Polski Comtrust dla O2 na wyspach
Comtrust Sp. z o.o., wspólnie z Combine Systems UK, zrealizuje wdrożenie contact center SAP Business Communications Management w O2, należącym do grupy Telefonica, wiodącym dostawcy usług telefonii komórkowej w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech, Czechach i Słowacji. Projekt contact center startuje jeszcze w listopadzie br., w Dublinie.
Pierwszy etap wdrożenia SAP BCM, w który zaangażowany jest Comtrust, dotyczy uruchomienia wewnętrznego call center w O2 w Irlandii. Kilkudziesięciu agentów będzie realizowało obsługę help desku dla pracowników O2, aby następnie – po pilotażowym projekcie, włączyć do SAP BCM wszystkich agentów operatora.
Na bazie SAP BCM powstanie multi-national contact center. Utworzonych zostanie kilka infolinii w 4 językach. Kolejne etapy wdrożenia będą wiązały się z integracją z SAP CRM, rozbudową stanowisk call center oraz wdrożeniem kanału email.
Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!
Produkty
SAP Customer Experience
SAP Field Service Management
SAP Conversational AI
SAP Intelligent Robotic Process Automation
Sinch Contact Pro
Infrastruktura VoIP
1trust Service
Usługi
Wdrożenia
Zarządzanie projektami
Integracje i pomoc techniczna
O nas
O firmie
Partnerzy i technologie
Aktualności