(+ 48) 22 122 19 92    info@comtrust.pl

1trust Service nowość od Comtrust nagrodzona certyfikatem SAP

1trust Service
nowość od Comtrust nagrodzona certyfikatem SAP

Warszawa, 24 lutego 2020 roku – Comtrust, zaufany partner w obszarze customer experience, poinformował, że jego pakiet 1trust Service otrzymał prestiżowy certyfikat SAP-Qualified Partner-Packaged Solution przyznawany przez SAP partnerom za ich innowacyjne rozwiązania. 1trust Service integruje trzy produkty – SAP Service Cloud, SAP Conversational AI i SAP Contact Center. Jest przeznaczony dla firm, które chcą efektywnie zarządzać procesami obsługi klienta i interakcjami, we wszystkich kanałach komunikacji i ze wsparciem sztucznej inteligencji

W obsłudze klienta powstają doświadczenia, tu utrzymuje się lub traci klientów, tu często zaczyna się sprzedaż. Z 1trust Service firmy mogą dostarczyć swoim klientom lepsze niż oczekiwali doświadczenia, za każdym kontaktem i w każdym kanale komunikacji. Obsługa klienta jest inteligentna i wyposażona w funkcje sztucznej inteligencji co umożliwia płynne zarządzanie powtarzającymi się zadaniami, a zespoły obsługi mają odpowiednie narzędzia do szybkiego rozwiązania problemów. Proste zapytania obsługuje SAP Conversational AI, natomiast do agentów i serwisantów trafiają bardziej skomplikowane sprawy. Personel obsługi klienta pracuje na SAP Service Cloud i jest w stanie zapewnić spójne, kontekstowe i odpowiednie doświadczenia. Ponadto SAP Service Cloud zawiera rozbudowane karty klientów, zaawansowany ticketing oraz szereg nowatorskich narzędzi, jak choćby AI serwis czy grywalizację. System SAP Contact Center jest niewidoczny dla oka, osadzony jako widet. Klienci mogą płynnie zmieniać kanały, a agenci odbierają je za pomocą jednego przycisku. 1trust Service zapewnia najwyższą jakość obsługi i dobre doświadczenia klientom i pracownikom, a także zwiększa lojalność klientów, co bezpośrednio wpływa na rezultat biznesowy.

Comtrust dostarcza 1trust Service jako certyfikowany pakiet zintegrowanych rozwiązań – SAP Service Cloud, SAP Conversational AI i SAP Contact Center lub wdraża te systemy, jako niezależne rozwiązania. Chatboty, media społecznościowe i inne kanały głosowe są częścią pakietu, który dodatkowo można integrować z innymi systemami biznesowymi. Wraz z rosnącymi potrzebami, firmy mogą rozszerzyć pakiet o inne produkty SAP C/4 HANA – Field Management, Sales, Commerce, Marketing oraz nową usługę Comtrustu – cyberagneta (mówiącą sztuczną inteligencję).

„Certified Partner Package Solution to idealna strategia rynkowa dla wyspecjalizowanego partnera, jakim jest Comtrust – powiedział Mikołaj Sikorski Senior Partner Service Advisor w SAP Global Partner Organisation, Partner Experience Delivery. Obecnie rynek, w związku ze zmianą wzorca nawyków zakupowych w kierunku social buying/selling nakłada na partnerów większe oczekiwania odnoście wiedzy i umiejętności oraz transparentności komunikacji. Pakiety są przejrzyste i pozwalają klientom lepiej zrozumieć ofertę, jej zakres, harmonogram wdrożenia i warunki cenowe. Praca z Comtrust nad certyfikacją 1trust Service pokazała potencjał wdrożeniowy oraz zdolność zespołu do zrozumienia potrzeb klienta, oceny typowych bolączek branży i rozwiązania ich dzięki produktom SAP wzbogaconym o własność intelektualną Comtrustu i profesjonalizm zespołu. Gratulujemy dobrze wykonanej pracy!”

Oficjalna strona pakietu: http://cxpackage.comtrust.pl


Dodatkowych informacji udziela: joanna.pytlakowska@comtrust.pl, tel. +48 665 62 62 04

ul. Powstańców Śląskich 42 lok 12
01-381 Warszawa
(+ 48) 22 122 19 92
info@comtrust.pl