Nordkalk integruje komunikację zakładów, kopalni i biur
Nordkalk zakończył wdrożenie systemu komunikacyjnego BeneCloud i uruchomił go jednocześnie w swoich 5. polskich lokalizacjach. Nowy system połączył zakłady produkcyjne, kopalnie i biura handlowe Nordkalku w celu poprawy komunikacji i efektywności pracy. Dostawcą systemu jest fiński Benemen, który wdraża go w Polsce wspólnie z partnerem Comtrust. Wyróżnikami wdrożenia są złożoność projektu i integracja telefonii analogowej z cyfrową.
Nordkalk jest wiodącym producentem wyrobów na bazie kamienia wapiennego w Europie Północnej, z 20 lokalizacjami w Europie Centralnej i krajach bałtyckich. W Polsce działa od 1997 r. i zajmuje się produkcją wapna nawozowego i produktów dla przemysłu budowlanego, drogowego, energetycznego i cukrowniczego w trzech kopalniach w kraju.
Polskie lokalizacje Nordkalku – Kraków, Miedzianka, Sławno, Wolica i Szczecin zostały włączone do jednej platformy komunikacyjnej dostarczonej z chmury. Pracownicy korzystają z systemu za pomocą telefonów VoIP i analogowych. Część użytkowników dodatkowo zintegrowana jest ze Skype dla firm.
„Wdrożenie uwzględnia specyfikę przemysłu wydobywczego – powiedział Paweł Gac odpowiedzialny za wdrożenie ze strony Comtrustu – Kopalnie mają tradycyjną infrastrukturę, dlatego w tych miejscach, gdzie nie ma nowego okablowania i Wi-Fi, musieliśmy zachować telefonię analogową. Telefony analogowe i dedykowane specjalistyczne urządzenia, jak np. telefony SOS włączyliśmy do BeneCloud za pośrednictwem specjalnej bramy. Bramka VoIP zamienia analogowe sygnały mowy i wybierania numeru na cyfrowe, więc pracownicy kopalni mogą korzystać z unified communications bez komputera.”
Obecnie coraz więcej firm przechodzi na zintegrowaną komunikację, ponieważ obniża koszty, poprawia efektywność pracy i zarządzanie. Nordkalk wybrał Benemena, gdyż może włączyć swoje europejskie oddziały do jednej platformy i zmieniać jej funkcjonalność zależnie od potrzeb. Polska jest drugim po Finlandii krajem pracującym na BeneCloud, kolejne są w realizacji.
Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!
Produkty
SAP Customer Experience
SAP Field Service Management
SAP Conversational AI
SAP Intelligent Robotic Process Automation
Sinch Contact Pro
Infrastruktura VoIP
1trust Service
Usługi
Wdrożenia
Zarządzanie projektami
Integracje i pomoc techniczna
O nas
O firmie
Partnerzy i technologie
Aktualności