Business Intelligence w SAP Contact Center
W odpowiedzi na rosnące potrzeby analityki w obsłudze klienta SAP Contact Center wprowadza SAP BusinessObjects, czyli zaawansowane narzędzia analityczne i raportowe Business Intelligence. Uzupełniają one dotychczasowe narzędzia oparte o MS Reporting Services. Klienci mogą korzystać z obu opcji lub wybrać jedną z nich.
Narzędzia Business Intelligence służą do pobierania danych z wielu źródeł w celu tworzenia kompleksowych i skonsolidowanych raportów. W obsłudze klienta łączą dane z różnych obszarów, np. ludzi i ich kompetencje, produkty i sprzedaż, czas i wydajność, doświadczenie i lojalność. Im lepiej poznamy mechanizmy rządzące kontaktami z klientami (kim i skąd są, kiedy i dlaczego się kontaktują), czego od nas oczekują, jak ich obsługujemy (nasze procesy, zasoby, wąskie gardła), tym lepsze będą nasze wyniki. Aby zrozumieć zachowania klientów i móc na nie wpływać należy nieustannie mierzyć, odpowiednio łączyć i analizować dane. SAP BusinessObjects to zaawansowana analityka ogromnej ilości danych zgromadzonych w różnych miejscach.
„W SAP BusinessObjects analitycy łączą dane transakcyjne i komunikacyjne, tym samym zwiększają możliwości raportowe CRM i contact center – powiedział Waldemar Wojtas, Solution Architect w Comtrust. Menedżerowie skuteczniej identyfikują trendy i znajdują rozwiązania problemów, a dzięki wielu możliwościom prezentacji wyników i pogłębionym raportom szybciej i trafniej znajdują odpowiedzi na nurtujące pytania. Często uzyskanie poszukiwanej odpowiedzi wywołuje kolejne pytania, więc dalej trzeba drążyć i przeszukiwać dane. Pomaga w tym min. elastyczność narzędzia, wgląd w detale, odpowiednia kolorystyka dla różnych trendów oraz to, że na bieżąco można dowolnie dobierać i zmieniać parametry. Dzięki SAP BusinessObject jest to praca odkrywcza i twórcza.”
W przypadku zintegrowanego środowiska SAP CRM i SAP Contact Center menedżerowie uzyskują pełen wgląd w biznes. Dane z contact center mapowane są z danymi klienta w CRM, można łączyć je według niestandardowych kryteriów i dowolnie prezentować. Dashboardy dostarczają informacji o efektywności procesów, monitorują postępy w realizacji zadań, zgłoszeń serwisowych i osiąganiu celów sprzedażowych. Przy tak potężnych narzędziach analitycznych można wychwycić to co niewidoczne na pierwszy rzut oka i szybko podejmować trafne decyzje.
Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!
Produkty
SAP Customer Experience
SAP Field Service Management
SAP Conversational AI
SAP Intelligent Robotic Process Automation
Sinch Contact Pro
Infrastruktura VoIP
1trust Service
Usługi
Wdrożenia
Zarządzanie projektami
Integracje i pomoc techniczna
O nas
O firmie
Partnerzy i technologie
Aktualności