Nordkalk integruje komunikację zakładów, kopalni i biur

lut 13, 2018 | Informacje prasowe

Nordkalk zakończył wdrożenie systemu komunikacyjnego BeneCloud i uruchomił go jednocześnie w swoich 5. polskich lokalizacjach. Nowy system połączył zakłady produkcyjne, kopalnie i biura handlowe Nordkalku w celu poprawy komunikacji i efektywności pracy. Dostawcą systemu jest fiński Benemen, który wdraża go w Polsce wspólnie z partnerem Comtrust. Wyróżnikami wdrożenia są złożoność projektu i integracja telefonii analogowej z cyfrową.

Nordkalk jest wiodącym producentem wyrobów na bazie kamienia wapiennego w Europie Północnej, z 20 lokalizacjami w Europie Centralnej i krajach bałtyckich. W Polsce działa od 1997 r. i zajmuje się produkcją wapna nawozowego i produktów dla przemysłu budowlanego, drogowego, energetycznego i cukrowniczego w trzech kopalniach w kraju.

Polskie lokalizacje Nordkalku – Kraków, Miedzianka, Sławno, Wolica i Szczecin zostały włączone do jednej platformy komunikacyjnej dostarczonej z chmury. Pracownicy korzystają z systemu za pomocą telefonów VoIP i analogowych. Część użytkowników dodatkowo zintegrowana jest ze Skype dla firm.

„Wdrożenie uwzględnia specyfikę przemysłu wydobywczego – powiedział Paweł Gac odpowiedzialny za wdrożenie ze strony Comtrustu – Kopalnie mają tradycyjną infrastrukturę, dlatego w tych miejscach, gdzie nie ma nowego okablowania i Wi-Fi, musieliśmy zachować telefonię analogową. Telefony analogowe i dedykowane specjalistyczne urządzenia, jak np. telefony SOS włączyliśmy do BeneCloud za pośrednictwem specjalnej bramy. Bramka VoIP zamienia analogowe sygnały mowy i wybierania numeru na cyfrowe, więc pracownicy kopalni mogą korzystać z unified communications bez komputera.”

Obecnie coraz więcej firm przechodzi na zintegrowaną komunikację, ponieważ obniża koszty, poprawia efektywność pracy i zarządzanie. Nordkalk wybrał Benemena, gdyż może włączyć swoje europejskie oddziały do jednej platformy i zmieniać jej funkcjonalność zależnie od potrzeb. Polska jest drugim po Finlandii krajem pracującym na BeneCloud, kolejne są w realizacji.

Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!

13 + 4 =

ul. Powstańców Śląskich 42/12, 01-381 Warszawa

Produkty

SAP Customer Experience

SAP Field Service Management

SAP Conversational AI

SAP Intelligent Robotic Process Automation

Sinch Contact Pro

Infrastruktura VoIP

1trust Service

Usługi

Wdrożenia

Zarządzanie projektami

Integracje i pomoc techniczna

O nas

O firmie

Partnerzy i technologie

Aktualności