google-site-verification=y0tGH9EQ2De6ZfKoM09J1eDIdkrWndgdO3iEQtzgHeQ

Kompleksowa obsługa klienta w chmurze

wrz 4, 2013 | Informacje prasowe

Szanowni Państwo,

SAP Polska wraz z Comtrust zapraszają na seminarium poświęcone zagadnieniom zarządzania relacjami z klientami, sprzedaży i serwisowi w oparciu o dwa zintegrowane rozwiązania SAP Cloud for Customer, najnowszy systemy klasy CRM oraz SAP Contact Center.

Podczas spotkania przedstawimy Państwu nowe podejście do działań sprzedażowych i zarządzania relacjami, gdzie kluczową rolę odgrywają wiedza i interakcje pomiędzy osobami zaangażowanymi w te procesy. Zaprezentujemy jak SAP Cloud for Customer może wspomóc Państwa procesy biznesowe we wszystkich obszarach interakcji z klientami. Zademonstrujemy scenariusze biznesowe sprzedaży, telesprzedaży i obsługi klienta oraz możliwości analityczne rozwiązania.

Poruszymy temat integracji systemów CRM i contact center oraz korzyści płynących z posiadania homogenicznego środowiska SAP dla systemów, baz danych i telekomunikacji. Na spotkaniu będą Państwo mogli uzyskać odpowiedzi na nurtujące pytania odnośnie różnych modeli korzystania z systemów SAP – chmury, hybrydy i on-premise.

Seminarium adresowane jest do kluczowych osób zajmujących się sprzedażą, obsługą klienta, serwisem oraz contact center.

Serdecznie zapraszamy właścicieli tych obszarów oraz osoby odpowiedzialne za wdrożenie i efektywność strategii działania przedsiębiorstwa.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Dysponujemy ograniczoną liczbą miejsc. Zgłoszenia prosimy dokonywać za pośrednictwem formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy,

SAP Polska i Comtrust

Dodatkowych informacji udziela:

Joanna Lisiecka-Pytlakowska

joanna.pytlakowska@comtrust.pl

Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!

4 + 2 =

ul. Powstańców Śląskich 42/12, 01-381 Warszawa

Produkty

SAP Customer Experience

SAP Field Service Management

SAP Conversational AI

SAP Intelligent Robotic Process Automation

Sinch Contact Pro

Infrastruktura VoIP

1trust Service

Usługi

Wdrożenia

Zarządzanie projektami

Integracje i pomoc techniczna

O nas

O firmie

Partnerzy i technologie

Aktualności