google-site-verification=y0tGH9EQ2De6ZfKoM09J1eDIdkrWndgdO3iEQtzgHeQ

Polski Comtrust dla O2 na wyspach

lis 29, 2010 | Informacje prasowe

Comtrust Sp. z o.o., wspólnie z Combine Systems UK, zrealizuje wdrożenie contact center SAP Business Communications Management w O2, należącym do grupy Telefonica, wiodącym dostawcy usług telefonii komórkowej w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech, Czechach i Słowacji. Projekt contact center startuje jeszcze w listopadzie br., w Dublinie.

Pierwszy etap wdrożenia SAP BCM, w który zaangażowany jest Comtrust, dotyczy uruchomienia wewnętrznego call center w O2 w Irlandii. Kilkudziesięciu agentów będzie realizowało obsługę help desku dla pracowników O2, aby następnie – po pilotażowym projekcie, włączyć do SAP BCM wszystkich agentów operatora.

Na bazie SAP BCM powstanie multi-national contact center. Utworzonych zostanie kilka infolinii w 4 językach. Kolejne etapy wdrożenia będą wiązały się z integracją z SAP CRM, rozbudową stanowisk call center oraz wdrożeniem kanału email.

Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!

1 + 4 =

ul. Powstańców Śląskich 42/12, 01-381 Warszawa

Produkty

SAP Customer Experience

SAP Field Service Management

SAP Conversational AI

SAP Intelligent Robotic Process Automation

Sinch Contact Pro

Infrastruktura VoIP

1trust Service

Usługi

Wdrożenia

Zarządzanie projektami

Integracje i pomoc techniczna

O nas

O firmie

Partnerzy i technologie

Aktualności