Kompleksowa obsługa klienta w chmurze
Szanowni Państwo,
SAP Polska wraz z Comtrust zapraszają na seminarium poświęcone zagadnieniom zarządzania relacjami z klientami, sprzedaży i serwisowi w oparciu o dwa zintegrowane rozwiązania SAP Cloud for Customer, najnowszy systemy klasy CRM oraz SAP Contact Center.
Podczas spotkania przedstawimy Państwu nowe podejście do działań sprzedażowych i zarządzania relacjami, gdzie kluczową rolę odgrywają wiedza i interakcje pomiędzy osobami zaangażowanymi w te procesy. Zaprezentujemy jak SAP Cloud for Customer może wspomóc Państwa procesy biznesowe we wszystkich obszarach interakcji z klientami. Zademonstrujemy scenariusze biznesowe sprzedaży, telesprzedaży i obsługi klienta oraz możliwości analityczne rozwiązania.
Poruszymy temat integracji systemów CRM i contact center oraz korzyści płynących z posiadania homogenicznego środowiska SAP dla systemów, baz danych i telekomunikacji. Na spotkaniu będą Państwo mogli uzyskać odpowiedzi na nurtujące pytania odnośnie różnych modeli korzystania z systemów SAP – chmury, hybrydy i on-premise.
Seminarium adresowane jest do kluczowych osób zajmujących się sprzedażą, obsługą klienta, serwisem oraz contact center.
Serdecznie zapraszamy właścicieli tych obszarów oraz osoby odpowiedzialne za wdrożenie i efektywność strategii działania przedsiębiorstwa.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Dysponujemy ograniczoną liczbą miejsc. Zgłoszenia prosimy dokonywać za pośrednictwem formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie internetowej.
Serdecznie zapraszamy,
SAP Polska i Comtrust
Dodatkowych informacji udziela:
Joanna Lisiecka-Pytlakowska
Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!
Produkty
SAP Customer Experience
SAP Field Service Management
SAP Conversational AI
SAP Intelligent Robotic Process Automation
Sinch Contact Pro
Infrastruktura VoIP
1trust Service
Usługi
Wdrożenia
Zarządzanie projektami
Integracje i pomoc techniczna
O nas
O firmie
Partnerzy i technologie
Aktualności