Najlepsza technologia najlepiej angażuje klientów podczas zakupów
Twoja zdolność do napędzania wzrostu i przychodów w okresie świątecznym z pewnością będzie zależeć od strategii zaangażowania klientów. Ale również będzie zależeć od technologii, jaką używasz. Klienci mogą być bardziej skłonni do wydawania pieniędzy w czasie świąt, ale nie oznacza to, że ich oczekiwania dotyczące wysoce satysfakcjonujących, spersonalizowanych doświadczeń w preferowanych kanałach maleją – a technologia wpływa na to, jakie zapewniasz doświadczenia niezależne od kanału. Oceniając swoją technologię zwróć uwagę na kilka niezbędnych elementów.
Zintegrowana technologia
Aby zapewnić spersonalizowane, trafne i bezproblemowe doświadczenia wielokanałowe, które naprawdę zrobią wrażenie na kliencie i zabezpieczą jego lojalność, musisz mieć 360-stopniowy widok klienta. Potrzebujesz rozwiązania, które zbiera dane w jednym, zintegrowanym źródle. Dzięki zintegrowanej technologii uzyskasz głębszy wgląd w klienta, lepsze zrozumienie jego cyklu życia oraz możliwość dostarczania bardziej spersonalizowanych rekomendacji, ofert i innych treści.
Silnik personalizacji
Mając wyrafinowany silnik personalizacji odróżnisz się od konkurencji. Korzystaj z silnika personalizacji opartego o sztuczną inteligencję – umożliwi Ci przeglądanie i zrozumienie bogatych profili klientów, na bieżąco tworzenie i modyfikowanie kampanii 1:1, dodawanie rekomendacji produktów do wiadomości, korzystanie z segmentacji predykcyjnej i weryfikację skuteczności działań.
Automatyzacja marketingu omnichannel
Automatyzacja oszczędza czas i wysiłek zespołu marketingowego, nawet w przypadku prostych kampanii. Ale przede wszystkim masz możliwość realizacji wyszukanych podróży wielokanałowych na dużą skalę – co jest koniecznością w krytycznym okresie świątecznym. Automatyzacja umożliwia szybko i elastycznie uruchamiać kampanie świąteczne, modyfikować je na bieżąco, skalować we wszystkich kanałach i wdrażać automatycznie we właściwym czasie, aby uzyskać maksymalny efekt.
Strategie i taktyki
Jeśli trzeba działać szybko, ręczne tworzenie kampanii może spowalniać i być pracochłonne. Będziesz potrzebować rozwiązania do angażowania klientów z wbudowanymi strategiami i taktykami, które można wdrożyć od razu lub łatwo dostosować do konkretnych potrzeb kampanii lub marki.
Wbudowana sztuczna inteligencja i analityka
Sezon świąteczny daje Ci krótki czas na maksymalizację wzrostu i przychodów. Jeśli więc Twój marketing jest reaktywny, a nie proaktywny, możesz spóźnić się z budowaniem zaangażowania, które zwiększa wyniki biznesowe. Sztuczna inteligencja pozwala wykorzystać dane, aby lepiej przewidywać potrzeby klientów, zawsze dostarczając im odpowiednich treści we właściwym miejscu i czasie. Wbudowane w platformę narzędzia analityczne pozwalają zobaczyć wpływ działań marketingowych w czasie rzeczywistym, dzięki czemu możesz zrobić więcej z tego, co się sprawdza lub dostosować to, co nie działa. Aby uzyskać najlepsze wyniki podczas zakupów świątecznych poszukaj rozwiązania z wbudowaną sztuczną inteligencją i analityką.
SAP Emarsys zaspokaja wszystkie Twoje potrzeby związane z zaangażowaniem klientów podczas sezonu zakupowego
Zobacz 3 min. Demo https://emarsys.com/3-minute-demo/
Źródło: www.emarys.com oraz www.sap.com
Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!
Produkty
SAP Customer Experience
SAP Field Service Management
SAP Conversational AI
SAP Intelligent Robotic Process Automation
Sinch Contact Pro
Infrastruktura VoIP
1trust Service
Usługi
Wdrożenia
Zarządzanie projektami
Integracje i pomoc techniczna
O nas
O firmie
Partnerzy i technologie
Aktualności