google-site-verification=y0tGH9EQ2De6ZfKoM09J1eDIdkrWndgdO3iEQtzgHeQ

Comtrust Złotym Partnerem kongresu Contact Center 2010

paź 18, 2010 | Informacje prasowe

Comtrust, wspólnie z SAP, jest Złotym Partnerem Kongresu Contact Center, który odbędzie się w Warszawie, w dniach 27-28 października 2010 roku.

Stephan Bahr z SAP AG w swoim wystąpieniu omówi najnowsze tendencje w obsłudze klienta i wyzwania, jakie stoją przed działami obsługi klienta. Czy technologia w pełni odpowiada na potrzeby i wymagania klientów? Jak realizować obsługę klienta w czasach social media? Czy nowoczesna obsługa klienta automatycznie podnosi koszty? Są to wybrane pytania, na które SAP udzieli odpowiedzi, bazując na swoich rozwiązaniach, a przede wszystkim systemie dedykowanym branży contact center – SAP Business Communications Management.

„Na naszym stoisku – powiedziała Joanna Pytlakowska, Dyr. Marketingu Comtrust – będzie możliwość przetestowania systemu contact center SAP BCM, który w Polsce oferowany jest w modelu in-house oraz on-demand. Za pomocą VPN podłączymy się do systemu i zdalnie, tak jak jest to w modelu on-demand, pokażemy jak w praktyce wygląda CaaS oraz SaaS. Terminy, które w Polsce są nowością.”

Kongres Contact Center jest organizowany po raz piąty. Jest platformą wymiany doświadczeń i opinii ekspertów, z kraju i zagranicy. Motto tegorocznego kongresu to „Twoje CC jako najefektywniejsze Profit Center firmy”.

Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!

12 + 13 =

ul. Powstańców Śląskich 42/12, 01-381 Warszawa

Produkty

SAP Customer Experience

SAP Field Service Management

SAP Conversational AI

SAP Intelligent Robotic Process Automation

Sinch Contact Pro

Infrastruktura VoIP

1trust Service

Usługi

Wdrożenia

Zarządzanie projektami

Integracje i pomoc techniczna

O nas

O firmie

Partnerzy i technologie

Aktualności