google-site-verification=y0tGH9EQ2De6ZfKoM09J1eDIdkrWndgdO3iEQtzgHeQ

SAP AG podpisuje umowę z Comtrust

sty 27, 2010 | Informacje prasowe

Spółka Comtrust Sp. z o.o. poinformowała o podpisaniu umowy z SAP AG na wprowadzenie SAP Business Communications Management w modelu Software-as-a-Service. Comtrust otrzymuje prawa do sprzedaży SAP Business Communications Management w Polsce oraz wszystkich krajach należących do Europejskiej Wspólnoty Gospodarczej. Comtrust dołącza do grona firm dostarczających contact center SAP w modelu „na-żądanie” (on-demand).

Comtrust, dostawca technologii informatycznych i telekomunikacyjnych (ICT) z siedzibą w Warszawie, podpisał umowę z SAP AG, na podstawie której będzie oferował oprogramowanie SAP Business Communications Management w formie usługi „na żądanie” wszystkim firmom na polskim rynku, bez względu na ich wielkość czy branżę. Uruchomienie usługi planowane jest na początku lata.

SAP Business Communications Management to zintegrowany pakiet oprogramowania dla telefonii typu all-IP, który wspomaga pracę centrów obsługi klienta oraz dostarcza funkcjonalność telefonii korporacyjnej. Stanowi elastyczną, wielokanałową platformę komunikacyjną. Pozwala na prowadzenie kampanii marketingowych i sprzedażowych, zarówno inbound, jak i outbound, włączając w ten proces również zewnętrznych partnerów i konsultantów. To jeden z niewielu systemów telekomunikacyjnych na świecie będący w pełni przystosowany do modelu SaaS. Od kilku lat używany jest przez ponad 300 firm na całym świcie, zarówno w modelu in-house, jak i SaaS. Również w Polsce z powodzeniem wspiera codzienną pracę działów call center z kilku różnych sektorów, jak np. finanse i bankowość, media, produkcja. Dotychczasowe wdrożenia były przeprowadzone w modelu in-house. Od teraz system dostępny jest także w modelu SaaS.

Software as a service (SaaS) staje się coraz bardziej popularnym modelem sprzedaży systemów informatycznych. Często nazywany jest również usługą „na żądanie (on-demand). SaaS zapewnia dostęp do systemu bez potrzeby ponoszenia znacznych kosztów inwestycyjnych i czasochłonnego wdrożenia. Klient dzierżawi światowej klasy oprogramowanie od dostawcy, jakim jest Comtrust. SaaS eliminuje koszty startowe uruchomienia systemu oraz drastycznie redukuje koszty jego utrzymania. Korzyści finansowe i elastyczność oferty czynią SaaS tak popularnym rozwiązaniem.

Najważniejsze atuty SAP Business Communications Management w modelu SaaS to: krótki czas wdrożenia (“od ręki”), brak inwestycji w infrastrukturę, niski koszt instalacji, miesięczna opłata adekwatna do stopnia wykorzystania systemu (bazuje na realnym czasie pracy agentów) oraz korzystanie z pełnej funkcjonalność systemu SAP Business Communications Management. System jest szeroko dostępny za pomocą przeglądarki internetowej – agenci mogą logować się do sytemu z dowolnego miejsca. Dodatkowo, firmy nie muszą martwic się o administrację i utrzymanie systemu – konsultanci i specjaliści Comtrustu zajmują się tym, gdyż są to zadania włączone w ofertę SaaS.

Dodatkowe informacje: Comtrust Sp z o.o., dostawca technologii informatycznych i telekomunikacyjnych (ICT) z siedzibą w Warszawie, specjalizuje się w rozwiązaniach call/contact center, integracjach i usługach doradczych.

Dowiedz się, jak klienci korzystają z naszych produktów, usług i technologii SAP. Zapraszamy do kontaktu!

2 + 7 =

ul. Powstańców Śląskich 42/12, 01-381 Warszawa

Produkty

SAP Customer Experience

SAP Field Service Management

SAP Conversational AI

SAP Intelligent Robotic Process Automation

Sinch Contact Pro

Infrastruktura VoIP

1trust Service

Usługi

Wdrożenia

Zarządzanie projektami

Integracje i pomoc techniczna

O nas

O firmie

Partnerzy i technologie

Aktualności