Czy unified communication może istnieć bez telefonii komórkowej?
Comtrust, wspólnie z Benemen, podsumowuje tragi UC Expo w Londynie (19-20.04.2016), podczas których przedstawiciele firm dyskutowali z klientami na temat wyzwań stojących przed telekomunikacją i rozwiązaniami UC. Problemy te mają jeden wspólny mianownik, którym jest odrębność systemów i usług.
„W naszych rozważaniach na temat unified communications przyjmowaliśmy za pewnik, że telefonia komórkowa jest integralną jego częścią – powiedział Dave Clarke z Benemen. Z rozmów jakie przeprowadziliśmy z wieloma osobami podczas UC Expo w Londynie wynika, że tak naprawdę bolączką jest nie tylko brak integracji komunikacji z telefonią komórkową, ale w ogóle brak integracji całej komunikacji. Problemem jest to, że komunikacja opiera się na zbyt wielu odrębnych i niezintegrowanych systemach. Firmy, nawet jeżeli mają wdrożone rozwiązania unified communictions, to bez integracji z telefonią stacjonarną, komórkową, czy ze Skype for Business.”
Nowością dla ekspertów z dojrzałych zachodnich rynków jest możliwość integracji Skype for Business z telefonią komórkową na poziomie karty SIM, a nie za pośrednictwem aplikacji. Dokładnie tak jak to oferuje Comtrust, we współpracy z Benemen, gdzie telefony komórkowe są w pełni zintegrowane z platformą i Skype for Business. Benemen oferuje użytkownikom znacznie więcej niż unified communications, dostarczając dokładnie to, czego oczekuje biznes od każdego obszaru komunikacji. Integruje sieci telekomunikacyjne, systemy biznesowe i platformy komunikacyjne. Oznacza to pełne wykorzystanie funkcjonalności central PBX i Call Center we wszystkich urządzeniach, w tym stacjonarnych, mobilnych i Skype for Business. Dzięki temu firmy nie tylko mogą sprostać nowym wyzwaniom, jakie stoją przed nimi, ale także zwiększyć wydajność pracy i obniżyć koszty komunikacji.
W praktyce jest to bardzo użyteczne dla klientów, którzy korzystając z chmurowego rozwiązania Benemen mogą skupić się na swojej działalności biznesowej i czerpać korzyści z poprawy jakości obsługi klienta, lepszej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, bez znaczących nakładów inwestycyjnych. „Przykładowo – dodaje Dave Clarke – w Toyota Auto i Toyota Finanse w Finlandii Microsoft Lync został zintegrowany z platformą Benemen co umożliwiło ujednolicenie całej komunikacji firmy. Teraz użytkownicy mogą dzwonić i odbierać połączenia z dowolnego osobistego terminala, jak np. Skype for Business czy z telefonu komórkowego. Wszyscy użytkownicy mają wgląd w dostępności swoich współpracowników, niezależnie od terminala, na jakim w danej chwili pracują. W ten sposób poprzez wprowadzenie zintegrowanej komunikacji firma komunikuje się efektywnie.”
Obecnie, nie tylko w Polsce ale i na świecie, większość organizacji posiada wiele różnych rozwiązań telekomunikacyjnych, jak np. centrale PBX, call center, telefony komórkowe, unified communications. W przeważającej części są one odizolowane i niezintegrowane, ponieważ proces ten jest bardzo kosztowny. Niestety, indywidualne i odseparowane rozwiązania komunikacyjne nie zapewniają optymalnej wartości dla biznesu. Rozwiązaniem jest oparcie wszystkich usług telekomunikacyjnych o jedną platformę, jaką jest Benemen.
Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!
Produkty
SAP Customer Experience
SAP Field Service Management
SAP Conversational AI
SAP Intelligent Robotic Process Automation
Sinch Contact Pro
Infrastruktura VoIP
1trust Service
Usługi
Wdrożenia
Zarządzanie projektami
Integracje i pomoc techniczna
O nas
O firmie
Partnerzy i technologie
Aktualności