Comtrust Złotym Partnerem kongresu Contact Center 2010
Comtrust, wspólnie z SAP, jest Złotym Partnerem Kongresu Contact Center, który odbędzie się w Warszawie, w dniach 27-28 października 2010 roku.
Stephan Bahr z SAP AG w swoim wystąpieniu omówi najnowsze tendencje w obsłudze klienta i wyzwania, jakie stoją przed działami obsługi klienta. Czy technologia w pełni odpowiada na potrzeby i wymagania klientów? Jak realizować obsługę klienta w czasach social media? Czy nowoczesna obsługa klienta automatycznie podnosi koszty? Są to wybrane pytania, na które SAP udzieli odpowiedzi, bazując na swoich rozwiązaniach, a przede wszystkim systemie dedykowanym branży contact center – SAP Business Communications Management.
„Na naszym stoisku – powiedziała Joanna Pytlakowska, Dyr. Marketingu Comtrust – będzie możliwość przetestowania systemu contact center SAP BCM, który w Polsce oferowany jest w modelu in-house oraz on-demand. Za pomocą VPN podłączymy się do systemu i zdalnie, tak jak jest to w modelu on-demand, pokażemy jak w praktyce wygląda CaaS oraz SaaS. Terminy, które w Polsce są nowością.”
Kongres Contact Center jest organizowany po raz piąty. Jest platformą wymiany doświadczeń i opinii ekspertów, z kraju i zagranicy. Motto tegorocznego kongresu to „Twoje CC jako najefektywniejsze Profit Center firmy”.
Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!
Produkty
SAP Customer Experience
SAP Field Service Management
SAP Conversational AI
SAP Intelligent Robotic Process Automation
Sinch Contact Pro
Infrastruktura VoIP
1trust Service
Usługi
Wdrożenia
Zarządzanie projektami
Integracje i pomoc techniczna
O nas
O firmie
Partnerzy i technologie
Aktualności