google-site-verification=y0tGH9EQ2De6ZfKoM09J1eDIdkrWndgdO3iEQtzgHeQ

Czy unified communication może istnieć bez telefonii komórkowej?

kwi 29, 2016 | Informacje prasowe

Comtrust, wspólnie z Benemen, podsumowuje tragi UC Expo w Londynie (19-20.04.2016), podczas których przedstawiciele firm dyskutowali z klientami na temat wyzwań stojących przed telekomunikacją i rozwiązaniami UC. Problemy te mają jeden wspólny mianownik, którym jest odrębność systemów i usług.

„W naszych rozważaniach na temat unified communications przyjmowaliśmy za pewnik, że telefonia komórkowa jest integralną jego częścią – powiedział Dave Clarke z Benemen. Z rozmów jakie przeprowadziliśmy z wieloma osobami podczas UC Expo w Londynie wynika, że tak naprawdę bolączką jest nie tylko brak integracji komunikacji z telefonią komórkową, ale w ogóle brak integracji całej komunikacji. Problemem jest to, że komunikacja opiera się na zbyt wielu odrębnych i niezintegrowanych systemach. Firmy, nawet jeżeli mają wdrożone rozwiązania unified communictions, to bez integracji z telefonią stacjonarną, komórkową, czy ze Skype for Business.”

Nowością dla ekspertów z dojrzałych zachodnich rynków jest możliwość integracji Skype for Business z telefonią komórkową na poziomie karty SIM, a nie za pośrednictwem aplikacji. Dokładnie tak jak to oferuje Comtrust, we współpracy z Benemen, gdzie telefony komórkowe są w pełni zintegrowane z platformą i Skype for Business. Benemen oferuje użytkownikom znacznie więcej niż unified communications, dostarczając dokładnie to, czego oczekuje biznes od każdego obszaru komunikacji. Integruje sieci telekomunikacyjne, systemy biznesowe i platformy komunikacyjne. Oznacza to pełne wykorzystanie funkcjonalności central PBX i Call Center we wszystkich urządzeniach, w tym stacjonarnych, mobilnych i Skype for Business. Dzięki temu firmy nie tylko mogą sprostać nowym wyzwaniom, jakie stoją przed nimi, ale także zwiększyć wydajność pracy i obniżyć koszty komunikacji.

W praktyce jest to bardzo użyteczne dla klientów, którzy korzystając z chmurowego rozwiązania Benemen mogą skupić się na swojej działalności biznesowej i czerpać korzyści z poprawy jakości obsługi klienta, lepszej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, bez znaczących nakładów inwestycyjnych. „Przykładowo – dodaje Dave Clarke – w Toyota Auto i Toyota Finanse w Finlandii Microsoft Lync został zintegrowany z platformą Benemen co umożliwiło ujednolicenie całej komunikacji firmy. Teraz użytkownicy mogą dzwonić i odbierać połączenia z dowolnego osobistego terminala, jak np. Skype for Business czy z telefonu komórkowego. Wszyscy użytkownicy mają wgląd w dostępności swoich współpracowników, niezależnie od terminala, na jakim w danej chwili pracują. W ten sposób poprzez  wprowadzenie zintegrowanej komunikacji firma komunikuje się efektywnie.”

Obecnie, nie tylko w Polsce ale i na świecie, większość organizacji posiada wiele różnych rozwiązań telekomunikacyjnych, jak np. centrale PBX, call center, telefony komórkowe, unified communications. W przeważającej części są one odizolowane i niezintegrowane, ponieważ proces ten jest bardzo kosztowny. Niestety, indywidualne i odseparowane rozwiązania komunikacyjne nie zapewniają optymalnej wartości dla biznesu. Rozwiązaniem jest oparcie wszystkich usług telekomunikacyjnych o jedną platformę, jaką jest Benemen.

Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!

4 + 11 =

ul. Powstańców Śląskich 42/12, 01-381 Warszawa

Produkty

SAP Customer Experience

SAP Field Service Management

SAP Conversational AI

SAP Intelligent Robotic Process Automation

Sinch Contact Pro

Infrastruktura VoIP

1trust Service

Usługi

Wdrożenia

Zarządzanie projektami

Integracje i pomoc techniczna

O nas

O firmie

Partnerzy i technologie

Aktualności