoM09J1eDIdkrWndgdO3iEQtzgHeQ

Zapraszamy do Berlina na Call Center World. Premiera BeneCloud

lut 17, 2016 | Informacje prasowe

Benemen, prekursor w dziedzinie obsługi klienta i zarządzania komunikacją przedsiębiorstw, którego Comtrust jest partnerem, wprowadza swoje rozwiązanie BeneCloud na rynki Europy Środkowej podczas targów Call Center World w Berlinie, które odbędą się w dniach 23 i 24 lutego 2016 roku.

BeneCloud to chmurowe zintegrowane rozwiązanie przeznaczone do zarządzania kompleksową komunikacją biznesową. Pomaga przedsiębiorstwom w uzyskaniu przewagi konkurencyjnej poprzez zwiększenie satysfakcji klientów, lepszą wydajność i obniżenie kosztów komunikacji. W rozwiązaniu Benemena telefonia komórkowa jest  integralną częścią unified communication.

Rozwiązanie Benemena zostało wprowadzone w 2007 roku w krajach skandynawskich, gdzie szereg przedsiębiorstw z różnych obszarów rynku –  od usługodawców, przez firmy budowalne, po sektor finansowy, uznało komunikację za kluczowy obszar biznesu i zdecydowało się na ujednolicenie wszystkich jej obszarów i zintegrowanie ich w jedną platformę dostarczaną z chmury. Benemen posiada obecnie przedstawicielstwa w Finlandii, Szwecji, Danii, Holandii, Polsce i Wielkiej Brytanii.

 „Klienci, jakim jest na przykład Grupa Paroc, międzynarodowy producent rozwiązań izolacyjnych z wełny kamiennej, uzyskali wymierne korzyści ze zintegrowania komunikacji i oparcia jej o chmurowy system Benemena. Oprócz znacznie niższych kosztów komunikacji korporacyjnej Paroc zdołał również podnieść poziom zadowolenia klientów, zwiększyć efektywność swoich działań i poprawić ich wydajność “, mówi Jouni Purontaus, CEO Benemen Oy.

Aktualnie Benemen wprowadza swoje usługi na rynki Środkowej Europy poprzez ustanowienie Benemen Polska Sp z o.o. oraz współpracę z Comtrust – polską spółką z siedzibą w Warszawie, specjalizującą się w rozwiązaniach komunikacyjnych i ich integracji z oprogramowaniem biznesowym. Usługi te są już dostępne.

„Zdecydowaliśmy się na poszerzenie naszej oferty o usługi Benemena, ponieważ coraz więcej firm poszukuje kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych dostępnych w chmurze” – mówi Piotr Pytlakowski, CEO Comtrust. Dotychczas nie było na rynku innego rozwiązania, które łączyłoby w sobie wszystkie dziedziny komunikacji, w tym telefonię komórkową. Ponadto Benemen jest rozwiązaniem, które w prosty sposób można zintegrować z innymi systemami biznesowymi takimi jak CRM lub ERP. Nasze projekty integracyjne są liczone w dniach, co dla naszych klientów oznacza niższe koszty wdrożeniowe.”

BeneCloud

Rozwiązanie Benemena – BeneCloud oparte jest o Skype for Business, współpracuje z Microsoft Office 365 i zastępuje tradycyjne centrale telefoniczne i systemy contact center oraz integruje wszystkie kanały komunikacji w jedną, prostą do zarządzania i utrzymania platformę. BeneCloud umożliwia obsługę wielu kanałów, wraz z inteligentnym routingiem kontaktów, nagrywaniem rozmów, zaawansowanym raportowaniem i funkcjonalnością Business Intelligence. Zarządza dostępnością użytkowników i bezproblemowo integracje się z innymi aplikacjami biznesowymi.

Benemen

Benemen jest innowacyjną firmą, specjalizująca się w dziedzinie obsługi klienta i zarządzania komunikacją przedsiębiorstw. Współpracując z Microsoft Office 365 oraz Skype for Business, Benemen zastępuje tradycyjne centrale telefoniczne i systemy contact center integrując wszystkie kanały komunikacji w jedną prostą w utrzymaniu platformę. Przekształca komunikację przedsiębiorstw z kosztu w kluczowy czynnik biznesu i pomaga organizacjom w uzyskaniu rzeczywistej przewagi konkurencyjnej.

Siedziba Benemen znajduje się w Helsinkach, w Finlandii. Firma posiada biura w Holandii, Wielkiej Brytanii i Szwecji. W Polsce Benemen dostarcza swoje usługi za pośrednictwem partnerów. Więcej informacji: www.benemen.com

International Conference and Trade Show on the Customer Service – Communication and Contact Centre Industry –  Estrel Congress & Messe Center – Berlin,  22-25 Luty 2016. Więcej informacji o wydarzeniu:

http://www.ccw.eu/en/trade-show/exhibitors/detailansicht/infos/company/benemen-oy.html

Zapraszamy! Hol 2 Stoisko A19

Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!

15 + 10 =

ul. Powstańców Śląskich 42/12, 01-381 Warszawa

Produkty

SAP Customer Experience

SAP Field Service Management

SAP Conversational AI

SAP Intelligent Robotic Process Automation

Sinch Contact Pro

Infrastruktura VoIP

1trust Service

Usługi

Wdrożenia

Zarządzanie projektami

Integracje i pomoc techniczna

O nas

O firmie

Partnerzy i technologie

Aktualności