google-site-verification=y0tGH9EQ2De6ZfKoM09J1eDIdkrWndgdO3iEQtzgHeQ

Najlepsza technologia najlepiej angażuje klientów podczas zakupów

Twoja zdolność do napędzania wzrostu i przychodów w okresie świątecznym z pewnością będzie zależeć od strategii zaangażowania klientów. Ale również będzie zależeć od technologii, jaką używasz.  Klienci mogą być bardziej skłonni do wydawania pieniędzy w czasie świąt, ale nie oznacza to, że ich oczekiwania dotyczące wysoce satysfakcjonujących, spersonalizowanych doświadczeń w preferowanych kanałach maleją – a technologia wpływa na to, jakie zapewniasz doświadczenia niezależne od kanału. Oceniając swoją technologię zwróć uwagę na kilka niezbędnych elementów.

Zintegrowana technologia

Aby zapewnić spersonalizowane, trafne i bezproblemowe doświadczenia wielokanałowe, które naprawdę zrobią wrażenie na kliencie i zabezpieczą jego lojalność, musisz mieć 360-stopniowy widok klienta. Potrzebujesz rozwiązania, które zbiera dane w jednym, zintegrowanym źródle. Dzięki zintegrowanej technologii uzyskasz głębszy wgląd w klienta, lepsze zrozumienie jego cyklu życia oraz możliwość dostarczania bardziej spersonalizowanych rekomendacji, ofert i innych treści.

Silnik personalizacji

Mając wyrafinowany silnik personalizacji odróżnisz się od konkurencji. Korzystaj z silnika personalizacji opartego o sztuczną inteligencję –  umożliwi Ci przeglądanie i zrozumienie bogatych profili klientów, na bieżąco tworzenie i modyfikowanie kampanii 1:1, dodawanie rekomendacji produktów do wiadomości, korzystanie z segmentacji predykcyjnej i weryfikację skuteczności działań.

Automatyzacja marketingu omnichannel

Automatyzacja oszczędza czas i wysiłek zespołu marketingowego, nawet w przypadku prostych kampanii. Ale przede wszystkim masz możliwość realizacji wyszukanych podróży wielokanałowych na dużą skalę – co jest koniecznością w krytycznym okresie świątecznym. Automatyzacja umożliwia szybko i elastycznie uruchamiać kampanie świąteczne, modyfikować je na bieżąco, skalować we wszystkich kanałach i wdrażać automatycznie we właściwym czasie, aby uzyskać maksymalny efekt.

Strategie i taktyki

Jeśli trzeba działać szybko, ręczne tworzenie kampanii może spowalniać i być pracochłonne. Będziesz potrzebować rozwiązania do angażowania klientów z wbudowanymi strategiami i taktykami, które można wdrożyć od razu lub łatwo dostosować do konkretnych potrzeb kampanii lub marki.

Wbudowana sztuczna inteligencja i analityka

Sezon świąteczny daje Ci krótki czas na maksymalizację wzrostu i przychodów. Jeśli więc Twój marketing jest reaktywny, a nie proaktywny, możesz spóźnić się z budowaniem zaangażowania, które zwiększa wyniki biznesowe. Sztuczna inteligencja pozwala wykorzystać dane, aby lepiej przewidywać potrzeby klientów, zawsze dostarczając im odpowiednich treści we właściwym miejscu i czasie. Wbudowane w platformę narzędzia analityczne pozwalają zobaczyć wpływ działań marketingowych w czasie rzeczywistym, dzięki czemu możesz zrobić więcej z tego, co się sprawdza lub dostosować to, co nie działa. Aby uzyskać najlepsze wyniki podczas zakupów świątecznych poszukaj rozwiązania z wbudowaną sztuczną inteligencją i analityką.

SAP Emarsys zaspokaja wszystkie Twoje potrzeby związane z zaangażowaniem klientów podczas sezonu zakupowego

Zobacz 3 min. Demo https://emarsys.com/3-minute-demo/

Źródło: www.emarys.com oraz www.sap.com

Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!

5 + 12 =

ul. Powstańców Śląskich 42/12, 01-381 Warszawa

Produkty

SAP Customer Experience

SAP Field Service Management

SAP Conversational AI

SAP Intelligent Robotic Process Automation

Sinch Contact Pro

Infrastruktura VoIP

1trust Service

Usługi

Wdrożenia

Zarządzanie projektami

Integracje i pomoc techniczna

O nas

O firmie

Partnerzy i technologie

Aktualności